Reageren met "Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Socios het volgende:
Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen.
Niet verder komen dan "Reageren met "Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef Frank359 het volgende:
Reageren met "Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen."
Dat kan op vele manieren. Alle TT´s van "mensen die" topics die ik tegenkom, kunnen anders en veel beter.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef Appelknaller het volgende:
Hoe moeten we onze TT's dan formuleren TS?
Met "mensen wie"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef Appelknaller het volgende:
Hoe moeten we onze TT's dan formuleren TS?
Voorbeelden van "mensen die" topics en hoe de TT anders had gekund, dat wil ik zienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat kan op vele manieren. Alle TT´s van "mensen die" topics die ik tegenkom, kunnen anders en veel beter.
Het is echt heel eenvoudig, bij deze:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:03 schreef Appelknaller het volgende:
Voorbeelden van "mensen die" topics en hoe de TT anders had gekund, dat wil ik zien
Hier:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Er was ook zo'n plaatje van AdvancedPower.
Waar is die?
Op die manier, nu zal ik nooit meer een "mensen die" topic openenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is echt heel eenvoudig, bij deze:
Mensen die stinken --> Stinkende mensen
Mensen die het woord "applicatie gebruiken" --> Het gebruik van het woord "applicatie"
mensen die praten als robots --> Praten als een robot
Etc. etc.
Goedzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef Appelknaller het volgende:
Op die manier, nu zal ik nooit meer een "mensen die" topic openen
Bespottelijke opmerking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:42 schreef poqpoq het volgende:
TS krijg een ziekte
Het gaat in dit geval niet om de originaliteit maar om het feit dat wat in de klacht staat nog steeds veelvuldig voorkomt.quote:deze klacht over mensen die topics is echt niet meer origineel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Je zou alleen nog kunnen discussiėren over wel of geen liggend streepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |