Reageren met "Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Socios het volgende:
Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen.
Niet verder komen dan "Reageren met "Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef Frank359 het volgende:
Reageren met "Reageren met "mensen die" op mensen die klagen over mensen die "mensen die" topics openen."
Dat kan op vele manieren. Alle TT´s van "mensen die" topics die ik tegenkom, kunnen anders en veel beter.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef Appelknaller het volgende:
Hoe moeten we onze TT's dan formuleren TS?
Met "mensen wie"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef Appelknaller het volgende:
Hoe moeten we onze TT's dan formuleren TS?
Voorbeelden van "mensen die" topics en hoe de TT anders had gekund, dat wil ik zienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat kan op vele manieren. Alle TT´s van "mensen die" topics die ik tegenkom, kunnen anders en veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |