Het is inderdaad algemeen bekend dat ze bij de BBC graag koffie drinken van het merk Tea. En als ze het over een rape victim hebben, is er iemand het slachtoffer geworden van de rapen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Iemand die deze weet?
Ik niet dus...ai ai mn engels is niet 100% ik spreek alleen maar bbc engels...
Grappen daargelaten is dat wel een hele mooie, ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:09 schreef DJKoster het volgende:
"Wolfing down the food"
Ha is ook een goede....zit een idee achter dat in het Nederlands mischien niet bestaat nog....quote:
Dat is geen engelse uitspraak. Hoewel vertalingen wel erg grappig kunnen zijn. Zeg maar eens tegen een engels iemand; now the monkey comes out of the sleeve...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:02 schreef JendaB het volgende:
For this time we see it trough the fingers
Die Engelsman helemaal zovan, lolwut, are you on drugs?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is geen engelse uitspraak. Hoewel vertalingen wel erg grappig kunnen zijn. Zeg maar eens tegen een engels iemand; now the monkey comes out of the sleeve...
ha ja ik probbeerde ook hier en daar te vertalen alleen niemand deed mee helaas pindkaasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:47 schreef PabloLopez het volgende:
LEUK TOPIC JAMMER DAT ER GEEN VERTALING BIJ STAAT!
groetjes PaBLo
haha ha hahaha haquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef dandybleu het volgende:
dandy is de naam van een zwarte kat die ik ooit had en op wie ik verliefd was ....en bleu schrijf ik zo omdat ik dislectisch ben ha ha moet echt elke keer nadenken : was het nu eerst de E of de U ?
Andersom.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef dandybleu het volgende:
dandy is de naam van een zwarte kat die ik ooit had en op wie ik verliefd was ....en bleu schrijf ik zo omdat ik dislectisch ben ha ha moet echt elke keer nadenken : was het nu eerst de E of de U ?
I fok horsesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
I ride the peerd
gr gr max-westerman xxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |