abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82985932
Het vorige deel: Slank #1065 - Met bruilofstfeestjes!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:17:50 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82986527
Hehe, te tof

k heb spierpijn van het hardlopen

Heb al 3 of 4 dagen niet meer nagel gebeten en nu groeit er een randje en dat MOET er af! Maar het zit er nog.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82986544
WAT HEBBEN JULLIE VANDAAG GEGETEN?!?

Ik één crackert!!!
pi_82986560
Be strong, uniekje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82986662
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Be strong, uniekje!
Inderdaad. Wat een leed! Mensonterend!

Sterkte Uniekje!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:22:27 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82986826
Ok DaD

Hoe gaat het met jou?? Fijn die leuke stageplek
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82986892
Er is er weer ééntje ontsnapt, geloof ik
pi_82986941
Achterdeur van paviljoen 5 stond weer open .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82986991
D&D, wat goed joh!
Vertel eens wat, wat voor stage ga je lopen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:30:26 #11
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82987258
wat fijn DaD, gefeliciteerd!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82987419
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef sigme het volgende:
D&D, wat goed joh!
Vertel eens wat, wat voor stage ga je lopen?
Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben. .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:36:11 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82987536
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef sigme het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
pi_82987551
Net een rondleiding gehad door het teaching hotel Allemaal designkamers, de ene nog maffer dan de andere En mijn collega en ik maar afkraken, totdat we wat scheve gezichten kregen van docenten e.d.

Maar sorry, een volkomen donkergrijze kamer (dus ALLES donkergrijs, van vloer tot plafond) en dan beweren dat het zo kalmerend werkt Deprimerend bedoel je.

En T: 1 bitterbal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82987572
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef sigme het volgende:
Dat heb ik net wel een keer of 10 gedacht in die kamers
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:38:20 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82987640
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben. .
.

Tot de herfstvakantie alleen maar observeren? Boring. Ik heb één week geobserveerd en ben toen meteen in het diepe gesprongen. Ik denk dat jij ook al snel deellessen mag gaan geven, hoor! Met vakcoach erbij natuurlijk. Maar je coach zal na de hersfstvakantie ook nog wel eens aanwezig zijn, toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_82987765
Kunnen jullie deze zien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van de kamer is dus betegeld, inclusief het bed
pi_82987840
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Spannend hoor!

Klinkt wel als een bezienswaardigheid, Syrena. Wat is er "teaching" aan dan?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82987842
Oh fijn, twee collega's zijn nu naar de rondleiding, de derde gaat naar huis Mag ik dus alleen afsluiten de eerste keer
pi_82987864
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Tot de herfstvakantie alleen maar observeren? Boring. Ik heb één week geobserveerd en ben toen meteen in het diepe gesprongen. Ik denk dat jij ook al snel deellessen mag gaan geven, hoor! Met vakcoach erbij natuurlijk. Maar je coach zal na de hersfstvakantie ook nog wel eens aanwezig zijn, toch?
Oh, als ik denk dat als ik het aandurf ik ook wel eerder lessen kan gaan geven hoor. Maar ik krijg op deze school in ieder geval wel de tijd en ruimte om me daar op voor te bereiden.

En niet alleen m'n coach, maar ook de opleidingsfunctionaris is docent Nederlands, dus dat is fijn. .
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 16:43:22 #21
70532 loveli
N
pi_82987910
WTF... 15 PM's?
crap in = crap out
pi_82987937
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Spannend hoor!

Klinkt wel als een bezienswaardigheid, Syrena. Wat is er "teaching" aan dan?
Eerst zaten er docenten en medewerkers in het kasteeltje dat op het terrein van de school staat en dat is nu omgebouwd tot hotel. De studenten van de hotelschool kunnen nu dus op het eigen terrein een heel hotel runnen. Vandaar teaching.

Er zijn 26 kamers, allemaal door bekene ontwerpers onder handen genomen. Oa. twee van Piet Hein Eek, waar je lekker je nek kunt breken in het donker
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:44:33 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82987958
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
WTF... 15 PM's?
Ik had er 16 en er staan nog 15 open .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:45:38 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82988003
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van de kamer is dus betegeld, inclusief het bed
Wtf is dat in de naam van God? .
Niet meer actief op Fok!
pi_82988023
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe, te tof

k heb spierpijn van het hardlopen

Heb al 3 of 4 dagen niet meer nagel gebeten en nu groeit er een randje en dat MOET er af! Maar het zit er nog.

whaha, herkenbaar ik probeer ook te stoppen maar het lukt niet al te best

@kwak over journalistiek

ja, weet ik, maar ik ben gewoon gestopt met dingen 'bedenken' en doe nu gewoon wat ik leuk vind en ik wil doorgaan met dat wat ik leuk vind. En als ik dan daarin geen baan vind, dan ga ik wat anders doen tot het me wel lukt! Na wat jaartjes van richten op 'carriere', baanperspectief, salaris, etc. wil ik nu gewoon genieten van wat ik doe, en als ik dat doe, dan komt alles, vroeg of laat, gewoon hartstikke goed

[/positief]
Ja doei.
pi_82988037
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wtf is dat in de naam van God? .
De onderkant van een zwemmende olifant. Op het plafond geplakt. Lifesize.
pi_82988048
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE VANDAAG GEGETEN?!?

Ik één crackert!!!

dát is niet zo goed meneer tukker
Ja doei.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:48:23 #28
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82988151
That's the spirit Mo! Zo probeer ik het zelf ook te doen
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:48:24 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82988152
Ik sluit me volledig bij kwak aan, wb het journalistiekverhaal. En het is wel goed van je dat je het positief inziet, mo, maar dat is in dit vakgebied vaak niet genoeg . 'Journalist' is geen beschermd beroep. Iedereen mag zich zo noemen. Medestudenten van mij die WO-journalistiek hebben gedaan schrijven nu voor flutblaadjes of hebben er nog maar een andere studie achteraan geplakt. Heb er echter ook één in m'n Hyves die voor het ANP werkt!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:49:50 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82988229
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

whaha, herkenbaar ik probeer ook te stoppen maar het lukt niet al te best

Je moet wel mooie nagels hebben op de trouwerij!

Die van mij zijn nu redelijk netjes trouwens. Ik heb het zelf vaak niet door als ik bijt, dus kan ik mezelf ook niet stoppen .
Niet meer actief op Fok!
pi_82988289
Of voor 1 dag nepnagels nemen, heeft mijn vriendin ook gedaan. Maar goed, die heeft een vriendin die nagelstyliste is.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:51:29 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82988300
ik kan niet stoppen. Het is echt heel erg, maar het lukt me werkelijk waar niet. Misschien nog maar eens een echte poging doen. Net zoals ik m'n knopje even niet kan vinden, ik eet zo vreselijk ongezond de laatste tijd..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82988336
Ik ga lekker niemand waarschuwen, om 17.10 uur vallen de studentenpc's vanzelf uit En ik hoef pas om 18.30 bij het restaurant te zijn, we hebben een etentje met 't werk.

/laf-modus aan
pi_82988340
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit me volledig bij kwak aan, wb het journalistiekverhaal. En het is wel goed van je dat je het positief inziet, mo, maar dat is in dit vakgebied vaak niet genoeg . 'Journalist' is geen beschermd beroep. Iedereen mag zich zo noemen. Medestudenten van mij die WO-journalistiek hebben gedaan schrijven nu voor flutblaadjes of hebben er nog maar een andere studie achteraan geplakt. Heb er echter ook één in m'n Hyves die voor het ANP werkt!

oh, dat mag, maar het is niet alsof ik flutbaantjes aan ga nemen als 't me niet lukt, dan ga ik gewoon wat anders doen en on the side proberen of op zoek naar iets wat ik OOK leuk vind, maar ik wil doen wat ik leuk vind, punt.

met negatief denken is nog nooit iemand verder gekomen, met positief denken EN alle opties open houden wel
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 16:54:18 #35
70532 loveli
N
pi_82988428
Vorigt topic: kinderen is voor veel mannen geen bezwaar, voor sommigen zelfs een pre. Ofwel 'dan hoeft ze er niet ook nog eens 1 van mij', ofwel 'dan is ze iig vruchtbaar' ofwel.. nou ja, laat maar.

Blote benen, leuk, maar niet als je afbladderende spraypaint erop hebt zitten. Volgende keer anders aanpakken.

Koffie drinken met een onbekende heb ik slechts een keer gedaan, toen mn auto was afgekeurd (ik had een rok aangetrokken, hielp niet, was een lange wikkelrok, ik = sukkel). Ik dacht, geen APK, dan maar koffie. Was de enige keer dat ik iemand iets voor me heb laten betalen geloof ik, van de zenuwen de helft van de koffie gemorst en z'n briefje met telefoonnummer vloog 'per ongeluk' door het openstaande autoraam naar buiten. Hij was een kop kleiner dan ik.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 16:57:28 #36
70532 loveli
N
pi_82988560
O ja, mascara en begrafenissen, wat een verstand.
crap in = crap out
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:05:27 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82988931
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:57 schreef loveli het volgende:
O ja, mascara en begrafenissen, wat een verstand.
Waterproof de volgende keer
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 17:06:06 #38
70532 loveli
N
pi_82988972
Ben de laatste tijd een beetje snel lek...
crap in = crap out
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:06:12 #39
236335 neen
schone schijn
pi_82988979
Tvp, niet super mooi weer om naar een eiland te gaan maar ik hoorde dat er bier was dus begin ik maar aan de volgende 3 reisuurtjes van vandaag.

Camera wel vergeten
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:07:02 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82989024
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, dat mag, maar het is niet alsof ik flutbaantjes aan ga nemen als 't me niet lukt, dan ga ik gewoon wat anders doen en on the side proberen of op zoek naar iets wat ik OOK leuk vind, maar ik wil doen wat ik leuk vind, punt.

met negatief denken is nog nooit iemand verder gekomen, met positief denken EN alle opties open houden wel
oh ik bedoelde ook niet dat je negatief moest denken! maar alleen dat t goed is om ook van te voren al je ogen open te houden voor andere dingen die leuk zijn, zodat je niet in ene gat belandt of ineens met niks zit (ik merk dat bij vrienden die 1 droom hadden en daar helemaal voor gingen...) ik ga ook voor wat ik leuk vind, alleen ik hou wel mn ogen open voor andere dingen ondertussen...
Kwak
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:07:51 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82989062
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef neen het volgende:
Tvp, niet super mooi weer om naar een eiland te gaan maar ik hoorde dat er bier was dus begin ik maar aan de volgende 3 reisuurtjes van vandaag.

Camera wel vergeten
Welk eiland ga je naar toe?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:08:00 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82989072
en kom op VS! raaaahhhh!! zet m op!! /voetbal
Kwak
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:10:40 #43
236335 neen
schone schijn
pi_82989208
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef kwakz0r het volgende:
en kom op VS! raaaahhhh!! zet m op!! /voetbal
Staat TimMatavz er ook in?
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Welk eiland ga je naar toe?
Skylge
pi_82989347
@kwak: ik heb me zo lang op 'geld' en 'carriere' en zulks gericht dat ik weet dat er dingen zijn die moeilijker zijn om te kunnen doen. Ook heb ik ooit auditie gedaan voor de toneelschool, niet aangenomen, droom laten vliegen, niet doorgezet, terwijl ik weet dat ik 't kan. Maar ik kan meer dingen, en wil 't niet zomaar opgeven Dus ga ik er gewoon voor, wetende dat 't niet makkelijk is en dat ik ook moet kijken naar andere dingen die op mijn pad komen, maar ga 't niet meer zomaar laten schieten

Mr.Mo is daar een goed bewijs van, dat ik 't kan dingen vasthouden die ik leuk vind zonder 't te verpesten, al is dat soms ook nog wel 's een wonder

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 18-06-2010 17:38:49 ]
Ja doei.
pi_82989565
Ik heb geen PMs?
pi_82989665
Kaartjes voor Muse
* hyper

voor loveli.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:23:36 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82989754
@ Mo: ik zeg ook niet dat je t niet kan, en nu je t meer uitgelegd hebt denk ik ook dat je wel voldoende je ogen open houdt voor andere dingen en weet dat de kans klein is ook al ben je goed genoeg go for it!
Kwak
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:24:35 #48
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82989788
@ PF je stond per ongeluk niet in t eerste rijtje, maar je hebt al vervoer, dus t was een carpool pm rondje...
Kwak
pi_82990338
weetik, maar wil 't wel duidelijk hebben dat ik niet zomaar iets najaag zeg maar, niet wetende wat de risico's zijn.

En het UD-schap / promoveren ligt nog ergens in mn achterhoofd omdat ik dat ook wel echt leuk vind, maar dat hangt af van resultaten en nog te ontwikkelen interessegebieden... al denk ik dat ik op (post)koloniale literatuur nog wel wat klaar kan spelen
Ja doei.
pi_82990746
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
@ PF je stond per ongeluk niet in t eerste rijtje, maar je hebt al vervoer, dus t was een carpool pm rondje...
o zo !
pi_82991146
Lijstje so far:

O: wrap chocopasta
T: granenkoekjes
L: wrap kipfilet/pesto/lkruidenkaas, citroenkwark en 2 forelfilet
T: 2 wrap met bovenstaande
D: shoarma
T: paar flinke borrels

Wat een K**dag. Kinderen die schoolspullen expres mollen en nog doodleuk aangeven dat t normaal is en wat ze nog meer hadden willen doen, vervolgens de deur intrappen als ik ze eruit zet ... achter de musical coulissen spullen in brand steken etc.
Ik had het echt wel gehad, mn handen VOL gehad vandaag en dan stonden we met 2 leerkrachten op 1 groep ... niet normaal ..
Nu eerst eens boodschappen doen
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:40:13 #53
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82992584
yooo wat gaan jullie hard!

lijstje dan maar:

O; brinta
L; magere yoghurt, muesli en fruit
T: 2x brood filet a
D: soep, spinazie en vegaburger
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:46:27 #54
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82992808
@ uniekhoorn,
Ik bijt ook al mijn hele leven me nagels,
ben dit jaar in januari 3 maanden gestopt,
maar zijn nu weer zo kort als maar kan.
Zucht.. het lukt me niet om ze te laten groeien
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:47:00 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82992834
oh ja, een lijstje! Dat is lang geleden..

S: 5 km hardlopen
O: geprakte banaan met magere kwark, lijnzaad en all bran
L: volkoren tosti ham/kaas en 2x koffie met melk
D: aardappel, ui, knof, paprika, champ, tomaat en lamsworstjes met yogonaise
T: ?
pi_82993295
*burp*

de pizza was lekker
Ja doei.
pi_82993356
Wie heeft er een Makro pas? Ik wil een carmenkrulset

Het vriendje belt: ja wil je nog iets? En ik: jaaa die!
En hij: o maar ik sta bij de kassa van de foodafdeling en dat is ergens anders dus dat kan niet.

pi_82993399
O het zijn maar 10 rollers.. Waar is SHE als je haar nodig hebt ?
pi_82994023
Jullie gaan echt hard ja!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:25:24 #60
277802 _Calimero_
pi_82994140
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Wie heeft er een Makro pas? Ik wil een carmenkrulset

Het vriendje belt: ja wil je nog iets? En ik: jaaa die!
En hij: o maar ik sta bij de kassa van de foodafdeling en dat is ergens anders dus dat kan niet.

Pief!ikheb er 1,1x gebruikt, die mag je van me overnemen als je wil?
pi_82994215
Hier ook pizza! Mmmm, van onze Turkse pizzabakker die een 'Amerikaanse' pizzatent runt bij de bieb

En PF, 10 rollers is toch wel genoeg? Of heb je heeeel veel haar?
edit: O, ik zie dat je de set van Cali al krijgt
pi_82994246
hier zelfgemaakte en ze waren krokant! Nom! het knarste flink! Super!

zo maar's wat kleren aandoen zit al de hele dag in mn nachtpon, trui en makkelijke broek
Ja doei.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:33:55 #63
236335 neen
schone schijn
pi_82994486
Ging deze boot maar hard, zoveel wind en dan zo langzaam. En dan die wind, zo is mijn haar natuurlijk in no-time uit model. Wat een problemen waar je als zorgeloze Hollandse jongen wel niet tegenaan loopt zeg.

Nou, ik heb iig weer bereik dus de bestemming is bijna bereikt hoop ik.
pi_82994931
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Pief!ikheb er 1,1x gebruikt, die mag je van me overnemen als je wil?
Wat voor 1 is 't? En is ie goed? Dat zou nice zijn! Maar ik heb er zelf geen verstand van, dus ik geloof je meteen als je zegt dat ie goed is
pi_82994993
Hoi!
Ben wel een beetje overdonderd door de PMs zeg! Ik kom er nog op terug als ik gegeten heb.
Vandaag was druk, laat, de radioloog liet me niet uitpraten en hing op en onderweg naar huis spoog een vieze ouwe vent zn dikke fluim tegen mn jas
Daar werd ik dus wel ff sip van...
Verder wel goed gewerkt vandaag.
pi_82995069
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:27 schreef Laureline het volgende:
Hier ook pizza! Mmmm, van onze Turkse pizzabakker die een 'Amerikaanse' pizzatent runt bij de bieb

En PF, 10 rollers is toch wel genoeg? Of heb je heeeel veel haar?
edit: O, ik zie dat je de set van Cali al krijgt
Nou best wel lang en meestal dik, nu is het dun en slierterig want ik mag het niet meer fohnen van de kapper e heb het net gewassen

vrijdag 18 juni 2010 @ 19:48:36 #67
277802 _Calimero_
pi_82995073
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat voor 1 is 't? En is ie goed? Dat zou nice zijn! Maar ik heb er zelf geen verstand van, dus ik geloof je meteen als je zegt dat ie goed is
haha ik heb er ook geen verstand van. Hij heeft 3 maten rollers, met klemmetjes enzo erbij, de rollers worden wam in de doos (zitten op van die stokjes,en je kunt een stekker in het stopcontact steken)
ik denk dat hij 18 of 20 rollers heeft!
Heb ook geen idee meer wat ik ervoor betaald heb eigenlijk..!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:49:49 #68
277802 _Calimero_
pi_82995116
Ooo gefeliciteerd voor mini

en voor de stage van DaD
pi_82995592
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

haha ik heb er ook geen verstand van. Hij heeft 3 maten rollers, met klemmetjes enzo erbij, de rollers worden wam in de doos (zitten op van die stokjes,en je kunt een stekker in het stopcontact steken)
ik denk dat hij 18 of 20 rollers heeft!
Heb ook geen idee meer wat ik ervoor betaald heb eigenlijk..!
Ik denk dat ik alleen de grote nodig zou hebben (denk ik!) en dan 14 of zo.. Welk merk is het?
pi_82995778
Waarom heeft iedereen 15 PM's?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:05:05 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82995781
Toen ik ging trouwen had ik mijn nagels echt ongelooflijk mooi lang en sterk...
Ik probeer een foto ervan te vinden..

Heb alleen een hele onduidelijke foto:

[ Bericht 32% gewijzigd door uniekhoorn op 18-06-2010 20:19:48 ]
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:06:09 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82995819
Jezus PF, wat ben je slank!!
pi_82995864
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom heeft iedereen 15 PM's?
Bruiloft Mo! Wie wil er komen, wie rijdt er met wie!
(Denk ik, ik heb ze niet gehad )
pi_82995878
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus PF, wat ben je slank!!
Kijk eens in de spiegel !
pi_82995988
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Bruiloft Mo! Wie wil er komen, wie rijdt er met wie!
(Denk ik, ik heb ze niet gehad )
Ah toch wel slankies erbij? Wat leuk!
pi_82996022
Lekker kontje hoor PF

En wat een prinsessenjurk Uniek
Ik zag jou echt niet in zo'n jurk trouwen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:11:31 #77
277802 _Calimero_
pi_82996049
http://www.aximax.eu/images/carmen/c4020.jpg deze is het! merk..ehhh Carmen?/
pi_82996128
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker kontje hoor PF

En wat een prinsessenjurk Uniek
Ik zag jou echt niet in zo'n jurk trouwen.
Thanks, maar het ging om m'n haar

Hier: Slank #1064 waar DaD compententie heeft !
pi_82996276
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Thanks, maar het ging om m'n haar

Hier: Slank #1064 waar DaD compententie heeft !
Weet ik

Ja ik las het
Het zou me wel leuk lijken (als Mo dat natuurlijk zou willen, het is haar bruiloft). Maar er komen al veel slankies en een bruiloft is wel heel groots enzo dus bij de gedachte pies ik al in m'n broek. Maar ik vind het leuk dat er slankies gaan
pi_82996725
Hoi jullie gaan SNEL! een f16 is er niets bij

Mo, wat leuk dat je slankies op je bruiloft uitnodigt! Ik woon te ver en voel me ook nog niet slankie-genoeg, maar het is echt heel gaaf en nog maar zo kort!! echt onwijs spannend! Je gaat trouwens wel jong trouwen, krijg je daar veel commentaar op? Ik ken maar één (voormalig) vriendin die al getrouwd is en dat is omdat ze nogal gelovig is....!

PF, wat een mooi lijf heb je!! Dat is bij mij écht al lang geleden
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:28:21 #81
331 Merel
Be here now.
pi_82996772
Ik moet nog een heel topic bijlezen, maar ik zag in het vorige topic waar Greys en Goodbye overnachten en als die mutsen dat nou even eerder hadden gezegd was ik hoi komen zeggen want ik werk daar een paar verdiepingen boven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82996781
j.t, wat een verschrikkeijke las :x misschien heb je het al gezegd, maar wat voor school geef je les? basisschool of middelbaar? En hoe oud zijn ze? Ik moet er niet aan denken, respect!!

Nynke, heb je al wat meer een idee over of je die baan in Zweden gaat nemen?
pi_82996809
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:27 schreef Perruche het volgende:
Hoi jullie gaan SNEL! een f16 is er niets bij

Mo, wat leuk dat je slankies op je bruiloft uitnodigt! Ik woon te ver en voel me ook nog niet slankie-genoeg, maar het is echt heel gaaf en nog maar zo kort!! echt onwijs spannend! Je gaat trouwens wel jong trouwen, krijg je daar veel commentaar op? Ik ken maar één (voormalig) vriendin die al getrouwd is en dat is omdat ze nogal gelovig is....!

PF, wat een mooi lijf heb je!! Dat is bij mij écht al lang geleden
Dank je! Volgens mij komt het omdat ik gedraaid sta?

Ik zal eens kijken of ik een before foto kan vinden
pi_82996872
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog een heel topic bijlezen, maar ik zag in het vorige topic waar Greys en Goodbye overnachten en als die mutsen dat nou even eerder hadden gezegd was ik hoi komen zeggen want ik werk daar een paar verdiepingen boven
Ik dacht even, huh, en daarna, o ja, ze werkt ook ergens anders
pi_82996922
Ohh en... Lijstjes!!
Gisteren:
O:havermout + 2 boterhammen vegetarische smeerworst, meloen
L: stoomgroenten van de appie (doperwten, broccoli, peultjes), boterham met brie, 2x brood
D: meloen, 2x volkorenbrood pindakaas / sambal
T: 4 sushi's, 2 bier (wat een combi )

Vandaag:
O: havermout, meloen, 1/2 appel
T: chocoprince
L: bord ravioli met tomaat en beetje geraspte kaas, ernaast gestoomde sperziebonen
D: salade met zeewier, komkommer en tomaat (en sla natuurlijk )

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 18-06-2010 20:37:47 ]
pi_82996967
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Dank je! Volgens mij komt het omdat ik gedraaid sta?

Ik zal eens kijken of ik een before foto kan vinden
Het zou op zich wel een motivatie zijn om een naakte foto waar ik écht op m'n vetst opsta door het hele huis te hangen, zodat iedere keer dat ik wat ongezonds wil eten of geen zin heb om te sporten, ik gemotiveerd ben om vooral toch de gezonde keus te maken
pi_82997170
Ik zou gewoon wel gaan sporten

Ik heb wel gemerkt dat ik niet & vlees kan eten & alcohol kan drinken & kan snoepen & kan snacken

Dus ik snoep haast nooit meer, neem heel soms chips, niet te vaak, eet nooit meer vlees en op z'n tijd wel wat alcohol

Toen ik & vlees at & alcohol dronk & best vaak een rol koekjes leeg at.. Toen woog ik ook wat meer

En ik red het ook prima op koffie zonder suiker, cola light etc. En I know alcohol is slecht, maar ik neem meestal bier of wodka & ik snack er nooit bij.

O en echt een te leuke tip, ipv bier met popcorn & m&m's in de bios"

Prosecco met kurk & aardbeien! Te lekker!!
pi_82997186
O en met kurk omdat het leuk is om een flesje te poppen in de bios !
pi_82997195
En ik ga zometeen minestrone maken (als ik klaar ben met scriptie) en morgen paprika's gevuld met gehakt en dan in de oven met kaas (voor lunch) en ik heb er gewoon nu al zin in
pi_82997334
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik zou gewoon wel gaan sporten

Ik heb wel gemerkt dat ik niet & vlees kan eten & alcohol kan drinken & kan snoepen & kan snacken

Dus ik snoep haast nooit meer, neem heel soms chips, niet te vaak, eet nooit meer vlees en op z'n tijd wel wat alcohol

Toen ik & vlees at & alcohol dronk & best vaak een rol koekjes leeg at.. Toen woog ik ook wat meer

En ik red het ook prima op koffie zonder suiker, cola light etc. En I know alcohol is slecht, maar ik neem meestal bier of wodka & ik snack er nooit bij.

O en echt een te leuke tip, ipv bier met popcorn & m&m's in de bios"

Prosecco met kurk & aardbeien! Te lekker!!
decadent hoor

ja ik eet eigenlijk vrij gezond, alleen die koekjes!!! ik probeer nu (ik werk niet ) bij de lunch meer te eten, zeg maar een hele maaltijd en dan 's avonds minder. Dat werkt voor mij wel goed, eigenlijk heb ik als ik zo rond 1 of 2 uur lunch dan de hele avond geen trek meer. Als ik minder lunch of alleen brood zoals op kantoor dan blijf ik echt snaaien. En havermout vult echt zó goed! geweldig! Ik ga morgen weer zachtjes aan hardlopen en maandag wil ik eigenlijk weer naar bikram yoga, voor 1 maand en dan 3 keer in de week (het is heel duur) en dan als het allemaal weer in orde is, dat zo houden. En van m'n snackverslaving afkomen
pi_82997360
Ik wil eigenlijk best graag naar de bios, draait er nog wat leuks?
pi_82997401
SATC2, POP
pi_82997402
kwartet?

Ik wilde een aardbeien kwartet maken

wat is POP? Prince of Persia? SATC2 krijg k m'n vent niet mee naartoe alhoewel 'ie wel Gooische Vrouwen met me meekijkt!!

Eigenlijk wil ik binnenkort naar die Ladies Night in Pathe Tuschinski!

[ Bericht 49% gewijzigd door Perruche op 18-06-2010 20:53:13 ]
pi_82997587
Lijstje:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur rennen
T: komkommer met gerookte kip
L: 2 crackers filet americain, Optimel appelkaneelkwark
T: 2 grote pizzapunten hete kip
D: courgettesoep en Japanse zalm
T: cappuccino, kwark met vanilleyoghurt
Spierpijn tijdens het rennen! En mijn linkerarm is verbrand, na de strandwandeling van 2 uur gisteren .
't Is nog niet zo gemakkelijk, al dat gewandel

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 18-06-2010 20:53:59 ]
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:53:40 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82997836
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur rennen
T: komkommer met gerookte kip
L: 2 crackers filet americain, Optimel appelkaneelkwark
T: 2 grote pizzapunten hete kip
D: courgettesoep en Japanse zalm
T: kwark met vanilleyoghurt
Spierpijn tijdens het rennen! En mijn linkerarm is verbrand, na de strandwandeling van 2 uur gisteren .
't Is nog niet zo gemakkelijk, al dat gewandel

Zo, even bankhangen met vriend en wachten tot zijn kinderen hier zijn (pas om 23.45)
pi_82997906
O, en ik ben door niemand op de koffie gevraagd in de bieb
Dat kwam denk ik, doordat ik een rok aanhad tot op de enkels, ipv kort. Wel een leuke, zwart met witte stippen/bloemetjes. Eigenlijk een echte sigme-rok, want hij heeft 2 zakjes voorop Wat ook meehielp was dat mijn meneer mee was, die is 2 meter lang en nogal fundamentalistisch ingesteld, want hij vind dat iedere man die een blik op mij werpt direct dood moet Dat schrikt misschien de koffiedrinkers een beetje af.
pi_82998010
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:
O, en ik ben door niemand op de koffie gevraagd in de bieb
Dat kwam denk ik, doordat ik een rok aanhad tot op de enkels, ipv kort. Wel een leuke, zwart met witte stippen/bloemetjes. Eigenlijk een echte sigme-rok, want hij heeft 2 zakjes voorop Wat ook meehielp was misschien dat mijn meneer mee was, die is 2 meter lang en nogal fundamentalistisch ingesteld, want hij vind dat iedere man die een blik op mij werpt direct dood moet Dat schrikt misschien de koffiedrinkers een beetje af.
Volgende keer met kort rokje en met-zonder je man, wedden dat je staat te stuiteren van de cafeine? Ik word ook nooit uitgevraagd (behalve door dronken kerels mwhehe), ik houd me voor dat dat komt doordat ik een zeer onbereikbare uitstraling heb
pi_82998082
Mijn meneer is er ook niet zo gecharmeerd.

Ik vind de koffiedrinkverhalen die ik meemaak hi-la-risch, en die vertel ik dan en dan is hij daarna een aantal uur chagrijnig Dat vergeet ik af en toe wel eens
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:59:00 #99
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82998095
Het enige kookgerei wat ik nog in huis heb zijn 2 koekepannen en een heeeeel klein steelpannetje. Toch heb ik een biefstukje, gebakken aardappelen en broccoli kunnen klaarmaken. Die ik vervolgens moest veroberen met plastic bestek. Een biefstukje snijden met een plastic mes is nog best lastig!
pi_82998168
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgende keer met kort rokje en met-zonder je man, wedden dat je staat te stuiteren van de cafeine? Ik word ook nooit uitgevraagd (behalve door dronken kerels mwhehe), ik houd me voor dat dat komt doordat ik een zeer onbereikbare uitstraling heb
Ik heb ook altijd oma's en moeders die hele levensverhalen aan mij vertellen, ik heb denk ik echt een benaderbare uitstraling

En zwervers, maar dat doen ze geloof ik bij iedereen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')