Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef sigme het volgende:
D&D, wat goed joh!
Vertel eens wat, wat voor stage ga je lopen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef sigme het volgende:
Achterdeur van paviljoen 5 stond weer open.
Dat heb ik net wel een keer of 10 gedacht in die kamersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef sigme het volgende:
Achterdeur van paviljoen 5 stond weer open.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de kamer is dus betegeld, inclusief het bed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Spannend hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben..
Oh, als ik denk dat als ik het aandurf ik ook wel eerder lessen kan gaan geven hoor. Maar ik krijg op deze school in ieder geval wel de tijd en ruimte om me daar op voor te bereiden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Tot de herfstvakantie alleen maar observeren? Boring. Ik heb één week geobserveerd en ben toen meteen in het diepe gesprongen. Ik denk dat jij ook al snel deellessen mag gaan geven, hoor! Met vakcoach erbij natuurlijk. Maar je coach zal na de hersfstvakantie ook nog wel eens aanwezig zijn, toch?
Eerst zaten er docenten en medewerkers in het kasteeltje dat op het terrein van de school staat en dat is nu omgebouwd tot hotel. De studenten van de hotelschool kunnen nu dus op het eigen terrein een heel hotel runnen. Vandaar teaching.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Spannend hoor!
Klinkt wel als een bezienswaardigheid, Syrena.Wat is er "teaching" aan dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie deze zien?Wtf is dat in de naam van God?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de kamer is dus betegeld, inclusief het bed
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe, te tof
k heb spierpijn van het hardlopen![]()
Heb al 3 of 4 dagen niet meer nagel gebeten en nu groeit er een randje en dat MOET er af! Maar het zit er nog.
De onderkant van een zwemmende olifant. Op het plafond geplakt. Lifesize.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE VANDAAG GEGETEN?!?
Ik één crackert!!!
Je moet wel mooie nagels hebben op de trouwerij!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whaha, herkenbaarik probeer ook te stoppen
maar het lukt niet al te best
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit me volledig bij kwak aan, wb het journalistiekverhaal. En het is wel goed van je dat je het positief inziet, mo, maar dat is in dit vakgebied vaak niet genoeg. 'Journalist' is geen beschermd beroep. Iedereen mag zich zo noemen. Medestudenten van mij die WO-journalistiek hebben gedaan schrijven nu voor flutblaadjes of hebben er nog maar een andere studie achteraan geplakt. Heb er echter ook één in m'n Hyves die voor het ANP werkt!
Waterproof de volgende keerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:57 schreef loveli het volgende:
O ja, mascara en begrafenissen, wat een verstand.
oh ik bedoelde ook niet dat je negatief moest denken! maar alleen dat t goed is om ook van te voren al je ogen open te houden voor andere dingen die leuk zijn, zodat je niet in ene gat belandt of ineens met niks zit (ik merk dat bij vrienden die 1 droom hadden en daar helemaal voor gingen...) ik ga ook voor wat ik leuk vind, alleen ik hou wel mn ogen open voor andere dingen ondertussen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat mag, maar het is niet alsof ik flutbaantjes aan ga nemen als 't me niet lukt, dan ga ik gewoon wat anders doen en on the side proberen![]()
of op zoek naar iets wat ik OOK leuk vind, maar ik wil doen wat ik leuk vind, punt.
met negatief denken is nog nooit iemand verder gekomen, met positief denken EN alle opties open houden wel
Welk eiland ga je naar toe?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef neen het volgende:
Tvp, niet super mooi weer om naar een eiland te gaan maar ik hoorde dat er bier wasdus begin ik maar aan de volgende 3 reisuurtjes van vandaag.
Camera wel vergeten
Staat TimMatavz er ook in?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef kwakz0r het volgende:
en kom op VS! raaaahhhh!! zet m op!! /voetbal
Skylgequote:
o zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
@ PF je stond per ongeluk niet in t eerste rijtje, maar je hebt al vervoer, dust was een carpool pm rondje...
Pief!ikheb er 1,1x gebruikt, die mag je van me overnemen als je wil?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Wie heeft er een Makro pas? Ik wil een carmenkrulset![]()
Het vriendje belt: ja wil je nog iets? En ik: jaaa die!
En hij: o maar ik sta bij de kassa van de foodafdeling en dat is ergens anders dus dat kan niet.
Wat voor 1 is 't? En is ie goed? Dat zou nice zijn! Maar ik heb er zelf geen verstand van, dus ik geloof je meteen als je zegt dat ie goed isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Pief!ikheb er 1,1x gebruikt, die mag je van me overnemen als je wil?
Nou best wel lang en meestal dik, nu is het dun en slierterig want ik mag het niet meer fohnen van de kapper e heb het net gewassenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:27 schreef Laureline het volgende:
Hier ook pizza! Mmmm, van onze Turkse pizzabakker die een 'Amerikaanse' pizzatent runt bij de bieb![]()
En PF, 10 rollers is toch wel genoeg? Of heb je heeeel veel haar?
edit: O, ik zie dat je de set van Cali al krijgt![]()
haha ik heb er ook geen verstand van. Hij heeft 3 maten rollers, met klemmetjes enzo erbij, de rollers worden wam in de doos (zitten op van die stokjes,en je kunt een stekker in het stopcontact steken)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat voor 1 is 't? En is ie goed? Dat zou nice zijn! Maar ik heb er zelf geen verstand van, dus ik geloof je meteen als je zegt dat ie goed is
Ik denk dat ik alleen de grote nodig zou hebben (denk ik!) en dan 14 of zo.. Welk merk is het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
haha ik heb er ook geen verstand van. Hij heeft 3 maten rollers, met klemmetjes enzo erbij, de rollers worden wam in de doos (zitten op van die stokjes,en je kunt een stekker in het stopcontact steken)
ik denk dat hij 18 of 20 rollers heeft!
Heb ook geen idee meer wat ik ervoor betaald heb eigenlijk..!
Ah toch wel slankies erbij? Wat leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Bruiloft Mo! Wie wil er komen, wie rijdt er met wie!
(Denk ik, ik heb ze niet gehad)
Thanks, maar het ging om m'n haarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Lekker kontje hoor PF
En wat een prinsessenjurk Uniek![]()
Ik zag jou echt niet in zo'n jurk trouwen.
Weet ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks, maar het ging om m'n haar
Hier: Slank #1064 waar DaD compententie heeft !
Dank je! Volgens mij komt het omdat ik gedraaid sta?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:27 schreef Perruche het volgende:
Hoijullie gaan SNEL! een f16 is er niets bij
Mo, wat leuk dat je slankies op je bruiloft uitnodigt! Ik woon te ver en voel me ook nog niet slankie-genoeg, maar het is echt heel gaafen nog maar zo kort!! echt onwijs spannend! Je gaat trouwens wel jong trouwen, krijg je daar veel commentaar op? Ik ken maar één (voormalig) vriendin die al getrouwd is en dat is omdat ze nogal gelovig is....!
PF, wat een mooi lijf heb je!! Dat is bij mij écht al lang geleden
Ik dacht even, huh, en daarna, o ja, ze werkt ook ergens andersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog een heel topic bijlezen, maar ik zag in het vorige topic waar Greys en Goodbye overnachten en als die mutsen dat nou even eerder hadden gezegd was ik hoi komen zeggen want ik werk daar een paar verdiepingen boven
Het zou op zich wel een motivatie zijn om een naakte foto waar ik écht op m'n vetst opsta door het hele huis te hangen, zodat iedere keer dat ik wat ongezonds wil eten of geen zin heb om te sporten, ik gemotiveerd ben om vooral toch de gezonde keus te makenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je! Volgens mij komt het omdat ik gedraaid sta?
Ik zal eens kijken of ik een before foto kan vinden
decadent hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik zou gewoon wel gaan sporten
Ik heb wel gemerkt dat ik niet & vlees kan eten & alcohol kan drinken & kan snoepen & kan snacken
Dus ik snoep haast nooit meer, neem heel soms chips, niet te vaak, eet nooit meer vlees en op z'n tijd wel wat alcohol
Toen ik & vlees at & alcohol dronk & best vaak een rol koekjes leeg at.. Toen woog ik ook wat meer
En ik red het ook prima op koffie zonder suiker, cola light etc. En I know alcohol is slecht, maar ik neem meestal bier of wodka & ik snack er nooit bij.
O en echt een te leuke tip, ipv bier met popcorn & m&m's in de bios"
Prosecco met kurk & aardbeien! Te lekker!!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur rennen
T: komkommer met gerookte kip
L: 2 crackers filet americain, Optimel appelkaneelkwark
T: 2 grote pizzapunten hete kip
D: courgettesoep en Japanse zalm
T: kwark met vanilleyoghurt
Spierpijn tijdens het rennen! En mijn linkerarm is verbrand, na de strandwandeling van 2 uur gisteren.
't Is nog niet zo gemakkelijk, al dat gewandel
Volgende keer met kort rokje en met-zonder je man, wedden dat je staat te stuiteren van de cafeine? Ik word ook nooit uitgevraagd (behalve door dronken kerels mwhehe), ik houd me voor dat dat komt doordat ik een zeer onbereikbare uitstraling hebquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:
O, en ik ben door niemand op de koffie gevraagd in de bieb![]()
Dat kwam denk ik, doordat ik een rok aanhad tot op de enkels, ipv kort. Wel een leuke, zwart met witte stippen/bloemetjes. Eigenlijk een echte sigme-rok, want hij heeft 2 zakjes vooropWat ook meehielp was misschien dat mijn meneer mee was, die is 2 meter lang en nogal fundamentalistisch ingesteld, want hij vind dat iedere man die een blik op mij werpt direct dood moet
Dat schrikt misschien de koffiedrinkers een beetje af.
Ik heb ook altijd oma's en moeders die hele levensverhalen aan mij vertellen, ik heb denk ik echt een benaderbare uitstralingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgende keer met kort rokje en met-zonder je man, wedden dat je staat te stuiteren van de cafeine? Ik word ook nooit uitgevraagd (behalve door dronken kerels mwhehe), ik houd me voor dat dat komt doordat ik een zeer onbereikbare uitstraling heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |