Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef sigme het volgende:
D&D, wat goed joh!
Vertel eens wat, wat voor stage ga je lopen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef sigme het volgende:
Achterdeur van paviljoen 5 stond weer open.
Dat heb ik net wel een keer of 10 gedacht in die kamersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef sigme het volgende:
Achterdeur van paviljoen 5 stond weer open.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de kamer is dus betegeld, inclusief het bed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Spannend hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot de herfstvakantie zal het voornamelijk observeren zijn, daarna is het de bedoeling dat ik zelfstandig les geef aan de bovenste drie klassen van het voortgezet onderwijs op een school in de Ommelanden. Het is maar voor een stuk of 4 lesuren per week hoor, maar daar zal ik zeker in het begin m'n handen vol aan hebben..
Oh, als ik denk dat als ik het aandurf ik ook wel eerder lessen kan gaan geven hoor. Maar ik krijg op deze school in ieder geval wel de tijd en ruimte om me daar op voor te bereiden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Tot de herfstvakantie alleen maar observeren? Boring. Ik heb één week geobserveerd en ben toen meteen in het diepe gesprongen. Ik denk dat jij ook al snel deellessen mag gaan geven, hoor! Met vakcoach erbij natuurlijk. Maar je coach zal na de hersfstvakantie ook nog wel eens aanwezig zijn, toch?
Eerst zaten er docenten en medewerkers in het kasteeltje dat op het terrein van de school staat en dat is nu omgebouwd tot hotel. De studenten van de hotelschool kunnen nu dus op het eigen terrein een heel hotel runnen. Vandaar teaching.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Spannend hoor!
Klinkt wel als een bezienswaardigheid, Syrena.Wat is er "teaching" aan dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie deze zien?Wtf is dat in de naam van God?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de kamer is dus betegeld, inclusief het bed
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe, te tof
k heb spierpijn van het hardlopen![]()
Heb al 3 of 4 dagen niet meer nagel gebeten en nu groeit er een randje en dat MOET er af! Maar het zit er nog.
De onderkant van een zwemmende olifant. Op het plafond geplakt. Lifesize.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE VANDAAG GEGETEN?!?
Ik één crackert!!!
Je moet wel mooie nagels hebben op de trouwerij!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whaha, herkenbaarik probeer ook te stoppen
maar het lukt niet al te best
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit me volledig bij kwak aan, wb het journalistiekverhaal. En het is wel goed van je dat je het positief inziet, mo, maar dat is in dit vakgebied vaak niet genoeg. 'Journalist' is geen beschermd beroep. Iedereen mag zich zo noemen. Medestudenten van mij die WO-journalistiek hebben gedaan schrijven nu voor flutblaadjes of hebben er nog maar een andere studie achteraan geplakt. Heb er echter ook één in m'n Hyves die voor het ANP werkt!
Waterproof de volgende keerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:57 schreef loveli het volgende:
O ja, mascara en begrafenissen, wat een verstand.
oh ik bedoelde ook niet dat je negatief moest denken! maar alleen dat t goed is om ook van te voren al je ogen open te houden voor andere dingen die leuk zijn, zodat je niet in ene gat belandt of ineens met niks zit (ik merk dat bij vrienden die 1 droom hadden en daar helemaal voor gingen...) ik ga ook voor wat ik leuk vind, alleen ik hou wel mn ogen open voor andere dingen ondertussen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat mag, maar het is niet alsof ik flutbaantjes aan ga nemen als 't me niet lukt, dan ga ik gewoon wat anders doen en on the side proberen![]()
of op zoek naar iets wat ik OOK leuk vind, maar ik wil doen wat ik leuk vind, punt.
met negatief denken is nog nooit iemand verder gekomen, met positief denken EN alle opties open houden wel
Welk eiland ga je naar toe?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef neen het volgende:
Tvp, niet super mooi weer om naar een eiland te gaan maar ik hoorde dat er bier wasdus begin ik maar aan de volgende 3 reisuurtjes van vandaag.
Camera wel vergeten
Staat TimMatavz er ook in?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef kwakz0r het volgende:
en kom op VS! raaaahhhh!! zet m op!! /voetbal
Skylgequote:
o zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
@ PF je stond per ongeluk niet in t eerste rijtje, maar je hebt al vervoer, dust was een carpool pm rondje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |