Wie komen er allemaal?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
9611Niels en ik kwamen op het idee eens te meeten. We vonden dit allebei een leuk plan. Maar nee, 9611Niels durfde niet alleen af te spreken. Dus kwamen we op het idee om een grote of een mini meet te doen met FOK!kers uit de klaagbaak. Dit willen we graag in Utrecht doen in de maand juni of juli. Mits er genoeg animo voor is. Als er genoeg mensen willen komen dan kunnen we een datum gaan bepalen en een plek.![]()
Dus als er mensen zijn die willen komen moet je het maar zeggen. Ook mag je dagen wanneer je zou willen dat deze meet zou plaats vinden en/of een plek benoemen om deze meet te houden.![]()
Misschien kunnen Buffalo-Soldier en ik dan samen reizen. H'veen. Jwz.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom ook denk ik!
Ga soberzo dan naar m'n matties 2nutz en Buffalo-slodier
die zit tegewoordig in Groningen geloof ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Misschien kunnen Buffalo-Soldier en ik dan samen reizen. H'veen. Jwz.
RickoKun en Lamon kwamen soberzo dacht ik.quote:
Beter neemt iedereen wat chickies meequote:
AP regelt wel wat 12jarige snolletjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Beter neemt iedereen wat chickies mee
Ok dan ga ik er vanuit dat dat geregeld isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP regelt wel wat 12jarige snolletjes
Te oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP regelt wel wat 12jarige snolletjes
Regels?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom ook kutkoppen, ik daag jullie bij deze uit voor een bierdrinkwedstrijd.
Bier per meter kopen en kijken wie het meeste opkan.quote:
Jong, ik wil die grootheid der FOK! koningen eens aanschouwen en aanbidden. Helaasch kan dat nou niet. Du schwanz!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:00 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB DE DATUM BEDACHT IK BEN VET GOED ZNOOO!!!!!!!!
Maar goed, ik kom dus want ik woon logischerwijs in groningen en ik ben kankerlekker. Maar omdat ik kankerlekker ben wil ik dus ook wel wat vrouwelijk FOK! vlees hosselen. Derhalve vraag ik bij dezen of er ook wat meer chicks zich willen aanmelden jeweettog.
Misschien dat we eindelijk eens het niveau van FOK! kunnen verhogen door deze happening te filmen, want op déze meet komen alleen de topnotch menschen bijeen mehn!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jong, ik wil die grootheid der FOK! koningen eens aanschouwen en aanbidden. Helaasch kan dat nou niet. Du schwanz!
Was ik in der moglichkeit geweest dan was ik ook ein baaz.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Misschien dat we eindelijk eens het niveau van FOK! kunnen verhogen door deze happening te filmen, want op déze meet komen alleen de topnotch menschen bijeen mehn!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Misschien dat we eindelijk eens het niveau van FOK! kunnen verhogen door deze happening te filmen, want op déze meet komen alleen de topnotch menschen bijeen mehn!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was ik in der moglichkeit geweest dan was ik ook ein baaz.
En een week later boeit me ook niet want ik ben er 3 augustus pas weer.
Bij café hooghoudt hebben ze geloof ik Jupilerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nou, dan houden we 16 juli maar gewoon in stand, anders taaien er mensen af in de verwarring!
Ik vind dat we ergens een terras moeten pakken en kei en keihard bier in moeten nemen, en dan gaan we fijn klagen over alle mensen die langskomen enzulks.
jij komt toch nooit op meetingsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:46 schreef Renesite het volgende:
16 juli GODVERDOMME PAUPERTS ik ben dan op vakantie![]()
!!!!
Klopt, omdat ze of altijd in het weekend voor mijn tentamens worden gehouden, of in Utrecht zijn waar ik geen zin in heb of ik ben op vakantie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij komt toch nooit op meetings
veel plezier in de 3 allemaal
Ok is goed gast no hard feelings.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:03 schreef RickoKun het volgende:
OH HELLO! Zat een beetje vol van het bbq en het bier gisteravond, dus vandaag lukte het me niet om lekker te biermanzenZoen vol gevoel enzulks!
Als jij in Groningen woont - waarom ken ik jou dan uberahupt niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef Floxcie het volgende:
AdvancedPower, ik ben baas en woon in Groningen dus zet me even in het lijstje.
Heb me pas op 18 mei, 2010 geregistreerd FOK!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als jij in Groningen woont - waarom ken ik jou dan uberahupt niet.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal?
-9611Niels
-Lonker
-L.no
-AdvancedPower
-RedFever007
-afcajos
-The_Dean![]()
-Jonkowise
-HSG-BOMBER
-Catch_me
-stevenmac26
-Rickorun
-Lamon.
-Barachem
-Floxcie
-ThePianoMan
We zoeken nog een plaats voor de meet.
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.quote:
Mensen die een groot boord boven hun hoofd houden en wachten tot ze iemand van FOK! tegenkomen, jij.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef Problemz het volgende:
Whahaha,
No - lifers die afspreken om elkaar te zien!
Sneu
net of jij iedereen in groningen kent... echt wtfquote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als jij in Groningen woont - waarom ken ik jou dan uberahupt niet.
Ook geen slecht planquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
net of jij iedereen in groningen kent... echt wtf
Btw ik zou gewoon int plantsoen gaan zitten blowen met zn allen...
quote:
Ik vind dat je daar geen grapjes over mag maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
Groningen? Doe het voor het UMCG, dan ga ik wel met mijn pa mee naar zijn bestraling en in die 20 minuten kom ik ook even lurken
Zullen we een beetje redelijk blijven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
jij mag niet meer dan 100 meter van je huis
quote:Op woensdag 7 juli 2010 05:09 schreef L.no het volgende:
De 14e, naar friesland, 15e intake in een school en de 16e rapport halen terug in limburg. Ik heb geen geld om te meeten.
Jammer dat ik het niet van te voren kon weten, want de afspraken zijn niet lang geleden gemaakt.
sorry
Ohja, dat was de tijd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Floxcie het volgende:
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja, dat was de tijd!
Ik heb de laatste tijd al erg veel zin in een bigmacIk zal expres geen opvreten, en om 14:00 daar een bigmac orderen
Als mod niet gaan naar een meet in groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef o.us het volgende:
Wie komen er überhaupt op die meet van jullie?
quote:
Voorlopig kan/ga ik niet meer naar Limburg, dus vrijdag kan ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef RickoKun het volgende:
Aber jij kon toch niet EEELLLLNIENTEEEE?!
Hetzelfde, ik denk dat ik daar dan in me eentje en geen mensen met wolven t-shirt tegenkom.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef L.no het volgende:
ik en mijn vriend kunnen, maar wel rond 5/6 uur 's avonds (hij moet werken).
Mja, nu nog kijken of iemand nog wilt komen, want we hebben geen zin in geldverspilling.
Had hij dan maar niet moeten lopen kutten. Niets aan te doen. Daarmaast zijn maar 2 van de 683883 geplande KLB- meets echt doorgegaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:55 schreef L.no het volgende:
Is ook handig dat de organisator gebanned is eh.
Dat weet ik ook wel. Ik geef je niet de schuld dat hij gebanned is hoor. Ik vond het wel jammer dat het net rond deze tijd gebeurde.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Had hij dan maar niet moeten lopen kutten. Niets aan te doen. Daarmaast zijn maar 2 van de 683883 geplande KLB- meets echt doorgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |