Als mod niet gaan naar een meet in groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef o.us het volgende:
Wie komen er überhaupt op die meet van jullie?
quote:
Voorlopig kan/ga ik niet meer naar Limburg, dus vrijdag kan ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef RickoKun het volgende:
Aber jij kon toch niet EEELLLLNIENTEEEE?!
Hetzelfde, ik denk dat ik daar dan in me eentje en geen mensen met wolven t-shirt tegenkom.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef L.no het volgende:
ik en mijn vriend kunnen, maar wel rond 5/6 uur 's avonds (hij moet werken).
Mja, nu nog kijken of iemand nog wilt komen, want we hebben geen zin in geldverspilling.
Had hij dan maar niet moeten lopen kutten. Niets aan te doen. Daarmaast zijn maar 2 van de 683883 geplande KLB- meets echt doorgegaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:55 schreef L.no het volgende:
Is ook handig dat de organisator gebanned is eh.
Dat weet ik ook wel. Ik geef je niet de schuld dat hij gebanned is hoor. Ik vond het wel jammer dat het net rond deze tijd gebeurde.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Had hij dan maar niet moeten lopen kutten. Niets aan te doen. Daarmaast zijn maar 2 van de 683883 geplande KLB- meets echt doorgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |