quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal?
-9611Niels
-Lonker
-L.no
-AdvancedPower
-RedFever007
-afcajos
-The_Dean![]()
-Jonkowise
-HSG-BOMBER
-Catch_me
-stevenmac26
-Rickorun
-Lamon.
-Barachem
-Floxcie
-ThePianoMan
We zoeken nog een plaats voor de meet.
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.quote:
Mensen die een groot boord boven hun hoofd houden en wachten tot ze iemand van FOK! tegenkomen, jij.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef Problemz het volgende:
Whahaha,
No - lifers die afspreken om elkaar te zien!
Sneu
net of jij iedereen in groningen kent... echt wtfquote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als jij in Groningen woont - waarom ken ik jou dan uberahupt niet.
Ook geen slecht planquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
net of jij iedereen in groningen kent... echt wtf
Btw ik zou gewoon int plantsoen gaan zitten blowen met zn allen...
quote:
Ik vind dat je daar geen grapjes over mag maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
Groningen? Doe het voor het UMCG, dan ga ik wel met mijn pa mee naar zijn bestraling en in die 20 minuten kom ik ook even lurken
Zullen we een beetje redelijk blijven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
jij mag niet meer dan 100 meter van je huis
quote:Op woensdag 7 juli 2010 05:09 schreef L.no het volgende:
De 14e, naar friesland, 15e intake in een school en de 16e rapport halen terug in limburg. Ik heb geen geld om te meeten.
Jammer dat ik het niet van te voren kon weten, want de afspraken zijn niet lang geleden gemaakt.
sorry
Ohja, dat was de tijd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:31 schreef Floxcie het volgende:
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja, dat was de tijd!
Ik heb de laatste tijd al erg veel zin in een bigmacIk zal expres geen opvreten, en om 14:00 daar een bigmac orderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |