Nou, wat een jolijt toch weer met die fotoquote:
Ja. [Upd] Noord-Koreanen niet vermistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:53 schreef mstr het volgende:
Zero, is er al wat meer bekend over die Noord-Koreanen?
Ah.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. [Upd] Noord-Koreanen niet vermist
Waarschijnlijk propaganda uit het Zuiden.quote:
Toch zou het een toffe stunt zijn als het wel zo zou zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarschijnlijk propaganda uit het Zuiden.
Ja, alleen dom. Kim kan deserteurs niet aanpakken, maar des te harder wordt de familie gestraft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch zou het een toffe stunt zijn als het wel zo zou zijn.
Wat niet weet wat niet deert..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen dom. Kim kan deserteurs niet aanpakken, maar des te harder wordt de familie gestraft.
Wel als het je eigen moeder is. Maargoed, die voetballers hebben nu wel een uitgelezen mogelijkheid om te vluchten. In Zuid-Afrika is een Zuid-Koreaanse ambassade en iedere inwoner uit Noord kan daar gewoon papieren gaan halen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel als het je eigen moeder is. Maargoed, die voetballers hebben nu wel een uitgelezen mogelijkheid om te vluchten. In Zuid-Afrika is een Zuid-Koreaanse ambassade en iedere inwoner uit Noord kan daar gewoon papieren gaan halen.
Is er nog een andere reden dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ze zullen het wel niet doen uit angst.
Jij was lekker van plan om 60 uur te gaan werken terwijl je vrouwtje thuis kan zitten bij de kleintjes tot ze 4 zijn en naar school kunnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:03 schreef mstr het volgende:
dochtertje krijgt teveel suiker bij oppas (naar onze mening)![]()
![]()
Alsof dat nodig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij was lekker van plan om 60 uur te gaan werken terwijl je vrouwtje thuis kan zitten bij de kleintjes tot ze 4 zijn en naar school kunnen?
Geen ideequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:06 schreef TC_Artemis het volgende:
HALLO PUB! ik ga een heel vet weekend tegemoet, what about you.
Nee, maar als ik zie hoe de kinderen van tegenwoordig zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij was lekker van plan om 60 uur te gaan werken terwijl je vrouwtje thuis kan zitten bij de kleintjes tot ze 4 zijn en naar school kunnen?
Nice. Voor mij niet, ik geef een feest in het lvc leidenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee, de zaterdagnacht is altijd een verassing
Weet je hoe duur kinderen zijn? Als jij nog lekker rond een modaal inkomen wil zitten, zal je toch al gauw 40 tot 60 uur moeten gaan werken hoor.quote:
Mwah, dat heeft totaal niks te maken met een KDV of wat. Ik denk dat, als je bijvoorbeeld tokkie ouders hebt, je kind beter op een KDV kan doen, omdat ze daar meer normen en waarden aanleren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zie hoe de kinderen van tegenwoordig zijn...
Een groot gedeelte 'mist' gewoon een gedeelte van de normen en waarden.
Dat weet ik ja. Net was het 60 en nu 40 tot 60quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je hoe duur kinderen zijn? Als jij nog lekker rond een modaal inkomen wil zitten, zal je toch al gauw 40 tot 60 uur moeten gaan werken hoor.
Maar het gaat er om dat die ouders om 7 uur beginnen en geen andere mogelijkheid zien voor hun kind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je hoe duur kinderen zijn? Als jij nog lekker rond een modaal inkomen wil zitten, zal je toch al gauw 40 tot 60 uur moeten gaan werken hoor.
[..]
Mwah, dat heeft totaal niks te maken met een KDV of wat. Ik denk dat, als je bijvoorbeeld tokkie ouders hebt, je kind beter op een KDV kan doen, omdat ze daar meer normen en waarden aanleren.
Ligt er dan ook aan hoe jij leven wil hč. Mijn ouders gaan graag op vakantie, ieder weekend op een terrasje zitten, lekker uit eten en noem het maar op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat weet ik ja. Net was het 60 en nu 40 tot 60? Mijn vader werkt 36 of 38 dunno precies alleen, en mijn zus doet al MBO en ik ga in augustus HBO doen, en hier zijn weinig (lees: geen) financiėle problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |