Ja, ik ben ook erg slim. Ik heb ook een vet hoge intelligentie, mijn IQ overstijgt die van Einstein.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh nou krijgen we weer het kijk mij slim zijn.
Zo kom je wel over inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook erg slim. Ik heb ook een vet hoge intelligentie, mijn IQ overstijgt die van Einstein.
Ik krijg die studiepunten voor het halen van 11 toetsen, het goed maken van 31 opdrachten en het halen van m'n 2 stage's. Ondertussen moet ik nog 4 toetsen en één bepaald onderdeel tijdens mijn (komende) stage halen voor die studiepunten. Omdat ik die opdracht pas volgend jaar kan doen haal ik de laatste studiepunten sowieso niet, maar die toetsen zullen uiteindelijk wel meetellen voor de studiepunten, om het zo te zeggen. Dus als ik nu al die toetsen haal dan zou ik volgend jaar alleen nog maar die opdracht hoeven te maken. Dus opzich scheelt het wel als ik die toetsen nu haal, maar als ik ze niet haal heb ik daar volgend jaar ook nog gewoon 2 kansen voor, en m'n propedeuse haal ik sowieso al niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want ze kan er nog studiepunten voor halen, he?
Neuh, maar is toch wel lekker als je dat volgend jaar niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg die studiepunten voor het halen van 11 toetsen, het goed maken van 31 opdrachten en het halen van m'n 2 stage's. Ondertussen moet ik nog 4 toetsen en één bepaald onderdeel tijdens mijn (komende) stage halen voor die studiepunten. Omdat ik die opdracht pas volgend jaar kan doen haal ik de laatste studiepunten sowieso niet, maar die toetsen zullen uiteindelijk wel meetellen voor de studiepunten, om het zo te zeggen. Dus als ik nu al die toetsen haal dan zou ik volgend jaar alleen nog maar die opdracht hoeven te maken. Dus opzich scheelt het wel als ik die toetsen nu haal, maar als ik ze niet haal heb ik daar volgend jaar ook nog gewoon 2 kansen voor, en m'n propedeuse haal ik sowieso al niet.
Daar faal je jammerlijk in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh? Ik probeer juist altijd zo bescheiden mogelijk te zijn, zodat het niet zo opvalt.
En dat klopt, maar mijn concentratie vind dat ik dat volgend jaar maar beter kan doen. Heb maandag van 9 tot 9 en dinsdag van half 9 tot 7 op school gezeten, en dat heeft al m'n concentratie opgevretenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, maar is toch wel lekker als je dat volgend jaar niet meer hoeft.
Tering, dat zijn wel dagen ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef livalo het volgende:
[..]
En dat klopt, maar mijn concentratie vind dat ik dat volgend jaar maar beter kan doen. Heb maandag van 9 tot 9 en dinsdag van half 9 tot 7 op school gezeten, en dat heeft al m'n concentratie opgevreten.
Waarom ga je het überhaupt uitleggen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg die studiepunten voor het halen van 11 toetsen, het goed maken van 31 opdrachten en het halen van m'n 2 stage's. Ondertussen moet ik nog 4 toetsen en één bepaald onderdeel tijdens mijn (komende) stage halen voor die studiepunten. Omdat ik die opdracht pas volgend jaar kan doen haal ik de laatste studiepunten sowieso niet, maar die toetsen zullen uiteindelijk wel meetellen voor de studiepunten, om het zo te zeggen. Dus als ik nu al die toetsen haal dan zou ik volgend jaar alleen nog maar die opdracht hoeven te maken. Dus opzich scheelt het wel als ik die toetsen nu haal, maar als ik ze niet haal heb ik daar volgend jaar ook nog gewoon 2 kansen voor, en m'n propedeuse haal ik sowieso al niet.
Daar word je ook niet vrolijk van nee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tering, dat zijn wel dagen ja.Ik had 9 tot half 10 met heul veul tussenuren.
Nee, nu ben ik ook klaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van nee.
Omdat dit het duidelijker maakt, en ik Zeroku wel mag, zelfs al heeft de halve SC ondertussen een hekel aan 'mquote:
Van die eindgesprekken waar je nog even vrolijk moet uitleggen wat je gedaan hebt dit jaar? Die heb ik over 2 weken, maar daar maak ik me dan weer wat minder druk om.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik ook klaar.Alleen nog verslagen inleveren en 2 eindgesprekken.
Jeff <33quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat dit het duidelijker maakt, en ik Zeroku wel mag, zelfs al heeft de halve SC ondertussen een hekel aan 'm.
Nee, een gesprek is voor gespreksvoering, dus die is wel voor punt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Van die eindgesprekken waar je nog even vrolijk moet uitleggen wat je gedaan hebt dit jaar? Die heb ik over 2 weken, maar daar maak ik me dan weer wat minder druk om.
Hmmja. Naja, aan de ene kant is het wel handig ja als je het nu wel haalt. Maarja, als je nu geen concentratie etc. hebt en je hebt toch nog twee kansen. Dat bedoelde ik meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar dat eerste gesprek komt ook wel goed?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, een gesprek is voor gespreksvoering, dus die is wel voor punt.En die andere is inderdaad dat ik alles moet uitleggen, maar ik heb vet toffe mentor, dus daar kom ik sowieso wel doorheen,
En zo denk ik dus op dit moment ook, maar zo mag ik ook weer niet denken van mezelf. Dilemma.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmmja. Naja, aan de ene kant is het wel handig ja als je het nu wel haalt. Maarja, als je nu geen concentratie etc. hebt en je hebt toch nog twee kansen. Dat bedoelde ik meer.
Of je leert gewoon wanneer je wel geconcentreerd bent, en je ziet wel waar het schip strandtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef livalo het volgende:
[..]
En zo denk ik dus op dit moment ook, maar zo mag ik ook weer niet denken van mezelf. Dilemma.
WTF was datquote:
Da hoop ikkkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar dat eerste gesprek komt ook wel goed?.
Wacht maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je leert gewoon wanneer je wel geconcentreerd bent, en je ziet wel waar het schip strandt.
[..]
WTF was dat!
Ik zag alleen zo'n gehandicapte, en toen nog een keer met zo'n piratenpaintquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wacht maarWas niet de goede, moest onderkant dr onderuit painten
Ff doen nu in de baas zn tijd
Mijn poolquote:
De VS faalt gewoon.quote:
Ja, alleen dat had ik niet verwachtquote:
Ik ook niet, maar ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen dat had ik niet verwacht.
Dat sowieso. VSquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wel leuk.
Is de straf van god, moeten ze het maar football gaan noemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen dat had ik niet verwacht.
Nee. Gewoon heel het voetbal afschaffen in de VS.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is de straf van god, moeten ze het maar football gaan noemen
Kan ik over 10 minuten eindelijk vertrekken.. Hangen er dikke zwarte regenwolkers boven Sittardquote:
quote:
Zelfs René staat erin!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
Jotcha
mstr
Zeroku
Hyman
-SG-
Desunoto
Surveillance-Fiets
Heroinjunk
nijnja
Sjoegerd