quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
God, gaan we deze debiele TT's weer gebruiken'.
Geen idee.quote:
Heuj! Die had ik gisters gepost!quote:
Wat is de mis mee dan, jij voetbalkijkert in ontkenningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik bedoel die puntjes en debiele streepjes enzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat is de mis mee dan, jij voetbalkijkert in ontkenning
Daar snap ik de logica ook niet vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel die puntjes en debiele streepjes enzo.
Ach.. Als dat t ergste is..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel die puntjes en debiele streepjes enzo.
quote:
Oh my gosh het is wel ONGELOFELIJK!quote:
THIS IS SPARTA!quote:
Duitsland wordt gepwnd en meneer gaat n beetje z'n auto uitmestenquote:
Dat voetbal wordt ook een keertje teveel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Duitsland wordt gepwnd en meneer gaat n beetje z'n auto uitmesten
Leren, leren en nog eens leren. Leuk hoor, die laatste weekjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Wat is het hier trouwens maar stil? Iedereen die moffen uit aan t lachen?
Oeh dat is wel mindersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Leren, leren en nog eens leren. Leuk hoor, die laatste weekjes.
4 toetsen terwijl ik die studiepunten toch niet binnen heb, zelfs al haal ik die toetsen, dus ik heb ook 0,0 motivatiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh dat is wel mindersWat moet dr nog allemaal gedaan worden dan?
Waarom zou je er dan wat voor doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef livalo het volgende:
[..]
4 toetsen terwijl ik die studiepunten toch niet binnen heb, zelfs al haal ik die toetsen, dus ik heb ook 0,0 motivatie. Haat.
Zodat ik het volgend jaar niet meer hoef te doen dus geen achterstand oploop en ik dan hierna 'nog maar' twee kansen heb. Maar eigenlijk heb ik geen idee waarom ik nog m'n best doequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Zodat ik het volgend jaar niet meer hoef te doen dus geen achterstand oploop en ik dan hierna 'nog maar' twee kansen heb. Maar eigenlijk heb ik geen idee waarom ik nog m'n best doe.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat je slim en geweldig bent
zo, dat was mijn aardige moment voor de dag.
Iedereen maakt weleens fouten, en je bent slim genoeg die fout niet weer te makenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef livalo het volgende:
[..]
.
Als ik slim zou zijn geweest dan zou ik ze al lang gehaald hebben, maar verder.
Nja, ik zie wel of ik het ga halen, morgen gewoon even voetbal kijken bij vrienden en bij Muse gaan luisteren, en dan kijk ik wel weer verder. Over precies een week ben ik er helemaal vanafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Iedereen maakt weleens fouten, en je bent slim genoeg die fout niet weer te maken
Oke nu echt kappen, lief zijn is niet mijn ding.
Ik heb 'm sowieso niet. Net zoals de rest van de klas, wat me dan weer een wat beter gevoel geeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Als ik deze periode haal heb ik mijn P.
Je moet ook niet teveel leren en werken, dat is niet goed voor je. Uit onderzoek bleek dat als je een toets/examen hebt, en je leert de dag ervoor, je minder goed zalscoren dan als je twee dagen van tevoren leert en dan 24 uur van tevoren niet leert.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Nja, ik zie wel of ik het ga halen, morgen gewoon even voetbal kijken bij vrienden en bij Muse gaan luisteren, en dan kijk ik wel weer verder. Over precies een week ben ik er helemaal vanaf.
Hmwa. Ik zou er niet teveel moeite voor doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Zodat ik het volgend jaar niet meer hoef te doen dus geen achterstand oploop en ik dan hierna 'nog maar' twee kansen heb. Maar eigenlijk heb ik geen idee waarom ik nog m'n best doe.
Bij mij ook maar 2 of 3 geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb 'm sowieso niet. Net zoals de rest van de klas, wat me dan weer een wat beter gevoel geeft.
Nee, nog meer in je 2e jaar doen, dat is pas fijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Ik zou er niet teveel moeite voor doen.
Ik zal het uitproberen, kijken of het voor mij werkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel leren en werken, dat is niet goed voor je. Uit onderzoek bleek dat als je een toets/examen hebt, en je leert de dag ervoor, je minder goed zalscoren dan als je twee dagen van tevoren leert en dan 24 uur van tevoren niet leert.
Ja, want ze kan er nog studiepunten voor halen, he?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, nog meer in je 2e jaar doen, dat is pas fijn.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want ze kan er nog studiepunten voor halen, he?
Nja, ik weet zeker dat ik 2 van die 4 toetsen nog wel haal, dus dan zou ik er maar 2 meenemen naar het volgend jaar. Maar ik neem het liefste gewoon zo min mogelijk mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Ik zou er niet teveel moeite voor doen.
Daar gaat het toch niet om? Als ze ze nou dit jaar haalt, hoeft ze ze volgend jaar niet meer te doen en heeft ze dus nog maar de helft van het werk voor haar studiepunten. Daarom gunnen ze je die herkansingen dus ook, zodat je niet zoveel meeneemt naar je volgende jaar. Duh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want ze kan er nog studiepunten voor halen, he?
Ja, dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Nja, ik weet zeker dat ik 2 van die 4 toetsen nog wel haal, dus dan zou ik er maar 2 meenemen naar het volgend jaar. Maar ik neem het liefste gewoon zo min mogelijk mee.
Dan is 't goed dat je het allemaal gehaald hebt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij mij ook maar 2 of 3 geloof ik.
Oh nou krijgen we weer het kijk mij slim zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Als ze ze nou dit jaar haalt, hoeft ze ze volgend jaar niet meer te doen en heeft ze dus nog maar de helft van het werk voor haar studiepunten. Daarom gunnen ze je die herkansingen dus ook, zodat je niet zoveel meeneemt naar je volgende jaar. Duh.
Mwah, ik vind het heel simpel, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan is 't goed dat je het allemaal gehaald hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |