quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik vind niet dat zoenen gelijk staat als seks, qua vreemdgaan.
Als je een beetje alcohol op hebt en je danst met iemand kan het snel gebeuren dat je zoent.
Seks gaat wat dat betreft 10 stappen verder.
Nou zoenen zou ik ook niet goedkeuren hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik vind niet dat zoenen gelijk staat als seks, qua vreemdgaan.
Als je een beetje alcohol op hebt en je danst met iemand kan het snel gebeuren dat je zoent.
Dat wel.quote:Seks gaat wat dat betreft 10 stappen verder.
Maar het is niet raar, want grote teams zijn vrij vaak bagger in de eerste pot.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik zeg gewoon dat het een raar WK is, als al die landen op dit moment slecht presteren. Ik zeg toch niet dat Spanje er helemaal niks meer van gaat bakken.
Nee, dan zou ik ook kappen met de relatie.quote:
Inderdaad. Dat vond die keeper ook want die deed hem gewoon even na door die bal te stoppen met de strafschopquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar het is niet raar, want grote teams zijn vrij vaak bagger in de eerste pot.
WK 2006:Frankrijk - Zwitserland 0-0
Engeland - Paraguay 1-0
Duitsland - Polen 1-0
Angola - Portugal 0-1
Italie - VS 1-1
Frankrijk - Zuid Korea 1-1
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
JAAAA
Maar er worden ook gewoon veel 'tradities' verbroken en records gebroken. Griekenland die voor het eerst op een WK wint, Zwitserland dat voor het eerst weet te winnen, Japan dat voor het eerst buitenshuis weet te winnen, Nieuw-Zeeland dat voor het eerst weet te scoren / punten weet te behalen, etc.
Alleen als ik aan je tieten mag zitten.quote:
Oke. Misschien is dat rustgevend tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alleen als ik aan je tieten mag zitten.
1982 soms vergeten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als er landen zoals Nieuw-Zeeland zijn die ovor het eerst meedoen
It will be.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke. Misschien is dat rustgevend tijdens de wedstrijd.
Idd Podolskiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef wise het volgende:
wie laat dan ook podolski die pingel nemen
Gewoon schweinsteiger
Ik meld me aan als vrijwilliger. Als je het maar goed hard doet.quote:
Denken dat ik jou verkies boven de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
It will be.Totdat je de wedstrijd compleet vergeet en wilt dat ik verder ga.
watquote:
Geef me 5 minuten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denken dat ik jou verkies boven de wedstrijd.
Hij krijgt zoveel de bal en weet elke actie goed te doen tot het laatste zetje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja het is echt helemaal niks. Schrijnend.
Ik heb net 50 cent ingezet op 2-1.quote:
Omdat zij dan op haar geilst is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff waarom heb ik altijd het meest zin in mijn vriendin wanneer ze ongesteld is?
een echte schipper bevaart ook de rode zeequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff waarom heb ik altijd het meest zin in mijn vriendin wanneer ze ongesteld is?
Winnen. Zoals het hoort.quote:
Je kan ook niet verwachten dat hij aan de lopende band ballen afmaakt, hij heeft er dit seizoen 2 gemaaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij krijgt zoveel de bal en weet elke actie goed te doen tot het laatste zetje.
Wat moeten ze nou met die neger?quote:
Schot van Servië op de paal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vertel aub even wat er gebeurt ipv ":o![]()
" en "OMG "
Ik kan het niet zien
Dacht een militair.quote:
Nee maar ook die 'pass'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat hij aan de lopende band ballen afmaakt, hij heeft er dit seizoen 2 gemaakt
0, dat bewaar je tot je samenwoont en getrouwd bent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe veel keer seks per week vinden jullie / is trouwens gemiddeld voor een stel wat niet samenwoont?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een echte schipper bevaart ook de rode zee
Ik en wd doen het zo'n 5x per week, vind ik wel genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe veel keer seks per week vinden jullie / is trouwens gemiddeld voor een stel wat niet samenwoont?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
0, dat bewaar je tot je samenwoont en getrouwd bent.
Ja, maar Duitsland.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo begon ik ook aan deze wedstrijd schat.
hoe vaak zijn jullie samen per week?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wij hebben Sneijder, Van Persie, Kuyt en Van der Vaart. Jullie hebben Podolski, Cacau en Klosequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
0quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, maar. Nederland.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie haar gemiddeld 3 tot 4 dagen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe vaak zijn jullie samen per week?
quote:
Crackie.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
OZIL ERUIT HAHA
6 tot 8 keer dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie haar gemiddeld 3 tot 4 dagen.
masta xDquote:
quote:
...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar. Nederland. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar Duitsland. [ afbeelding ]
Beter hebben we crazy cage seks als Kate en Sawyer. Beter dan dit.
Weer? Zoals tegen Denemarken bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
Morgen tegen Japan laten wij weer gallery play van de bovenste plank zien, met een viernulletje als het niet meer is en dan staan de buitenlandse kranten weer vol over ons.
Van Persie was afgelopen maandag ook niet echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar wij hebben Sneijder, Van Persie, Kuyt en Van der Vaart. Jullie hebben Podolski, Cacau en Klose.
Moet werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
Morgen tegen Japan laten wij weer gallery play van de bovenste plank zien, met een viernulletje als het niet meer is en dan staan de buitenlandse kranten weer vol over ons.
Nee, zoals tegen Tsjechië, Frankrijk en Italië.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weer? Zoals tegen Denemarken bedoel je?
Gelukkig hangt het niet van 1 speler af, bij ons.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van Persie was afgelopen maandag ook niet echt
Tsjechie :S :S :S ?!?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, zoals tegen Tsjechië, Frankrijk en Italië.
Ja en dan stijgt het weer naar onze bol en presteren we niks meer in de 8e finale, net zoals op het EK 2 jaar terugquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
Roemenie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef Skylark. het volgende:
KANKER
Tsjechiëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onder leiding van Dick Advocaat destijds.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onder leiding van Dick Advocaat destijds.
Ja, de 1-1 en 3-1 verlies in de kwalificatiegroep.quote:
Lul je der maar uit, ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onder leiding van Dick Advocaat destijds.
Wat is erquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
VERDOMME WAT EEN SCHIJTMAZZEL HEBBEN DIE TERINGLIJERS![]()
![]()
Daar hou ik vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Aron7120 het volgende:
Duitsland wordt helemaal van het veld gespeelt joh
Kopbal van Servie op de lat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is er?!?!
Geel ipv rood ofzo ?
Aron Tinge.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Aron7120 het volgende:
Duitsland wordt helemaal van het veld gespeelt joh
Waar speelde Nederland goed tegen Tsjechië dan\?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die denken dat ik het EK bedoel als ik over Tsjechië spreek. Ik vond ons tegen Roemenië gewoon niet gallery play genoeg en ik had een 3e nodig.
Haiquote:
Op het voetbalveld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar speelde Nederland goed tegen Tsjechië dan\?
Op het EK 2000.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar speelde Nederland goed tegen Tsjechië dan\?
Probeer het eens, meneer de ICT'r.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal het lukken de livestream te bekijken op mijn PC thuis via een Remote Desktop dessie, die ik overgenomen heb vanaf een externe Citrix sessie?
Je kan ook nos.nl proberen, grotere kans op succes denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal het lukken de livestream te bekijken op mijn PC thuis via een Remote Desktop dessie, die ik overgenomen heb vanaf een externe Citrix sessie?
Schuilt achter Mozy uitercourse. En terecht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar is Chai met haar "ik zie Spanje niet van Duitsland winnen"? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar is Chai met haar "ik zie Spanje niet van Duitsland winnen"? [ afbeelding ]
er zitten 88000 mensen te kijken op een haperende kut stream van de nosquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nou, ik heb beeld, maar hoequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HAHAHA WAT EEN PAUPERINTERNET HIJ DOET HET PERFECT HIER GREOTJENSquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
er zitten 88000 mensen te kijken op een haperende kut stream van de nos
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nou, ik heb beeld, maar hoe
Het lijkt een dia-show
Geitenkaastruffels?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tonijnzooi voor op toastjes/stokbrood gemaakt, kruidenboter, kaasspread, asperges met ham, koekjes, appel- en ijstaart, appelflappen, tzatziki, geitenkaastruffels.
En vandaag nog een kwarktaart maken en dan morgen de rest
WK-kwalificatiewedstrijd bedoel je? Kan ik me niet meer herinneren.quote:
Als ik het lokaal op deze PC kijk, krijg ik: 4001 an error has occured.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook nos.nl proberen, grotere kans op succes denk ik.
Neuken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef reetveter het volgende:
Ik word gewoon geil bij de gedachte dat ik gewoon elke dag 3x voetbal kan zien.
Doet het hier ook goed, alleen het loopt wel 40 seconden achterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHAHA WAT EEN PAUPERINTERNET HIJ DOET HET PERFECT HIER GREOTJENS
weggedruktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
WK-kwalificatiewedstrijd bedoel je? Kan ik me niet meer herinneren.
en hoe fanatiek sommige vrouwen opeens voetbal volgen hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef reetveter het volgende:
Ik bij de gedachte dat ik in elke rust kan neuken. Maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef reetveter het volgende:
Ach ja, daar moet ik maar niet op ingaan want dat vind ik zo fakequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hoe fanatiek sommige vrouwen opeens voetbal volgen he
Ik vind ze fucking baas.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Die stadions die Qatar wil bouwen voor het WK 2022 trouwens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zag het gisteren bij Studio Sportzomer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die neukenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij de gedachte dat ik in elke rust kan neuken. Maar dat is niet zo.
Geitenkaas met tijm en honing en dan door de gehakte amandelen geroldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geitenkaastruffels?
Dat klinkt lekkerrr!
Waaauwquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lui zijn zo impulsief. Waar willen ze dat voor gebruiken na het wkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuit elf˛.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Salatrel het volgende:
hoe baas ben je als je neger bent en cacao heet
Awsomequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geitenkaas met tijm en honing en dan door de gehakte amandelen gerold
Erg lekker
ja hoi,quote:
Ze kunnen er delen afhalen (stadionringen) en die willen ze dan verkopen aan andere landen, die niet genoeg geld hebben om de boel nieuw aan te schaffe.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die lui zijn zo impulsief. Waar willen ze dat voor gebruiken na het wk.
Thumbnail in de taakbalk van Vistaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja hoi,
door de nazi's hier op het werk ben ik gedoemd te kijken in de thumbnail van de vista taakbalkalleen kleine fragmenten kan ik fatsoenlijk zien
omdat het kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef Otis2.0 het volgende:
wise, waarom ben je voor Duitsland?
echt een slechte speler is datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef reetveter het volgende:
ZIGIC WAT DOE JE
eh neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ff lekker anders zijn dan de rest?_!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Maisnon het volgende:
Maar is Duitsland dan zo slecht aan het spelen, of is Ghana gewoon heel goed
Nigeria heeft gewoon een goede verdediging.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Maisnon het volgende:
Ghana?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Maisnon het volgende:
Ramaganana ramagananaquote:
Hun familie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Ghana wordt ook niet easy voor die Duitsers. Die negers hebben wat om voor te vechten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik lachte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ramaganana ramaganana
Bebe kalama neianan
Een bakje rijst?quote:
HAHAHA TREBLEquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ramaganana ramaganana
Bebe kalama neianan
Oh hij weet het.quote:
Jij niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh hij weet het.Hij heeft het mp3tje op zijn iPod.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef reetveter het volgende:
Wat denkt die Löw wel niet. Alleen Maradona wint alles
Dat doen alleen de Aziatische teams hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
Podolski laat zich op z'n zwaard vallen na de wedstrijd. Penalty missen_!
Die keeperquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nigeria heeft gewoon een goede verdediging.
Ik dacht dat je het over nu had.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die hebben Servie verslagendaarom vroeg ik dat
Ja want A wint van B en B wint van C dus A moet wel beter zijn dan C.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klassieke argumentatiefout.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want A wint van B en B wint van C dus A moet wel beter zijn dan C.
Simple math vriend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want A wint van B en B wint van C dus A moet wel beter zijn dan C.
FIFA.com.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef reetveter het volgende:
Weet iemand waar ik foto's van maradona kan vinden als trainer op dit toernooi?
Nee, da's gewoon gevalletje wit begint en zwart wint.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Heeft ie 3 minuten geleden al gedaan schatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef wise het volgende:
die lul van een scheids gaat affluiten, let maar op
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef Aron7120 het volgende:
HAHAHAHAHAHAwat een prutsers die Duitsers
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:21 schreef Maisnon het volgende:
Nu dus nog Ghana die de Duitsers het nakijken gaan geven!
mja, ik heb 2 streams van de nos open.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heeft ie 3 minuten geleden al gedaan schat
Gewoon niet op ingaan.quote:
Hier staat Tineke Schouten al weer flink te autisten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik heb 2 streams van de nos open.
De ene loopt 1 min achter op de ander, en beide lopen weer 10 seconden achter op de tv. Het is hier nog bezig
hier nu ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hier staat Tineke Schouten al weer flink te autisten.
Als charisma een man was.quote:
What do you care.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
wd heeft het aloude afstoten en aantrekken een beetje te ver doorgeschoten.
What do you care?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga het glazuur over mn cake smeren.
Naar aanstoten en aftrekkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
wd heeft het aloude afstoten en aantrekken een beetje te ver doorgeschoten.
NEEEEHEEEE. DIE MAN. ZOVEEL AIR.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NEEEEHEEEE. DIE MAN. ZOVEEL AIR.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |