Je kan ook niet verwachten dat hij aan de lopende band ballen afmaakt, hij heeft er dit seizoen 2 gemaaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij krijgt zoveel de bal en weet elke actie goed te doen tot het laatste zetje.
Wat moeten ze nou met die neger?quote:
Schot van Serviė op de paal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vertel aub even wat er gebeurt ipv ":o![]()
" en "OMG "
Ik kan het niet zien
Dacht een militair.quote:
Nee maar ook die 'pass'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat hij aan de lopende band ballen afmaakt, hij heeft er dit seizoen 2 gemaakt
0, dat bewaar je tot je samenwoont en getrouwd bent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe veel keer seks per week vinden jullie / is trouwens gemiddeld voor een stel wat niet samenwoont?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een echte schipper bevaart ook de rode zee
Ik en wd doen het zo'n 5x per week, vind ik wel genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe veel keer seks per week vinden jullie / is trouwens gemiddeld voor een stel wat niet samenwoont?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
0, dat bewaar je tot je samenwoont en getrouwd bent.
Ja, maar Duitsland.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo begon ik ook aan deze wedstrijd schat.
hoe vaak zijn jullie samen per week?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wij hebben Sneijder, Van Persie, Kuyt en Van der Vaart. Jullie hebben Podolski, Cacau en Klosequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo begon ik ook aan deze wedstrijd schat.
0quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |