Aron Tinge.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Aron7120 het volgende:
Duitsland wordt helemaal van het veld gespeelt joh
Waar speelde Nederland goed tegen Tsjechië dan\?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die denken dat ik het EK bedoel als ik over Tsjechië spreek. Ik vond ons tegen Roemenië gewoon niet gallery play genoeg en ik had een 3e nodig.
Haiquote:
Op het voetbalveld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar speelde Nederland goed tegen Tsjechië dan\?
Op het EK 2000.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar speelde Nederland goed tegen Tsjechië dan\?
Probeer het eens, meneer de ICT'r.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal het lukken de livestream te bekijken op mijn PC thuis via een Remote Desktop dessie, die ik overgenomen heb vanaf een externe Citrix sessie?
Je kan ook nos.nl proberen, grotere kans op succes denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal het lukken de livestream te bekijken op mijn PC thuis via een Remote Desktop dessie, die ik overgenomen heb vanaf een externe Citrix sessie?
Schuilt achter Mozy uitercourse. En terecht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar is Chai met haar "ik zie Spanje niet van Duitsland winnen"? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar is Chai met haar "ik zie Spanje niet van Duitsland winnen"? [ afbeelding ]
er zitten 88000 mensen te kijken op een haperende kut stream van de nosquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nou, ik heb beeld, maar hoequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HAHAHA WAT EEN PAUPERINTERNET HIJ DOET HET PERFECT HIER GREOTJENSquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
er zitten 88000 mensen te kijken op een haperende kut stream van de nos
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nou, ik heb beeld, maar hoe
Het lijkt een dia-show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |