quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik vind niet dat zoenen gelijk staat als seks, qua vreemdgaan.
Als je een beetje alcohol op hebt en je danst met iemand kan het snel gebeuren dat je zoent.
Seks gaat wat dat betreft 10 stappen verder.
Nou zoenen zou ik ook niet goedkeuren hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik vind niet dat zoenen gelijk staat als seks, qua vreemdgaan.
Als je een beetje alcohol op hebt en je danst met iemand kan het snel gebeuren dat je zoent.
Dat wel.quote:Seks gaat wat dat betreft 10 stappen verder.
Maar het is niet raar, want grote teams zijn vrij vaak bagger in de eerste pot.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik zeg gewoon dat het een raar WK is, als al die landen op dit moment slecht presteren. Ik zeg toch niet dat Spanje er helemaal niks meer van gaat bakken.
Nee, dan zou ik ook kappen met de relatie.quote:
Inderdaad. Dat vond die keeper ook want die deed hem gewoon even na door die bal te stoppen met de strafschopquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar het is niet raar, want grote teams zijn vrij vaak bagger in de eerste pot.
WK 2006:Frankrijk - Zwitserland 0-0
Engeland - Paraguay 1-0
Duitsland - Polen 1-0
Angola - Portugal 0-1
Italie - VS 1-1
Frankrijk - Zuid Korea 1-1
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
JAAAA
Maar er worden ook gewoon veel 'tradities' verbroken en records gebroken. Griekenland die voor het eerst op een WK wint, Zwitserland dat voor het eerst weet te winnen, Japan dat voor het eerst buitenshuis weet te winnen, Nieuw-Zeeland dat voor het eerst weet te scoren / punten weet te behalen, etc.
Alleen als ik aan je tieten mag zitten.quote:
Oke. Misschien is dat rustgevend tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alleen als ik aan je tieten mag zitten.
1982 soms vergeten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als er landen zoals Nieuw-Zeeland zijn die ovor het eerst meedoen
It will be.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke. Misschien is dat rustgevend tijdens de wedstrijd.
Idd Podolskiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef wise het volgende:
wie laat dan ook podolski die pingel nemen
Gewoon schweinsteiger
Ik meld me aan als vrijwilliger. Als je het maar goed hard doet.quote:
Denken dat ik jou verkies boven de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
It will be.Totdat je de wedstrijd compleet vergeet en wilt dat ik verder ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |