Dan vergaat de wereld, scheelt weer een console kopenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan vergaat de wereld, scheelt weer een console kopen
Maar niemand zal weten wat er verder gebeurd in Half-Lifequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan je nog een maandje genieten van GT5
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar niemand zal weten wat er verder gebeurd in Half-Life
Ik zal je wel ff proberen te bellen ergens anders ooit! Misschien heb ik Nebotje ook nog wel in mn foonie staan!quote:
Yeah is goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff proberen te bellen ergens anders ooit! Misschien heb ik Nebotje ook nog wel in mn foonie staan!
Uhm... volgens mij klopt ie nietquote:
Dan zit ik in de trein helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah is goed
Ik ben trouwens 's middags al in Nijmegen ergens in een random gezellig cafe voetbal aan het kijken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah is goed
Ik ben trouwens 's middags al in Nijmegen ergens in een random gezellig cafe voetbal aan het kijken
En bierrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Komt goed kerel! Heb je toevallig naaktfoto's zodat ik haar kan herkennen als ik haar zie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef RitseB het volgende:
Mijn Ex gaat ook, als je haar ziet, spuug haar even in haar gezicht.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Komt goed kerel! Heb je toevallig naaktfoto's zodat ik haar kan herkennen als ik haar zie?
Gallo gallo domesticofacies?quote:
Sowieso Youtube! HA! Ik hoef geen video's te zien!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die hun muziek via Youtube luisteren.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dat klinkt best leuk en aardig. Wat wil je uiteindelijk worden na de mond vol?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef Nebo het volgende:
Ik heb trouwens mijn studiepadkeuze gemaakt! Ik ga voor een dubbel studiepad en zal me de komende twee jaar richten op klinische en sociale psychologie. Daar ga ik dan vermoedelijk een minor ethiek bij doen of stage in het buitenland
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef Nebo het volgende:
Ik heb trouwens mijn studiepadkeuze gemaakt! Ik ga voor een dubbel studiepad en zal me de komende twee jaar richten op klinische en sociale psychologie. Daar ga ik dan vermoedelijk een minor ethiek bij doen of stage in het buitenland
Iets wat je met één van die twee richtingen kan doen of een combinatie ervan, ik zie wel waar ik verder naartoe geleid wordtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk en aardig. Wat wil je uiteindelijk worden na de mond vol?
http://www.uu.nl/NL/facul(...)l/Pages/default.aspxquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ethiek is tof.
Wat houd sociale psychologie precies in?
quote:
Precies, daar zit ik al!quote:
Ik zit echt te kijken wat er rechtsonder in die hoek ligt...quote:
Een kat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit echt te kijken wat er rechtsonder in die hoek ligt...
not bad, not bay i say.quote:
Ah, zo had ik nog niet gekeken, ik zat te zoeken naar een pc-onderdeel wat er op moest lijkenquote:
IK WIL NAAR DIE POOLPARTY!quote:
Klopt! En daarom neem ik ook klinisch erbij, want dat wil ik zeker ook meenemen. Sociale psychologie is een beetje de brede psychologie zoals iedereen het wel een beetje kent en de voornaamste reden dat ik geïnteresseerd ben geraakt (ik vind het prachtig om te zien hoe de mens zich gedraagt in allerlei situaties)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:53 schreef RitseB het volgende:
Klinkt goed, dus zeg maar minder de hulpverlening?
IK OOK! Dat water ziet er verdomd verfrissend uit!quote:
ik ga mee, god damn !quote:
Ze heeft je gedumpt en dan nu zo doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef RitseB het volgende:
Mijn Ex gaat ook, als je haar ziet, spuug haar even in haar gezicht.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze heeft je gedumpt en dan nu zo doen
blij dat ik geen geld heb ingezetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Duitsland
Wat een falers. Met 1-0 van fucking Servië verliezen
(Dit WK heeft mensen miljoenen euro's gekost met wedden op de sterke paarden)
Alleen maar omdat Mr. T op het blad staat?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Buh ik heb voetbal opgegeven sinds De Nederlaag
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan zit ik in de trein helaasMaar als het mee zit pik ik de tweede helft mee op de radio
Bij mijn school zou dat per direct een 1 betekenenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Morthill het volgende:
Tering de tyfustentamen net was echt vervelend, niet moeilijk, maar veel. Je moet namelijk je mening uiteraard beargumenteren, maar ik probeer dat zo uitgebreid mogelijk te doen en gelijk maar in te springen op mogelijke tegenargumenten
Ik heb 12 kantjes volgeschreven en dat hadden er best 15 kunnen worden denk ik. Nu kramp.
de PABO?quote:
ik moet daar echt niet aan denkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:42 schreef koei het volgende:
Bij mij op de uni ook
kort en bondig is het belangrijkst. alle vragen en opdrachten hebben bij ons ook een maximum aantal woorden/zinnen/pagina's
Mijn 1337-haxorz skillz, jeweetzquote:
Nou. Het heeft mij eergisteren 85 euro opgeleverd. Noord-Korea tegen Brazilië eindigde in 2-1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
blij dat ik geen geld heb ingezetik heb echt ALLES fout
een poesje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit echt te kijken wat er rechtsonder in die hoek ligt...
In mijn wereld was het 1-2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou. Het heeft mij eergisteren 85 euro opgeleverd. Noord-Korea tegen Brazilië eindigde in 2-1
In mijn wereld zijn de mieren te klein om te neuken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
In mijn wereld zijn de mieren te klein om te neuken.
Ik blijf lekker in mijn eigen wereldjequote:
De oude versie, met Face in een van de hoofdrollen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb Battlestar Galactica weer eens opgepakt, wat een superserie
NIET SPOILEN!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet er nog eens aan beginnen, helaas weet ik al hoe de serie afloopt
Don't worry, doe ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NIET SPOILEN!!
Heb een keer een huisgenoot een bitchslap gegeven omdat hij al ergens in seizoen 4 was en ik ergens in 1 en hij iets begon te vertellenHij keek me een beetje verbaasd aan!
En Sigi, de nieuwe natuurlijk met Tricia Helfer![]()
Waar ies dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:30 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer thuis![]()
Lekker gegeten bij Buddhas, best een tof tentje
Leiden, botermarkt ofzo dacht ik. Is best te eten daarzo, al eens gegeten.quote:
Dat dus, net voorbij het stadhuisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Leiden, botermarkt ofzo dacht ik. Is best te eten daarzo, al eens gegeten.
Alphen a/d Rijn, dus er vlak naast.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef GameBabe het volgende:
Kom jij ook uit de buurt solique (of kwam jij uit alphen?)
Waarom dat?quote:
Ehm ja ik lach en knipoog heel de dag door eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef RitseB het volgende:
Omdat ze zo ontzettend onecht zijn. Net alsof je in RL iemand een knipoog of een smiley gezichtje geeft.
quote:
Oh....quote:
Maar ik vind ze wel helpen om emoties over te brengenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, ik vind gewoon die smileys stom.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar ik vind ze wel helpen om emoties over te brengen
Waarom niet, alsof je heel de dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef RitseB het volgende:
Omdat ze zo ontzettend onecht zijn. Net alsof je in RL iemand een knipoog of een smiley gezichtje geeft.
Zit er niet iets meer achter?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef RitseB het volgende:
Ik vind igg gewoon stohom
Ik zit de hele dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom niet, alsof je heel de daggaat zitten.
Gewoon heel de dag lachen en positief blijven kan geen kwaad.
HAHA!!! RITSE IS DEPRESSIEF!!! HAHA!!!quote:
baggerfilmquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef GameBabe het volgende:
Millennium 2 is op tv, dat vergeet ik bijna.... Pff mannen afleidende wezens
Ongesteld denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HAHA!!! RITSE IS DEPRESSIEF!!! HAHA!!!
Oh wait....?
quote:
Ik vind de boeken wel heel tof, dus ik ga een stukje kijken in ieder geval!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:57 schreef Nebo het volgende:
[..]is hier inderdaad meer een 'meeehh'-smiley, afhankelijk van de context
Doe niet zo sneuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Doe niet zo sneuValt wel mee
ja jongen, natuurlijk heb jij weer gelijk
mietje
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
.
Do androids dream of electric sheep?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:15 schreef GameBabe het volgende:
De casting van millenium is echt heel slecht. Lisbeth is in het boek 43 kilo, dat is dus een stuk lichter dan ik, en ze is in de film echt minimaal 60 kilo denk ik
Van mij mogen die smileys op mijn grafsteen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mogen die smileys op mijn grafsteen.
Oh wacht, ik ga in de hens.
Ze is weinig in beeld nog... en ik had micheal als een lekkere man voorgesteldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze is geweldig gekast, kijk eens hoe ze speelt.
Dat kan nog steeds, gewoon je ogen dicht doen als hij in beeld komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze is weinig in beeld nog... en ik had micheal als een lekkere man voorgesteld
Eens met Ritse! Ze zet echt een geweldig personage neer. Ik heb de boeken niet gelezen dus de vergelijking daartussen kan ik niet maken, maar ze speelt echt heel goed. Zeker de 1e film is erg de moeite waard. Deel 2 vond ik een stuk minder en deel 3 is op zich ook wel weer aardig maar haalt het bij lange na niet bij de 1e film.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze is geweldig gekast, kijk eens hoe ze speelt.
Het is misschien qua uiterlijk geen geweldige man, maar ik vind 'm wel charisma hebben eigenlijk... Maar goed, het beeld dat je in je hoofd bij een boek hebt is sowieso altijd beter dan de filmversie. Ik kan weinig verfilmingen opnoemen waarbij de film beter was eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze is weinig in beeld nog... en ik had micheal als een lekkere man voorgesteld
Joins.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:32 schreef Nebo het volgende:
Ik heb die films nooit gezien, niks, nada, geen eens een trailer of wat dan ook. Volgens vrouwen schijn ik wat te missen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:32 schreef koei het volgende:
[..]
Het is misschien qua uiterlijk geen geweldige man, maar ik vind 'm wel charisma hebben eigenlijk... Maar goed, het beeld dat je in je hoofd bij een boek hebt is sowieso altijd beter dan de filmversie. Ik kan weinig verfilmingen opnoemen waarbij de film beter was eigenlijk...
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:32 schreef Nebo het volgende:
Edje, nieuwe album van Eminem al helemaal gecheckt, het is weer chill
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef koei het volgende:
E.dje
Hoe gaat het ermee? Druk met je 'sociale leven'?
Ik ga mijn zondag ook doorbrengen in de bieb en ik zal blij zijn als ik in ieder geval alle stof gelezen heb voor de tentamensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef Morthill het volgende:
pff, tijd om te slapen, morgen weer werken, zondag weer de UB in. Serieus, ik moet beter gaan plannen om dit soort onzin te voorkomen
Dat lukt me nog wel denk ik, zondag nog, dan maandag een halve dag, dinsdag de hele dag en woensdagochtend nog evenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ga mijn zondag ook doorbrengen in de bieb en ik zal blij zijn als ik in ieder geval alle stof gelezen heb voor de tentamens
Het einde is in ieder geval in zicht! Bij mij nog nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat lukt me nog wel denk ik, zondag nog, dan maandag een halve dag, dinsdag de hele dag en woensdagochtend nog evenkomt wel goed want ben bijna halverwege
Checkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
Wat een heftig weekje, nu lekker slapen
Dat is ook niet langquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen.
Nou ja, ik ben al sinds 5 uur wakker, dus toch zo'n zeven uur op een dag.quote:
Altijd aardig, dat soort mensen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:24 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, weer wakker gesmst, had best wat langer willen slapen
Vind het wel meevallen hoor, dan moet ik mijn telefoon niet naast mijn bed hebben... En dit keer was het mijn broertje die wat komt brengenquote:
Toch nog voordelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor, dan moet ik mijn telefoon niet naast mijn bed hebben... En dit keer was het mijn broertje die wat komt brengenEn daardoor was ik op tijd wakker om mijn kleding bestelling op te halen aan de deur
Je mist het gebash?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
waar zijn ed en poit eigenlijk gebleven?
Als toyboys opgeslagen in mijn kelderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
waar zijn ed en poit eigenlijk gebleven?
Leugens, Pheno en ik kunnen nog wel posten!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als toyboys opgeslagen in mijn kelder
Handig he, zo'n Android met 3G?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leugens, Pheno en ik kunnen nog wel posten!
Oh Nja dan heb je een ander slaap ritmequote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben al sinds 5 uur wakker, dus toch zo'n zeven uur op een dag.
Nogalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh Nja dan heb je een ander slaap ritme
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leugens, Pheno en ik kunnen nog wel posten!
Beul ze! Ik maar ff ontbijten, blijkbaar wil mn broer al om 11:30 naar Muse toe en dan in een cafetje daar ergens naar voetbal kijken...!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga eens de sporttas inpakken, even weer afbeulen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beul ze! Ik maar ff ontbijten, blijkbaar wil mn broer al om 11:30 naar Muse toe en dan in een cafetje daar ergens naar voetbal kijken...!rare jongen, hij weet zelf toch ook wel dat De Grote Favoriet zichzelf heeft uitgeschakeld?
Het is altijd zo grappig om een ander land in te rijden, landschappen veranderen vrijwel meteen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee. Ik woon er op 5 minuten rijden vandaan
(Van alle kanten. In 5 minuten via Kanne, in 10 minuten via Lanaken)
Gamebabe met zweepjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als toyboys opgeslagen in mijn kelder
Klopt. Van de week nog naar Luik gereden met de trein. Zodra ik de grens bij Eijsden overging wist ik dat we in België waren (Of Wallonië, whatever)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is altijd zo grappig om een ander land in te rijden, landschappen veranderen vrijwel meteen.
Wat een gezelligheid is het daar toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Klopt. Van de week nog naar Luik gereden met de trein. Zodra ik de grens bij Eijsden overging wist ik dat we in België waren (Of Wallonië, whatever)
Zelfs de Belgische bouwstijl is heel anders dan de Nederlandse. Vaak van die oude en nieuwe huizen door elkaar heen. Sobere ouderwetse betonbouw (inclusief ouderwetse lichtmasten)
Idd. Daarom voel ik me er meer thuis dan in Nederland. Zodra ik hier klaar ben met studies en al is het eerste dat ik doe hem weer peren naar Belgiëquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid is het daar toch.
Moet wel zeggen dat de mensen in België ontzettend gastvrij zijn, ik kom wel 2 keer per maand in België en nog nooit een chagrijnig mens tegengekomen.
Nu schaam me ik echt dat ik een nederlander ben omgquote:
Toyboys en dwang/sm hebben echt helemaal niets met elkaar te maken hoorquote:
Nogal vrij ver dan voor Jou, als je er 2x per maand komtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid is het daar toch.
Moet wel zeggen dat de mensen in België ontzettend gastvrij zijn, ik kom wel 2 keer per maand in België en nog nooit een chagrijnig mens tegengekomen.
Ja klopt, meestal gaan we er vroeg heen en slaap ik een deel in de autoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal vrij ver dan voor Jou, als je er 2x per maand komt.
En Mr. Mayor waar dan wel dan wel?
Espanyaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal vrij ver dan voor Jou, als je er 2x per maand komt.
En Mr. Mayor waar dan wel dan wel?
Als ik mij niet vergis is Ed jonger, maar jij kunt het vragen aan hem. Hij zit in jouw kelderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Toyboys en dwang/sm hebben echt helemaal niets met elkaar te maken hoor![]()
Het is volgens de definitie er een jongere jongen op na houden voor een (seksuele) relatie.
Shit daar gaat mijn geloofwaardigheid, volgens mij zijn zowel Poit als Ed ouder
En ik morgen 29quote:
Spannend.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En ik morgen 29Mijn laatste jaar in de 20 gaat morgen in
Alvast gefeliciteerd, morgen vergeet ik het toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, morgen vergeet ik het toch.
Nee hoor, want ik ga een topic openen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent maar 12 uur te vroegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
en jij bent?quote:
Ik bedoel maarquote:
O dan zijn jullie gemiddeld een prima toyboyquote:
Toch 7 jaar jonger dan mijn date van gisterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoeveel date jij?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O dan zijn jullie gemiddeld een prima toyboy![]()
[..]
Toch 7 jaar jonger dan mijn date van gister
Ah, dat is er hier te doen. Ik zie al de hele week zo'n waarschuwingsbord op de snelweg over extra drukte door een evenement. En Nijmegen staat nu al vast qua verkeerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:47 schreef Nebo het volgende:
Nu in de trein naar nijmegen, daar hopelijk nog kijken naar NL en dan Muse! Ik merk dat ik nu al aan het pieken ben qua energie, dus ik ga echt kaput vanavond
Geloof me, het is niet spannend. Daarna valt je haar uit .quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:
Tof, al was het weer daar beter geweestquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
Nou, waar kan ik mijn preorder plaatsen?
[ afbeelding ]
2 Dates in 3 maanden... niet zo veel toch? De rest van mijn dates geef ik gewoon een andere naam :pquote:
Enorm. Echt, copulerende naaktslakken zijn nog spannender om te zien. Een pornofilm op 5000 frames per seconde is nog leukerquote:
Hai! Hontou desu-ka Pheno-samaquote:
En dan tegen italië?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef koei het volgende:
Nouja, hopen dat Denemarken of Kameroen de volgende twee wedstrijden met mooie cijfers winnen! Nederland moet op de 2e plaats in de poule eindigen
En dan eruit wegens te saai voetbal, want dat hoor ik nu al twee van de twee wedstrijdenquote:
Dat maakt me niet uit, zolang ze maar 2e worden in de poule! Daarna mogen ze gewoon doorvoetballen naar de finale, en als ze dan nog niet mooi voetballen dan die gewoon verliezen!quote:
Ik heb 7 minuten gezien, daarin had NL 3 kansen en 1 goalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Enorm. Echt, copulerende naaktslakken zijn nog spannender om te zien. Een pornofilm op 5000 frames per seconde is nog leuker
Ik had ff een paar uur niks te doen, dus heb ik gekeken hoe Nederland het tegen vriendenland Japan deed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jemig wat een gezeur over een saaie wedstrijd. Wees blij dat je uberhaupt wat gezien hebt. Ik heb praktisch niets gezien, ik was gewoon aan het werk.
broeliebroeliequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jemig wat een gezeur over een saaie wedstrijd. Wees blij dat je uberhaupt wat gezien hebt. Ik heb praktisch niets gezien, ik was gewoon aan het werk.
Zei Koning Zever.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/poesje_likken.html
Om jullie gezever even te onderbreken.
Ze gaan niet meteen naar huis hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Kameroen met 1-0 voor. Gaat Nederland dan toch naar huis na vanavond?
Klinkt heel stoerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:19 schreef lkb9000 het volgende:
M'n ketting was van m'n fiets, en de schroeven van de kettingkast was geen schroevendraaier meer in vast te krijgen. Dus als een echte Chuck Norris met m'n klauwen stukken plastic er van af gescheurd/ervan af gescheurd/ er van afgescheurd/ ervan afgescheurd/er vanafgescheurd/ervanaf gescheurd/er vanaf gescheurd
Zaten er zoveel lagen plastic omheen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:19 schreef lkb9000 het volgende:
M'n ketting was van m'n fiets, en de schroeven van de kettingkast was geen schroevendraaier meer in vast te krijgen. Dus als een echte Chuck Norris met m'n klauwen stukken plastic er van af gescheurd/ervan af gescheurd/ er van afgescheurd/ ervan afgescheurd/er vanafgescheurd/ervanaf gescheurd/er vanaf gescheurd
Nee maar het brak in stukken eraf, dus moesten een paar stukken weghalen tot ik bij de ketting konquote:
Jammer. Hoe sneller, hoe beterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze gaan niet meteen naar huis hoor.
Verder prachtige goal van Denemarken.
EN WAT EEN KANS NET
Tyson haalt daar zijn schouders niet voor op. Het gaat er toch om dat ze winnen? Als ze er maar voor geknokt hebben, maar hell, al hebben ze dat niet gedaan, dan was de ander toch slechterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jammer. Hoe sneller, hoe beter
(Nee, voetbal is leuk hoor, don't get me wrong. Maar dat opgeblazen 'onze jongens doen het zo geweldig' gedoe eromheen)
Dat is net zoiets als Mike Tyson gerust stellen na een gevecht dat ie alleen maar 3 kapotte tanden, een gescheurde lip en een verbrijzelde neus heeft
Wel knap dat ze daar de tijd voor heeft, die zit thuis te nietsen zeker. Nou ja, nietsenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:48 schreef GameBabe het volgende:
Die kortzichtige reacties allemaal![]()
Melanie B doet het vijf keer per dag
Dat kost je toch wel minimaal 5 uur per dag denk ik...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel knap dat ze daar de tijd voor heeft, die zit thuis te nietsen zeker. Nou ja, nietsen
Inderdaad, als het vijf vluggertjes zijn , is het ook nietsenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kost je toch wel minimaal 5 uur per dag denk ik...
Maar misschien proberen ze verlichting te bereikenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, als het vijf vluggertjes zijn , is het ook nietsen
Er zijn slechtere manieren te bedenken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar misschien proberen ze verlichting te bereikenBest prima, je hoogste levensdoel bereiken door te seksen
Ik zie bros staan weet meteen dat het over Mario op een viool gaat. Ga ik dus niet zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)o_bros_op_viool.html
Ik snap al niet dat die batterijen nooit opraken van zijn zaklamp.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Alan Wake uit. Ik heb echt geen ene flikker van het hele verhaal gesnapt
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap al niet dat die batterijen nooit opraken van zijn zaklamp.
Dat is zoiets dat de hoofdrolspeler in een film of serie ALTIJD een trap oprent als hij vlucht. WAAROM? Wat denk je daarboven te vinden op een dood eind na?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik snapte ook sowieso de hele logica niet dat elke chapter in het stikkedonker speelde. Als je een beetje logisch nadenkt zou je gewoon overdag naar dat mokkel gaan zoeken
Goed punt. Net als tieners die NET op een verlaten weg rondrijden of net uit nieuwsgierigheid naar dat ene enge huis op de heuvel willen gaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zoiets dat de hoofdrolspeler in een film of serie ALTIJD een trap oprent als hij vlucht. WAAROM? Wat denk je daarboven te vinden op een dood eind na?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
Die rel op FOK! weer
iemand heeft in KPD een foto geplaatst waarbij zijn handen op de naakte tieten van een andere fokker zitten en die daar in een topic gepost, waarna de vriend van dat meisje postte dat hij dat niet zo tof vond en nu bemoeit heel FOK! zich ermee
en saillant detail is dat het vriendje een modje is...
OH BOY! OH BOY! LEMME AT HIM! LEMME AT HIM!quote:
Ik heb 'm nog niet gezien, maar wel gehoord dat hij erg on-Amerikaans eindigt...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft 'Remember Me' gezien?
DAT EINDE.![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar wel gehoord dat hij erg on-Amerikaans eindigt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Kan er niks aan doen. Dat is de enige rol waarvan ik die hele gozer ken)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ja. Zeer on-Amerikaans, schokkend zelfs. Ik zat uiteindelijk wel met een brok in mijn keel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar wel gehoord dat hij erg on-Amerikaans eindigt...
only op FOK!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
Die rel op FOK! weer
iemand heeft in KPD een foto geplaatst waarbij zijn handen op de naakte tieten van een andere fokker zitten en die daar in een topic gepost, waarna de vriend van dat meisje postte dat hij dat niet zo tof vond en nu bemoeit heel FOK! zich ermee
linkje?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
Die rel op FOK! weer
Nou dat was Kick-Ass, vriendin viel na een uur al in slaap. En ik vond het maar mwa mwa.quote:
Bug Bunny?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat was Kick-Ass, vriendin viel na een uur al in slaap. En ik vond het maar mwa mwa.
Moet aan die film denken met die wortel, al kan ik niet op de naam komen
Nou waar is dat topic, want dit is natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
Die rel op FOK! weer
Nee was ook actie film, en ging ook over een baby.quote:
De samenvatting van koei voldoet, je mist nietsquote:Op zondag 20 juni 2010 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee was ook actie film, en ging ook over een baby.
Nu ff dat topic lezen
Ik heb een toehoehoeter op mn waterscooter?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben trouwens bezig om een compilatie te maken van alle mooie momenten van het WK. Zoek alleen nog een beetje goede muziek, natuurlijk is Requiem for a Dream perfect hiervoor, maar is al te vaak gebruikt...
Je bent niet leuk Koei.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb een toehoehoeter op mn waterscooter?
Laforestquote:Op zondag 20 juni 2010 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat was Kick-Ass, vriendin viel na een uur al in slaap. En ik vond het maar mwa mwa.
Moet aan die film denken met die wortel, al kan ik niet op de naam komen
Song 2 van blur.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben trouwens bezig om een compilatie te maken van alle mooie momenten van het WK. Zoek alleen nog een beetje goede muziek, natuurlijk is Requiem for a Dream perfect hiervoor, maar is al te vaak gebruikt...
Niet specifiek hoogtepunten, wat emoties etc erbij.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Song 2 van blur.
Want alle hoogte punten tot nu toe, zijn in dit nummer snel samen te vatten.
Als je de Ba(f)v babes erin heb, dan prodigy "smack my bitch up"quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet specifiek hoogtepunten, wat emoties etc erbij.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je de Ba(f)v babes erin heb, dan prodigy "smack my bitch up"
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik post hier wel een link naar het filmpje als het af is, denk wel dat het tof gaat worden.
Je moet natuurlijk niet verwachten dat het morgen af is, want 11 Juli is de laatste wedstrijd.quote:
Ooh je heb de memo niet ontvangen, want we werken vanaf NU met deadlinesquote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet verwachten dat het morgen af is, want 11 Juli is de laatste wedstrijd.
Je hebt al een geschiedenis hequote:
Toen ik de letter E zag, toen wist ik dat al gelijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef Svubeqak het volgende:
Ik ben trouwens de nieuwe kloon van Edwinuss. Niet doorvertellen.
Je heb je vrouwtje wakker gemaakt met het hard type, en nu heb je zelf een rel thuis zekerquote:
Een vriendin was er ook heen geweest, en ze vond het in haar eigen woorden "echt super".quote:
Hoe spreek je het uit? Schubbenkak?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef Svubeqak het volgende:
Ik ben trouwens de nieuwe kloon van Edwinuss. Niet doorvertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |