quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Cijfers gehaald, matthijs gemeet, alleen nog naar ;t ziekenhuis en ik kan zuipen
Waarom moet ik gelijk aan denken?quote:
Jep. En hechtingen eruit scheurenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat moet je in het ziekenhuis doen? na controlle?
geen ideequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan denken?
Maakt dat wat uit? IJskoud bierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
Gaaf. Er komt net een collega naar mij toe met ijskoud, Argentijns bier. Zou dat een hint zijn?
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En hechtingen eruit scheuren
Het blijft een leuk nummer.quote:
Voor tijdens Nederland - Argentiniëquote:
HOI GA JIJ 2 JULI EEN HALVE DAG VRIJNEMEN VOOR MIJ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor tijdens Nederland - Argentinië
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want coronaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor tijdens Nederland - Argentinië
Ik krijg altijd zin om te dansen van dat nummerquote:
zuipen en feestenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te dansen van dat nummer
uitslapen verveelt me noooit ik kan dat wel iedere dag doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben het uitslapen wel weer beetje zat
Dat ook.quote:
En Duitsland want Schultenbrauquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want corona
Doe normaal johquote:
Haha nee maar dat maakt niet uit want zit momenteel toch aan de Warsteiner.quote:
NiNquote:
Hey LL, joah!quote:
jaaaaaaaa egwelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey LL, joah!![]()
Heb je d'r ook al zo'n zin in?
haha, ik dacht je bent vast een voorproefje op het weekend aan het nemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha nee maar dat maakt niet uit want zit momenteel toch aan de Warsteiner.
Met momenteel bedoel ik niet op dit moment trouwens, nu aan de koffie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha, ik dacht je bent vast een voorproefje op het weekend aan het nemen![]()
Btw, mochten we Griekenland nog ergens treffen, dan kan de ouzo losgetrokken worden.
Hebben ze in japan ook zoiets?
Ouzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha, ik dacht je bent vast een voorproefje op het weekend aan het nemen![]()
Btw, mochten we Griekenland nog ergens treffen, dan kan de ouzo losgetrokken worden.
Hebben ze in japan ook zoiets?
Whut?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOI GA JIJ 2 JULI EEN HALVE DAG VRIJNEMEN VOOR MIJ?
Nu is het eigenlijk wachten op degene die roept dat we tegen Duitsland moeten, zodat hij aan de SchultenBrau kan. Wat bij Bavaria vandaan komtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want corona
Daar issie dan al!quote:
Met sushiquote:
Diploma-uitreikingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut?
[..]
[..]
Nu is het eigenlijk wachten op degene die roept dat we tegen Duitsland moeten, zodat hij aan de SchultenBrau kan. Wat bij Bavaria vandaan komt
[..]
Daar issie dan al!
Alleen vegetarische sushi!quote:
Voorspelbaar hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut?
[..]
[..]
Nu is het eigenlijk wachten op degene die roept dat we tegen Duitsland moeten, zodat hij aan de SchultenBrau kan. Wat bij Bavaria vandaan komt
[..]
Daar issie dan al!
Ehm, nee hoorquote:
Ik eet geen visquote:
Oh wacht, tuurlijk. Had het kunnen weten.quote:
Dat is eigenlijk wel een goed plan. Bier gaan drinken uit het land waar we tegen moeten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voorspelbaar he![]()
![]()
Balen voor jouw dat we niet tegen Nederland moeten. moet je je HJ laten staan
Ik had het je gesmst, blondje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh wacht, tuurlijk. Had het kunnen weten.
Eens even in de agenda kijken
Krijg tieten. Ik let amper op m'n telefoonquote:
Arcen is bijna Duitslandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voorspelbaar he![]()
![]()
Balen voor jouw dat we niet tegen Nederland moeten. moet je je HJ laten staan
Ik wil wel een latex nurse jurkje voor je aantrekkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Opdekop het volgende:
TerugvindMiauw![]()
![]()
![]()
Zijn er nog sexy zusters in de zaal ? Ik heb verzorging nodig.
Ik heb al tieten. Jij vroeg wanneer ;t was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg tieten. Ik let amper op m'n telefoon
Foto's!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel een latex nurse jurkje voor je aantrekken
Hopen dat we Engeland ergens treffen, dat bier is wat makkelijker aan te komen. Becks is sowieso wel te drinken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed plan. Bier gaan drinken uit het land waar we tegen moeten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hopen dat we Engeland ergens treffen, dat bier is wat makkelijker aan te komen. Becks is sowieso wel te drinken.
Eerst zo;n jurkje vindenquote:
Wat mis ik ierland dan opeens, met Murphy;s.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hopen dat we Engeland ergens treffen, dat bier is wat makkelijker aan te komen. Becks is sowieso wel te drinken.
Klopt. En klopt, ik kijk meestal als ik ga rokenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al tieten. Jij vroeg wanneer ;t was.
Oké, ik ga hippies spotten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet! Als je een x op school bent moet je maar eens naar de binnenplaats van 93d lopen, dan zie je er een paar!
je hebt mensen beledigt nuquote:
Dat is luxe zegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hebt mensen beledigt nu
ben al vanaf 8 uur aan het werk
Ook alleen deze keer hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook alleen deze keer hoornormale dagen zijn voor mij van half 8 tot half 6(dus 8.5 uur werk
)
geniet er van!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed nu goed voor elkaar![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb mensen beledigT ;D
NAIS ONE YOOOWWWeelt kusjes uit aan beledigte mensen*
En de beledigde?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb mensen beledigT ;D
NAIS ONE YOOOWWW
* Deelt kusjes uit aan beledigte mensen*
Luiwammesquote:
Dan ben ik benieuwd wat voor emotie beledigt voelen is. Beledigd weet ik, maar beledigt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Opdekop het volgende:
Die bestaan niet Ezechielk.
Om zes uur sliep ik nog![]()
Zeven uur ook.
Acht uur ook.
Negen uur niet meer
Oke goed dat we het daar over eens zijnquote:
Dat is ook alleen voor coole mensen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor emotie beledigt voelen is. Beledigd weet ik, maar beledigt?
Maar ik heb zomervakantie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke goed dat we het daar over eens zijn
Dus nu ben je beledigd?quote:
Werken?quote:
Gaaaaastquote:
Graag werken, probleem is dat ik zomaar ineens vakantie had, terwijl het niet zo was gepland. Hoopte op 6 week stage, daarna zomervakantie. Is nu door een 1 of andere pauperige stagebieder vertyft.quote:
Ah dat is klote. Je hebt hem/haar wel teruggepakt gok ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Graag werken, probleem is dat ik zomaar ineens vakantie had, terwijl het niet zo was gepland. Hoopte op 6 week stage, daarna zomervakantie. Is nu door een 1 of andere pauperige stagebieder vertyft.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah dat is klote. Je hebt hem/haar wel teruggepakt gok ik?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Komt nog wel.
Ik begin 14 juli met stage.
Geeft niets.quote:
Dat maakt hem alleen maar leukerquote:
Voor ons wel.quote:
Ik ook niet en doe het nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
dat gedoe met d en t ik heb dat nooit zo begrepen
ik gok meestal of doe wat mij het meest logische klinktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet en doe het nog steeds niet
Op Fok intresseerdtdtdtdt het mij overigens ook geen holquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet en doe het nog steeds niet
Help, ik word bang. /shiver.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ilse niet zo pesten, Bart, anders ga je over de knie!
You should be, want binnenkort hebben we ook nog zwepen!quote:
Ik knuppels.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Opdekop het volgende:
[..]
You should be, want binnenkort hebben we ook nog zwepen!
met spijkers erdoorquote:
Mooi tochquote:
Wel zodra ik met een buttplug aankom.quote:
JAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Opdekop het volgende:
[..]
You should be, want binnenkort hebben we ook nog zwepen!
Ik ram hem er bij jou zelf in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel zodra ik met een buttplug aankom.
Zelf doen, zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme mn boxjes zitten er nog steeds niet in![]()
Maar raph is wel lekker bezig in de schuur, rust
Ik heb van die haakjes.. Oogjes erin. Soort draaischroeven maar dan met een oogje er bovenop. Wel een beetje een groot oogje. Daar haal je die strengen doorheen, dubbel dus. Dan tape je dat straks vast zodat het een geheel wordt. Dan draai je dat schroefgedeelte in een houten handvat - daar (zwarte) tape omheen. Of je draait het in een kurk, dat in een pvc buis vastmaken (lijm ofzo, whatever) en dan daar (zwarte/whatever) tape omheen. Óf je stopt het in een fietshandvat, dan heb je ook een mooi handvatquote:
Nou in de deur zitten 3 schroefgaten, boxjes moeten met 4 schroeven vast.quote:
Echt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ram hem er bij jou zelf in.
Duitsland had net wel een mooie kans trouwens.
Hoe wil je dan 1 met 15 maken? Dat zou je toch doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik heb van die haakjes.. Oogjes erin. Soort draaischroeven maar dan met een oogje er bovenop. Wel een beetje een groot oogje. Daar haal je die strengen doorheen, dubbel dus. Dan tape je dat straks vast zodat het een geheel wordt. Dan draai je dat schroefgedeelte in een houten handvat - daar (zwarte) tape omheen. Of je draait het in een kurk, dat in een pvc buis vastmaken (lijm ofzo, whatever) en dan daar (zwarte/whatever) tape omheen. Óf je stopt het in een fietshandvat, dan heb je ook een mooi handvat
Genoeg opties. Snap je het een beetje?
Jawel.quote:
Wat is PI ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
Aanvulling op 'De teloorgang van de PI'
aan het werk mensen
Ja, dit is spammen van mijn eigen topic![]()
JA ik zie wel OVERAL de AFKORTING PI maar nergens WAT HET BETEKENTquote:
Post Icoonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef Opdekop het volgende:
[..]
JA ik zie wel OVERAL de AFKORTING PI maar nergens WAT HET BETEKENT
Niks in mijn anusquote:
Oke chillie. Krammen zullen vast ook wel werken, die heb ik hier nog wel liggen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:27 schreef Opdekop het volgende:
Oh ja lololololol. Vijftien lukt dan niet, maar veertien/zestien maakt niet zo heeeeeel veel verschil![]()
Ik ben blond. Vergeef me. Die haakjes kosten 2 euro bij de Gamma
exit onlyquote:
Rustig meisje, 't is niet erg voor een newbie als ie niet weet wat PI betekentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef Opdekop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rustig meisje, 't is niet erg voor een newbie als ie niet weet wat PI betekent
jonge boeiendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jawel, iedereen moet de PI kennen en correct toepassen.
PIemelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar niemand leest de FAQ door ofzowquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
ik een newbie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef Opdekop het volgende:
@DW - Ja krammen werken waarschijnlijk ook ja
@Huppelmuts - Dankje
@naatje_1 - Newbie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mooie meisjes poepen nietquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
hoax dat doen ze wel degelijk alleen heel sneaky en onopvallendquote:
quote:
Nou, dan is het nu officieel, ik ben niet mooi, want ik poep welquote:
Naatje een newbie? Het is nog een broekkie, dat is de leeftijd. Maar zoals een doorgewinterde fokker betaamt, quote hij netjes, en gebruikt hij geen twitterkarakters die hier niet werken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef Opdekop het volgende:
@DW - Ja krammen werken waarschijnlijk ook ja
@Huppelmuts - Dankje
@naatje_1 - Newbie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Naatje een newbie? Het is nog een broekkie, dat is de leeftijd. Maar zoals een doorgewinterde fokker betaamt, quote hij netjes, en gebruikt hij geen twitterkarakters die hier niet werken.
Ik wil ook een hartvormige steen van jouquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Een voetbal?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe komt de KLB SC aan een voetbal voor de TT
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een hartvormige steen van jou
Dan zet je quickquote aanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch zeker gekke Harrie niet. Dat quoten duurt me waaaaaaaaay te lang. Kthnxbye.
quickquote ftwquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch zeker gekke Harrie niet. Dat quoten duurt me waaaaaaaaay te lang. Kthnxbye
Ga zoeken danquote:
Ik ga screenie maken voor jequote:
We moeten roddelen jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoax dat doen ze wel degelijk alleen heel sneaky en onopvallend
maar waarom gaan chicks altijd tegelijk naar de plee
is et soms een scheetconcert ofzo?
Check de PI;s, lief blondjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga zoeken dan![]()
[..]
Ik ga screenie maken voor je
ik poep ook wel eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan is het nu officieel, ik ben niet mooi, want ik poep wel![]()
nu niet hoor!![]()
Jouw PI, mijn PI.quote:
quote:
Daar staat bij mij geen voetbal tussenquote:
Bij bagger staat hij gewoon. Naast het supermanlogo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar
[..]
Daar staat bij mij geen voetbal tussen
Nope gewoon onzichtbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Of is dit onzichtbare ding de voetbal?
Ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
yaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
hej, een voetbal PIquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zie ik pas als ik quote. Tussen mn PI's is hij onzichtbaar, voor een post ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij bagger staat hij gewoon. Naast het supermanlogo.
Hmhm, zie mijn PI van die postquote:
opties en waarschijnlijk ben ik straks weer te laat met de precieze linkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Opdekop het volgende:
FOK! is veel te ingewikkeld. Hoe kom ik aan zo'n quickquote?
Bij mij wel. Ik vind ;m maar stom eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar
[..]
Even rondneuzen in http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs . Staan wel meer leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Opdekop het volgende:
daar hebben jullie heul geen plee voor nodigquote:
Dus je zag onze hele grap niet? (die van DW dan eigenlijk)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar
[..]
Opties > Quickreply.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Opdekop het volgende:
Echt wel. Stel je gaat op een dubbeldate dan ga je toch niet over je date zeggen wat je van ;m vindt als ;ie erbij zitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar hebben jullie heul geen plee voor nodig
Nope. Pas als ik doe quickquotenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je zag onze hele grap niet? (die van DW dan eigenlijk)
Jij keek heul boos anders!quote:
Welke grap?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je zag onze hele grap niet? (die van DW dan eigenlijk)
welke lay out heb je dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zie ik pas als ik quote. Tussen mn PI's is hij onzichtbaar, voor een post ook
Ja maar dat zo zo grappig boos anders had ik welquote:
Of diequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef RitseB het volgende:
Ja maar dat zo zo grappig boos anders had ik wel [ afbeelding ],gebruikt.
Baggerquote:
die heb ik ook en ik zie em welquote:
Ik gister nog, toen ik er achter kwam dat ik een muggenbult heb.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die gebruik ik nooit, vind hem maar stom.
quote:
quote:
KIJK EENS HOE QUICK IK QUOTEquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even rondneuzen in http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs . Staan wel meer leuke dingen tussen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gister nog, toen ik er achter kwam dat ik een muggenbult heb.
Ik heb er nu twee
Gooi maar door de brievenbusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
DW ik kan morgen je MP3 spelers terugbrengen![]()
Ik rij rond half 5 snachts langs, dan ben je wel wakker he?
En heb je ook alle ongebruikte icons weggehaald gelijk? Die aan de rechterkant van posts? Vond ik persoonlijk ook wel handig.quote:
IK BEN TROTS OP JE!quote:
Welke bal?quote:
Yepz.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gooi maar door de brievenbus
Raph naar een eiland?
Dat vond ik nou ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat is op zich wel [ afbeelding ] waard.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En heb je ook alle ongebruikte icons weggehaald gelijk? Die aan de rechterkant van posts? Vond ik persoonlijk ook we[/quote]
De wat? Ik heb geen plaatjes daar!Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK BEN TROTS OP JE!
KUSJE
quote:
Dat weet ik ook niet precies, ik vroeg nog: waar?quote:
Ja, ik zit nu ook te huilen van de jeuk en pijn hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar in ieder geval kei zielig dat je muggenbulten hebt.
Jullie pesten mij met mn onzichtbare PIquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies, ik vroeg nog: waar?
WOOHOOOOOquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz.![]()
Vanochtend werd hij gebeld, maar hij was er niet. Vroeg die griet vanaf wanneer hij beschikbaar was. Ik zo: vanaf NU!
Toen moest ze lachen![]()
Net werd ie gebeld dat ie morgen om 6 uur moet inchecken. Dus rond half 4 vertrekken we. Ik moet dus vroeg naar bed vanavond
Ik weet ook niet waar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies, ik vroeg nog: waar?
voet-ballen.quote:
Raar! Huppel ziet ze ook al nietquote:
iewlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
KLIK hier als je mijn tieten wilt zien!!!!1!!!!!1111!!!!!
Dat plaatje in die OP
Vind je niet lekker?quote:
Ik ook niet. Tijd voor nieuwe lenzen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Raar! Huppel ziet ze ook al niet
Geylquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat plaatje in die OP
Jij komt nooit in de buurt van vrouwelijke edele delenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoef niet zo'n grote snor bij de edele delen
ZO;N SNOR WIL IK BIJ MIJN EDELE DELEN!quote:
zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij komt nooit in de buurt van vrouwelijke edele delen
Nee, ik vergeet je moeder.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZO;N SNOR WIL IK BIJ MIJN EDELE DELEN!
en mijn zusje, maar die daarbuiten gelaten, kom ik toch wel ooit in de buurt van vrouwelijke edele delenquote:
Pics van je moeder.quote:
wil je geen figuurtje erin ofzo? een windmolen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZO;N SNOR WIL IK BIJ MIJN EDELE DELEN!
Boh een muis afbeeldingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef Dyr. het volgende:
[..]
wil je geen figuurtje erin ofzo? een windmolen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat plaatje in die OP
waarom klikte ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat plaatje in die OP
komt eerder omdat ik het woordje tieten zag denk ikquote:
mja viel vies tegen hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt eerder omdat ik het woordje tieten zag denk ik
En dequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt eerder omdat ik het woordje tieten zag denk ik
dan nog ga ik wel kijken omdat ik wil zien hoe erg het isquote:
dat wekte wel de nieuwsgierigheid meerquote:
doe dat ik ruik je hier nog manquote:
Woah, een voetbal PIquote:
middagdutjes zijn fijnquote:
Ja of niet, want het is zo lekker rustig als ze spelenquote:
Ik ook, maar ben inmiddels alweer 2 uur wakkerquote:
ga je toch weer effe slapenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben inmiddels alweer 2 uur wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |