quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Cijfers gehaald, matthijs gemeet, alleen nog naar ;t ziekenhuis en ik kan zuipen
Waarom moet ik gelijk aan denken?quote:
Jep. En hechtingen eruit scheurenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat moet je in het ziekenhuis doen? na controlle?
geen ideequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan denken?
Maakt dat wat uit? IJskoud bierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
Gaaf. Er komt net een collega naar mij toe met ijskoud, Argentijns bier. Zou dat een hint zijn?
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En hechtingen eruit scheuren
Het blijft een leuk nummer.quote:
Voor tijdens Nederland - Argentiniëquote:
HOI GA JIJ 2 JULI EEN HALVE DAG VRIJNEMEN VOOR MIJ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor tijdens Nederland - Argentinië
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want coronaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor tijdens Nederland - Argentinië
Ik krijg altijd zin om te dansen van dat nummerquote:
zuipen en feestenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te dansen van dat nummer
uitslapen verveelt me noooit ik kan dat wel iedere dag doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben het uitslapen wel weer beetje zat
Dat ook.quote:
En Duitsland want Schultenbrauquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want corona
Doe normaal johquote:
Haha nee maar dat maakt niet uit want zit momenteel toch aan de Warsteiner.quote:
NiNquote:
Hey LL, joah!quote:
jaaaaaaaa egwelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey LL, joah!![]()
Heb je d'r ook al zo'n zin in?
haha, ik dacht je bent vast een voorproefje op het weekend aan het nemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha nee maar dat maakt niet uit want zit momenteel toch aan de Warsteiner.
Met momenteel bedoel ik niet op dit moment trouwens, nu aan de koffie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha, ik dacht je bent vast een voorproefje op het weekend aan het nemen![]()
Btw, mochten we Griekenland nog ergens treffen, dan kan de ouzo losgetrokken worden.
Hebben ze in japan ook zoiets?
Ouzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha, ik dacht je bent vast een voorproefje op het weekend aan het nemen![]()
Btw, mochten we Griekenland nog ergens treffen, dan kan de ouzo losgetrokken worden.
Hebben ze in japan ook zoiets?
Whut?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOI GA JIJ 2 JULI EEN HALVE DAG VRIJNEMEN VOOR MIJ?
Nu is het eigenlijk wachten op degene die roept dat we tegen Duitsland moeten, zodat hij aan de SchultenBrau kan. Wat bij Bavaria vandaan komtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee, hopen dat ze ook nog tegen Mexico moeten want corona
Daar issie dan al!quote:
Met sushiquote:
Diploma-uitreikingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut?
[..]
[..]
Nu is het eigenlijk wachten op degene die roept dat we tegen Duitsland moeten, zodat hij aan de SchultenBrau kan. Wat bij Bavaria vandaan komt
[..]
Daar issie dan al!
Alleen vegetarische sushi!quote:
Voorspelbaar hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut?
[..]
[..]
Nu is het eigenlijk wachten op degene die roept dat we tegen Duitsland moeten, zodat hij aan de SchultenBrau kan. Wat bij Bavaria vandaan komt
[..]
Daar issie dan al!
Ehm, nee hoorquote:
Ik eet geen visquote:
Oh wacht, tuurlijk. Had het kunnen weten.quote:
Dat is eigenlijk wel een goed plan. Bier gaan drinken uit het land waar we tegen moeten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voorspelbaar he![]()
![]()
Balen voor jouw dat we niet tegen Nederland moeten. moet je je HJ laten staan
Ik had het je gesmst, blondje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh wacht, tuurlijk. Had het kunnen weten.
Eens even in de agenda kijken
Krijg tieten. Ik let amper op m'n telefoonquote:
Arcen is bijna Duitslandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voorspelbaar he![]()
![]()
Balen voor jouw dat we niet tegen Nederland moeten. moet je je HJ laten staan
Ik wil wel een latex nurse jurkje voor je aantrekkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Opdekop het volgende:
TerugvindMiauw![]()
![]()
![]()
Zijn er nog sexy zusters in de zaal ? Ik heb verzorging nodig.
Ik heb al tieten. Jij vroeg wanneer ;t was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg tieten. Ik let amper op m'n telefoon
Foto's!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel een latex nurse jurkje voor je aantrekken
Hopen dat we Engeland ergens treffen, dat bier is wat makkelijker aan te komen. Becks is sowieso wel te drinken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed plan. Bier gaan drinken uit het land waar we tegen moeten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hopen dat we Engeland ergens treffen, dat bier is wat makkelijker aan te komen. Becks is sowieso wel te drinken.
Eerst zo;n jurkje vindenquote:
Wat mis ik ierland dan opeens, met Murphy;s.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hopen dat we Engeland ergens treffen, dat bier is wat makkelijker aan te komen. Becks is sowieso wel te drinken.
Klopt. En klopt, ik kijk meestal als ik ga rokenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al tieten. Jij vroeg wanneer ;t was.
Oké, ik ga hippies spotten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet! Als je een x op school bent moet je maar eens naar de binnenplaats van 93d lopen, dan zie je er een paar!
je hebt mensen beledigt nuquote:
Dat is luxe zegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hebt mensen beledigt nu
ben al vanaf 8 uur aan het werk
Ook alleen deze keer hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook alleen deze keer hoornormale dagen zijn voor mij van half 8 tot half 6(dus 8.5 uur werk
)
geniet er van!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed nu goed voor elkaar![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb mensen beledigT ;D
NAIS ONE YOOOWWWeelt kusjes uit aan beledigte mensen*
En de beledigde?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb mensen beledigT ;D
NAIS ONE YOOOWWW
* Deelt kusjes uit aan beledigte mensen*
Luiwammesquote:
Dan ben ik benieuwd wat voor emotie beledigt voelen is. Beledigd weet ik, maar beledigt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Opdekop het volgende:
Die bestaan niet Ezechielk.
Om zes uur sliep ik nog![]()
Zeven uur ook.
Acht uur ook.
Negen uur niet meer
Oke goed dat we het daar over eens zijnquote:
Dat is ook alleen voor coole mensen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor emotie beledigt voelen is. Beledigd weet ik, maar beledigt?
Maar ik heb zomervakantie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke goed dat we het daar over eens zijn
Dus nu ben je beledigd?quote:
Werken?quote:
Gaaaaastquote:
Graag werken, probleem is dat ik zomaar ineens vakantie had, terwijl het niet zo was gepland. Hoopte op 6 week stage, daarna zomervakantie. Is nu door een 1 of andere pauperige stagebieder vertyft.quote:
Ah dat is klote. Je hebt hem/haar wel teruggepakt gok ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Graag werken, probleem is dat ik zomaar ineens vakantie had, terwijl het niet zo was gepland. Hoopte op 6 week stage, daarna zomervakantie. Is nu door een 1 of andere pauperige stagebieder vertyft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |