abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 13:34:09 #101
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83095508
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar als iemand het op een openbaar forum over trillingsenergie heeft, dan is het toch logisch dat anderen dan graag zouden willen weten wat dat inhoudt?
Voor jou wel, voor anderen is dat nu eenmaal niet logisch, zo lijkt het
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_83095538
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoe kun je trouwens ooit tevreden zijn met een antwoord op jouw vraag ? Je vraagt iemands uitleg over iets waar jij totaal niet in gelooft ...
Je stelt gewoon de vraag om achteraf te gaan proberen de ander te overtuigen van zijn ongelijk.
Laat de ander toch gewoon geloven in die trillingsenergie als hij dat wil, wat stoort dat jou ?
Waarom zou je eigenlijk iemand willen overtuigen van zijn ongelijk? Dat willen alleen al maakt je blind voor al het andere dat deze persoon je te bieden heeft.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:35:37 #103
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83095577
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waarom zou je eigenlijk iemand willen overtuigen van zijn ongelijk? Dat willen alleen al maakt je blind voor al het andere dat deze persoon je te bieden heeft.
Waarom maakt dat blind voor "al het andere"dan?
pi_83095654
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar als iemand het op een openbaar forum over trillingsenergie heeft, dan is het toch logisch dat anderen dan graag zouden willen weten wat dat inhoudt?
Het is ook iets van binnen een bepaald onderdeel van een openbaar forum lijkt mij.

In ONZ kun je genoeg van je onzin kwijt, net zoals dat je in KLB je frustraties kwijt kunt. Dat geven de nieuwe regels dan ook aan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:38:22 #105
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83095707
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is ook iets van binnen een bepaald onderdeel van een openbaar forum lijkt mij.

In ONZ kun je genoeg van je onzin kwijt, net zoals dat je in KLB je frustraties kwijt kunt. Dat geven de nieuwe regels dan ook aan.
Je wilt er iets over weten dus vraag je het. Het staat volledig los van ONZ of KLB.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:39:20 #106
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83095742
Ahum, mag ik antwoord op deze vraag, die ik al tig keer gesteld heb?:
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, nogmaals:

Er wordt hier door een aantal believers gesteld alsof er op dit moment grote conflicten zijn in TRU en dat dat zou blijken uit de huidige topics... (en dat dat uiteraard de schuld is van de sceptici )

Waar zijn die conflicten dan ?!

Wijs ze me aan, ik wil namelijk ook meerellen .
Of moet ik maar concluderen dat dat gelul over die vreselijke conflicten in de topics van TRU alleen maar ontsierende beeldvorming van de believers is?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83095761
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef Michielos het volgende:
Je wilt er iets over weten dus vraag je het. Het staat volledig los van ONZ of KLB.
Probleem is gewoon dat jullie een wetenschappellijk onderbouwd antwoord willen, en dat is er gewoon niet.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83095869
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waarom maakt dat blind voor "al het andere"dan?
Omdat je dan concentreert op dat wat deze persoon fout heeft. Kan het overigens beter zeggen, er is dan minder concentratie over voor de rest wat deze persoon je te bieden heeft. Blind is vrij definitief.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:43:59 #109
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83095918
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Probleem is gewoon dat jullie een wetenschappellijk onderbouwd antwoord willen, en dat is er gewoon niet.
Waarom is dat een probleem? HEt hoeft niet hoogstaand te zijn ofzo. Ik verwacht geen Kappa waardes e.d. in je betoog. Een motivatie over het waarom is toch wel het minste?
pi_83095926
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Omdat je dan concentreert op dat wat deze persoon fout heeft. Kan het overigens beter zeggen, er is dan minder concentratie over voor de rest wat deze persoon je te bieden heeft. Blind is vrij definitief.
Je staat dus niet stil bij het feit dat ik mijn "aandacht" over alle vlakken en op alle fronten kan spreiden? Dat zou wat zijn, gezien mijn werkzaamheden, dat ik me maar op 1 vlak focus en de rest negeer
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 21 juni 2010 @ 13:45:09 #111
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83095966
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten doen? Als ik niet met iemand eens ben, ben ik op dat vlak het niet met de persoon eens. Als de persoon daarnaast prachtig kan dichten, muziek kan maken of whatever wil dat niet zeggen dat ik dat ook meteen niks vind hoor.

Nja, misschien is het gestelde voor jou van toepassing, maar niet voor mij hoor
pi_83095987
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ahum, mag ik antwoord op deze vraag, die ik al tig keer gesteld heb?:
[..]

Of moet ik maar concluderen dat dat gelul over die vreselijke conflicten in de topics van TRU alleen maar ontsierende beeldvorming van de believers is?
Zoals ik al zei heb ik al genoeg voorbeelden aangegeven. Het is eigenlijk ook niet de moeite waard om dit te blijven doen voor iemand die aangeeft er toch niets mee te doen. Of het moet zijn dat je een serieus geheugenprobleem hebt, geef dat aan en misschien dat ik erover zal denken om nog een voorbeeld te gaan zoeken.
pi_83096037
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten doen? Als ik niet met iemand eens ben, ben ik op dat vlak het niet met de persoon eens. Als de persoon daarnaast prachtig kan dichten, muziek kan maken of whatever wil dat niet zeggen dat ik dat ook meteen niks vind hoor.

Nja, misschien is het gestelde voor jou van toepassing, maar niet voor mij hoor
Het is voor iedereen van toepassing, we hebben namelijk allemaal onze goede en minder goede dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 21-06-2010 14:33:12 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 13:47:56 #114
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83096082
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is voor iedereen van toepassing, we hebben namelijk allemaal onze goede en onze minder goede dagen.
Niet mee eens. Of het nu een goede of een minder goede dag is, ik ga me niet blindstaren op een aspect dat ik minder vind aan een persoon. Het is gewoon niet op mij van toepassing, sorry. Het is niet hoe ik over mensen denk.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:48:06 #115
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83096088
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef mediaconsument het volgende:
Zoals ik al zei heb ik al genoeg voorbeelden aangegeven. Het is eigenlijk ook niet de moeite waard om dit te blijven doen voor iemand die aangeeft er toch niets mee te doen. Of het moet zijn dat je een serieus geheugenprobleem hebt, geef dat aan en misschien dat ik erover zal denken om nog een voorbeeld te gaan zoeken.
Blijkbaar heb ik een serieus geheugenprobleem. Dus wijs me a.j.b. nogmaals al die voorbeelden aan dan in de de huidige topiclijst (dus geen topics van een half jaar geleden en ook niet 1 postje of 1 mening die jou niet bevalt, maar ritsen met posts met een en al conflict tussen lieve believers en stoute sceptici) .

Bij voorbaat dank .
  maandag 21 juni 2010 @ 13:48:59 #116
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83096121
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoe kun je trouwens ooit tevreden zijn met een antwoord op jouw vraag ? Je vraagt iemands uitleg over iets waar jij totaal niet in gelooft ...
Je stelt gewoon de vraag om achteraf te gaan proberen de ander te overtuigen van zijn ongelijk.
Laat de ander toch gewoon geloven in die trillingsenergie als hij dat wil, wat stoort dat jou ?
Dit is toch juist het punt dat Mediaconsument aanhaalt ?
Ik stel juist de vraag wat iemand ermee bedoelt omdat ik die persoon wil begrijpen.

Er wordt hier voortdurend gedaan alsof mensen niet geinteresseerd zijn, maar vragen stellen wordt ook weer niet gewaardeerd.

En dat komt volgens mij voornamelijk omdat veel mensen er door die vragen achter komen dat ze zelf eigenlijk ook niet weten waar ze het nou over hebben, maar dat ze gewoon napapegaaien wat ze verteld is / wat ze gelezen hebben - enkel omdat het ze zo graag zouden willen dat het zo was.
Kortom, interesse is enkel goed als je klakkeloos napapegaait, niet als je vragen stelt.
zzz
pi_83096145
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Je staat dus niet stil bij het feit dat ik mijn "aandacht" over alle vlakken en op alle fronten kan spreiden? Dat zou wat zijn, gezien mijn werkzaamheden, dat ik me maar op 1 vlak focus en de rest negeer
Daarom is het ook handig om werk en prive te scheiden.
pi_83096153
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom is het ook handig om werk en prive te scheiden.
Huh? Explain yourself, nu is er helemaal niks meer van te maken...
pi_83096327
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Niet mee eens. Of het nu een goede of een minder goede dag is, ik ga me niet blindstaren op een aspect dat ik minder vind aan een persoon. Het is gewoon niet op mij van toepassing, sorry. Het is niet hoe ik over mensen denk.
Wil je soms zeggen dat als het je de hele dag flink tegen zit en s'avonds zegt iemand op een forum iets verkeerd tegen je, dat je de mentaliteit recht houdt en je jezelf niet laat kennen?

Frustratie en boosheid zijn namelijk 2 normale emoties welke beide veel oorzaken kunnen hebben.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:55:20 #120
31101 _Led_
pi_83096396
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wil je soms zeggen dat als het je de hele dag flink tegen zit en s'avonds zegt iemand op een forum iets verkeerd tegen je, dat je de mentaliteit recht houdt en je jezelf niet laat kennen?
Ja natuurlijk, jij niet dan ?

[ Bericht 13% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:24:48 ]
zzz
pi_83096415
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Frustratie en boosheid zijn namelijk 2 normale emoties welke beide veel oorzaken kunnen hebben.
Ik wel. Om de simpele reden dat het maar het internet is. Veel te onbelangrijk om echt kwaad over te worden.
pi_83096423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Huh? Explain yourself, nu is er helemaal niks meer van te maken...
Als je besluit te gaan forummen tijdens werktijd, dan besluit je ook minder te concentreren op je werk. Omdat je altijd wat concentratie nodig zult hebben om te kunnen forummen. Daarom kun je dat beter doen op de momenten dat je vrij hebt, oftewel niet aan het werk bent. Dat tekort aan concentratie kan namelijk fouten veroorzaken.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:56:37 #123
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83096447
Nou ja, blijkbaar zuip ik ook te veel, want ten eerste snap ik ook absoluut niet wat 'werk & prive scheiden' met deze discussie te maken heeft en ten tweede dat serieuze geheugenprobleem van mij .
  maandag 21 juni 2010 @ 13:57:10 #124
31101 _Led_
pi_83096472
nee.

[ Bericht 52% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:26:09 ]
zzz
pi_83096475
offtopic

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:37:27 ]