http://www.telegraaf.nl/a(...)fpraat___.html?p=2,1quote:'VI Oranje is cafépraat'
door Gerard Smit
HILVERSUM - De kritiek van Johan Derksen in de RTL-talkshow VI Oranje op het NOS-programma Studio Sportzomer deert presentator Jack van Gelder niet. "Ik noem dat een vorm van grachtengordeljournalistiek", reageert hij vanuit Zuid-Afrika op de beschuldiging van Derksen dat de NOS-talkshow een bloedeloos programma is dat net zo goed in Nederland gemaakt zou kunnen worden.
Van Gelder: "Kennelijk is Derksen vergeten dat VI Oranje op RTL 7 slechts 300.000 kijkers trekt en wij gemiddeld 1,4 miljoen. Hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind. Bij hen is het cafépraat in Scheveningen, bij ons is het journalistiek op de plek waar het allemaal gebeurt."
Eerder deze week moesten de NOS-reporters Bert Maalderink en Joep Schreuder het ook al ontgelden in VI Oranje. Zij werden vooral het mikpunt van studiogast Anthonie Kamerling.
Intussen heeft de NOS becijferd dat veel tv-kijkers na afloop van de door de NOS uitgezonden avondwedstrijden even wegzappen naar RTL 7 en daarna pijlsnel terugkeren naar Studio Sportzomer.
quote:Intussen heeft de NOS becijferd dat veel tv-kijkers na afloop van de door de NOS uitgezonden avondwedstrijden even wegzappen naar RTL 7 en daarna pijlsnel terugkeren naar Studio Sportzomer.
Maar hij zeikt over een glas waterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Freak188 het volgende:
Van Gelder is de Ivo Niehe van het voetbal. Kritiekloos geslijm.
Wat natuurlijk onzin is aangezien elk item ter plekke wordt gemaakt en aan tafel wordt besproken. OF moet bijvoorbeeld Ron Jans de wedstrijd bekijken en daarna heel snel terug vliegen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Verder zei Johan alleen dat hij het zonde vindt van het publieke geld dat Jack een programma maakt in Zuid-Afrika terwijl je niks mee krijgt van de omgeving.
Als er één programma voor de burgers is is dat wel dat VI gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef G.Garibaldi het volgende:
Dat komt omdat het burgervolk zich liever laten inpraten door Jack 'allemansvriend' van Gelder.
Alleen de EK en de WK zijn tof. Dan hebben mensen als ik ook ineens commentaar op het spel van van Persie of over de beste herstel methode van Robbenquote:
Vergeet Gijp nietquote:
Haha dan moet je het toch eens kijken. Er zijn al verschillende items geweest wat betreft de zuid-afrikanen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Verder zei Johan alleen dat hij het zonde vindt van het publieke geld dat Jack een programma maakt in Zuid-Afrika terwijl je niks mee krijgt van de omgeving.
Dit dus. Meestal zap ik wat op en neer tussen beide.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als er één programma voor de burgers is is dat wel dat VI gebeuren.
Ik moet zeggen dat ik er langs beide programma's zap en er over het algemeen leukere/betere gasten bij de NOS zitten, VI is daarentegen weer een stuk grappiger maar de hoeveelheid reclame en dat schieten op dat bord is nogal gaar. Oftewel, ik blijf rustig een beetje heen en weer zappen.
Wel jammer dat Jack moet uithalen naar collega's, de kijker beslist zelf toch wel. En over dat café-praat.. het valt me op dat er nogal vergelijkbare onderwerpen naar boven komen drijven. Dat gezeik over die kappers en schoenen was helaas op beide zenders te zien.
Ik weet niet of al die gasten zoals Ron Jans ook daadwerkelijk in het stadion kijken of gewoon op TV.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat natuurlijk onzin is aangezien elk item ter plekke wordt gemaakt en aan tafel wordt besproken. OF moet bijvoorbeeld Ron Jans de wedstrijd bekijken en daarna heel snel terug vliegen?
Trieste argumentquote:Van Gelder: "Kennelijk is Derksen vergeten dat VI Oranje op RTL 7 slechts 300.000 kijkers trekt en wij gemiddeld 1,4 miljoen.
Dan moet jij toch eens kijken wie die items maakt, en of het nodig is dat SSZ daarvoor in ZA moet worden gemaakt met een crew van 20 manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dan moet je het toch eens kijken. Er zijn al verschillende items geweest wat betreft de zuid-afrikanen.
Hoe kan je er een mening over hebben als je het niet weet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik weet niet of al die gasten zoals Ron Jans ook daadwerkelijk in het stadion kijken of gewoon op TV.
Maar feit is dat het niet per se noodzakelijk is om een programma als Studio Sportzomer op locatie te maken.
(niet dat ik er problemen mee heb, ook Johan boeit het verder niks, het was gewoon een cynische opmerking van Johan. Het is een bepaald soort humor, maar die humor begrijp je denk ik niet)
Dan nog, de kijkcijfers worden bepaald door een beperkte groep mensen waarvan we de voorkeur niet eens weten. Lekker betrouwbaar van Jack om de kijkcijfers als argument te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef The_Avatar het volgende:
Het is ook moeilijk om zoveel kijkers te houden na een wedstrijd...... Bij vi moet je omschakelen.
Hou die janksmiley maar voor je, waar het mij om ging is dat je niet per se aan een tafel in Zuid-Afrika hoeft te zitten om een talkshow te maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je er een mening over hebben als je het niet weet?![]()
Het programma gaat voor 50% over items die ze ter plekke maken.
En welke humor ik wel of niet snap doet ook al niet ter zaken. Johan maakt een opmerking die kant nog wal raakt. Die heeft dan ook al niet gekeken.
Voor de rest was mijn opmerking helemaal geen waarde oordeel over beide programma's. Het is prima dat er meerdere zijn.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:16 schreef Symer het volgende:
Ondanks de beperkte middelen van RTL weten ze toch een leuker programma te maken dan de NOS. Chapeau.
Villa BVD was tof. En ik vind VI Oranje daar dichterbij in de buurt komen idd. Ik zap er soms even naar toe na een wedstrijd, dan ben ik het na 10 minuten of een kwartier zat en ga ik naar bed. Het is gewoon vermaak, het is geen journaal, geen BBC docu, gewoon dom lullen over voetbal. (Samen met Ali Bquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:30 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat dus.
Trouwens was het niet RTL die destijds de trend heeft gezet met Villa BVD?
Toen dat een succes bleek, begon de NOS in 2000 met een vergelijkbaar programma.
Grappen maken om het grappig zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Homdeck het volgende:
Villa BVD vond ik dan wel weer heel erg goed. VI oranje vind ik zo gekunsteld.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hou die janksmiley maar voor je, waar het mij om ging is dat je niet per se aan een tafel in Zuid-Afrika hoeft te zitten om een talkshow te maken.
Dat staat los van de items die ter plekke gemaakt worden. Die kun je ook gewoon digitaal aanleveren
Overigens vind ik beide programma's wel aardig, meestal kijk ik de herhaling van studio sportzomer rond 0:00 uur
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali Bquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:41 schreef DeTolk het volgende:
En dan die zogenaamde artiesten bij VI Oranje
Studio Sportzomer is voor de mensen die echt van voetbal houden. VI Oranje is voor de show
Inderdaad. Wie wil nou de mening horen van een excuusmarokkaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali B
!
Nee ,Ronald de Boer met zijn Quatarcampagne trekt volle zalenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali B
!
idem hier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef Hathor het volgende:
Ik kijk sowieso eerst naar VI Oranje, Studio Sportzomer word toch herhaald rond een uur of 12.
O dus nu gaat het er ineens om WIE de items maakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:22 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Dan moet jij toch eens kijken wie die items maakt, en of het nodig is dat SSZ daarvoor in ZA moet worden gemaakt met een crew van 20 man
Hij moet ook wel 2x per dag een programma vollullen. Bijna onhaalbaar. Het zou beter geweest zijn om VI oranje maar 1x per dag uit te zenden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef aeque het volgende:
Ik zit dit liever dan een over alles zeikende Derksen. Verder is VI een goed programma, begrijp me niet verkeerd.
Maar hij haalt het niveau omlaag en dat is jammer.
Wat slecht was dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja hoor Jack, jouw programma is echte journalistiek.
Waar ging het gisteren ook al weer over, oh ja de kappers van het NL-elftal. Echt pure voetbaljournalistiek......
iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het wordt wel weer opgeklopt als een zogenaamde rel, terwijl het allemaal wat genuanceerder ligt.
Johan Derksen vindt zelf ook dat z'n programma cafepraat is. Hij noemde het geloof ik al een "koffietijd voor mannen" ofzoiets.
Precies, en ik vind gasten als Jan Everse, Vanenburg, Jonk wel interessant en ook Gijp heeft altijd goede opmerkingen over het voetbal zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:03 schreef Chooselife het volgende:
Die zoete, lieve, kleine vraagjes van Jack van Gelder ben ik allang op uitgekeken.
Er wordt gelachen bij VI Oranje. En die grappen gaan vaak over voetbal. Wat dat betreft vind ik dat Derksen het zonder overheidsgelden goed voor elkaar heeft. Het gesprek gaat ook wel eens wat meer de diepte in, maar dat hangt even van de gasten af.
quote:Intussen heeft de NOS becijferd dat veel tv-kijkers na afloop van de door de NOS uitgezonden avondwedstrijden even wegzappen naar RTL 7 en daarna pijlsnel terugkeren naar Studio Sportzomer.
zo is het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja hoor Jack, jouw programma is echte journalistiek.
Waar ging het gisteren ook al weer over, oh ja de kappers van het NL-elftal. Echt pure voetbaljournalistiek......
Dit dus, daar heb ik het echt mee gehad. Iedere keer die grapjes over het kapsel van Genee enz.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef VonHinten het volgende:
Ik kijk ook liever VI Oranje, al moeten ze daar oppassen dat ze geen karikatuur worden van zichzelf. Gijpie is steeds verontwaardigd en vertelt grappen, Derksen speelt de brombeer die de huidige generatie niet meer kan bijbenen, en Genee blijft maar hakken op Derksen en flauwe grappen maken. Voorzetjes op grappen worden bijna nog schaamtelozer gegeven, dan ze worden ingekopt.
Ah schei uit, is toch heerlijk man.Lekker 2 uurtjes ouwehoeren ipv al die mensen in de voetballerij die der eigen te serieus nemen,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef VonHinten het volgende:
Ik kijk ook liever VI Oranje, al moeten ze daar oppassen dat ze geen karikatuur worden van zichzelf. Gijpie is steeds verontwaardigd en vertelt grappen, Derksen speelt de brombeer die de huidige generatie niet meer kan bijbenen, en Genee blijft maar hakken op Derksen en flauwe grappen maken. Voorzetjes op grappen worden bijna nog schaamtelozer gegeven, dan ze worden ingekopt.
2 uur ouwehoeren doe ik wel met m'n vrienden in de kroeg in plaats van naar mensen te kijken op tv die doen alsof ze in een kroeg zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ah schei uit, is toch heerlijk man.Lekker 2 uurtjes ouwehoeren ipv al die mensen in de voetballerij die der eigen te serieus nemen,
Als ze 's avonds op primetime vlak na een voetbalwedstrijd op Nederland 1 teletekst-tv gaan uitzenden kijken er nog anderhalf miljoen mensen. Al zijn het misschien voor 50% bejaarden die in slaap gevallen zijn voor de tv.quote:Van Gelder: "Kennelijk is Derksen vergeten dat VI Oranje op RTL 7 slechts 300.000 kijkers trekt en wij gemiddeld 1,4 miljoen.
Om nou tijdens een WK elke avond in de kroeg te gaan zitten is ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
2 uur ouwehoeren doe ik wel met m'n vrienden in de kroeg in plaats van naar mensen te kijken op tv die doen alsof ze in een kroeg zitten!!!
Heb je ook nog je eigen muziek ipv die B-artiesten, geen reclame en kan je je eigen onderwerpen sturen
Overigens kijk ik momenteel de herhaling van Voetbalzomer, en wat moet ik van die semi grappige cabaretier denken. Die een homoseksuele kapper na doet?... Nee ieder zijn smaak, maar ik kies duidelijk voor VIoranje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef SuperFokker het volgende:
Vi oranje is voor tokkies die al heel veel bier hebben gedronken. Het blijft een beetje bij hetzelfde hangen en ik ben die karikaturen ook wel een beetje zat. Het gaat echt nergens over. Zelfs vrouwen kunnen dat programma nog wel volgen...en de reclame verziekt het helemaal
Studio Sportzomer is voor de echte voetbalkenner en gaat dan ook veel meer de diepte in. Ook met reportages over de sfeer in Zuid-Afrika en beelden van de wedstrijden.
Er moet wel gezegd worden Villa BVD was toch echt het beste
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef Hathor het volgende:
Ik kijk sowieso eerst naar VI Oranje, Studio Sportzomer word toch herhaald rond een uur of 12.
Iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou wel eens willen zien hoe de kijkcijfers liggen als Jack met zijn programma naar RTL7 gaat, en VI oranje op NL1 mag.
Nee derksen heeft er veel verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Pritt het volgende:
Bovendien weet van Gelder stiekem ook niets van voetbal af. Hij kokketeert altijd met zijn connecties, maar als je naar de basiself bij NAC vraagt moet hij passen.
Het gaat om de talkshowhost, dat is Genee, die weet wel wie de huidige spelers van NAC zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee derksen heeft er veel verstand van
Derksen en Gijp moet je vergelijken met Mulder en Waterreus. (en gedurende het seizoen met Borst en Mulder)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Derksen runt Voetbal International, van Gelder speelt in musicals..
Hmm..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef AcidTrance het volgende:
De kijkcijfers laten een ander beeld zien, oke Sportzomer heerst nog altijd maar VI stijgt ook langzaam. Ik denk eerlijk gezegd dat door dit akkefietje in de media mensen toch nieuwschierig worden naar VI.
Sportzomer is gewoon Jack van Gelder and friends, moet zeggen dat het inhoudelijk vaak tegenvalt. De nieuwtjes waarmee Jack komt hoor ik ook bij VI, dat hij goed is ingevoerd is bij oranje stelt ook niets meer voor.
Geef mij maar VI met v/der Gijp "fototoestel verloren"
En om mezelf maar even te quoten...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze 's avonds op primetime vlak na een voetbalwedstrijd op Nederland 1 teletekst-tv gaan uitzenden kijken er nog anderhalf miljoen mensen. Al zijn het misschien voor 50% bejaarden die in slaap gevallen zijn voor de tv.
Ik zou wel eens willen zien hoe de kijkcijfers liggen als Jack met zijn programma naar RTL7 gaat, en VI oranje op NL1 mag.
Suggestieve vraagstelling van Telegraaf heet datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat is Jack toch een sukkel dat hij over kijkers begint. Hun programma zit nota bene achter de wedstrijden zelf, vind je het gek dat mensen blijven hangen? Nederland 1 trekt altijd meer kijkers dan een programma ergens op RTL 7 achter Truckers on Ice.
Op de één of andere manier lijken ze dat maar niet te begrijpen bij de publieke omroep.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat is Jack toch een sukkel dat hij over kijkers begint. Hun programma zit nota bene achter de wedstrijden zelf, vind je het gek dat mensen blijven hangen? Nederland 1 trekt altijd meer kijkers dan een programma ergens op RTL 7 achter Truckers on Ice.
Mwah - en dit is dan persoonlijk - als de wedstrijd op RTL7 werd uitgezonden zou ik toch zappen naar de NOS. Verder heeft je verhaal wel een kern van waarheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Gister ook al met dat roddelblad in de uitzending van VI dat geeft het niveau perfect aan daar.
Aah schei uit, moeten ze toch lekker zelf doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Gister ook al met dat roddelblad in de uitzending van VI dat geeft het niveau perfect aan daar.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Derksen runt Voetbal International, van Gelder speelt in musicals..
Hmm..
laat gaan johquote:
Ze weten niet beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef bascross het volgende:
Lachwekkend hoe sommige mensen hier Sportzomer een hoger niveau toeschrijven. Zegt wel wat over de mensen die kijken naar Sportzomer.
Zelfde type mensen die muziek goed vinden, omdat Giel Beelen het loopt te promoten. Je moet wat als je niet zelf in staat bent om een oordeel te vormen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef bascross het volgende:
Lachwekkend hoe sommige mensen hier Sportzomer een hoger niveau toeschrijven. Zegt wel wat over de mensen die kijken naar Sportzomer.
Ik vind Giel Beelen en zijn muzieksmaak bagger.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfde type mensen die muziek goed vinden, omdat Giel Beelen het loopt te promoten. Je moet wat als je niet zelf in staat bent om een oordeel te vormen.
Ja vreselijk inderdaad dat sommige mensen een andere smaak hebben. Laten we elkaar gauw gaan bashenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef bascross het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef SuperFokker het volgende:
Studio Sportzomer is voor de echte voetbalkenner en gaat dan ook veel meer de diepte in. Ook met reportages over de sfeer in Zuid-Afrika en beelden van de wedstrijden.
Ach je, we lokken elkaar een beetje uit, moet kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ja vreselijk inderdaad dat sommige mensen een andere smaak hebben. Laten we elkaar gauw gaan bashen
Een andere smaak is prima, maar zeggen dat Sportzomer een hoger niveau heeft is geleuter. Dat ze in Zuid-Afrika zitten voegt tot nu toe ook geen reet toe. Het kost wel veel belastinggeld. Twee jaar terug tijdens het EK was het veel beter.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ja vreselijk inderdaad dat sommige mensen een andere smaak hebben. Laten we elkaar gauw gaan bashen
Dat is toch wel echt zo. Bij veel ouderen is het ook gewoon standaard NL 1,2 of 3. In een ander topic werd ook het succes van kopspijkers aangehaald. Toen hij naar een andere zender ging, gingen er ook ineens veel minder mensen kijken. Het is ook gewoon de gewoonte bij veel kijkers om op een bepaalde zender af te stemmen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:03 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind SSZ erg sfeerloos dit jaar, daarom kijk ik vaker naar het 'volkse' VI. Vind dat "doorkijk-effect" wel heel vreemd. Is wel 't toppunt van luiheid als je niet ff de 7 (of net waar rtl7 zit) op je AB in kan drukken en dus maar blijft hangen op de zender waar de wedstrijd werd uitgezonden.
Nadeel was ook dat hij bij Talpa op net 10 zat en volgens mij zijn er gewoon heel veel mensen die denken dat hun TV maar negen kanalen en een videokanaal heeftquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt zo. Bij veel ouderen is het ook gewoon standaard NL 1,2 of 3. In een ander topic werd ook het succes van kopspijkers aangehaald. Toen hij naar een andere zender ging, gingen er ook ineens veel minder mensen kijken. Het is ook gewoon de gewoonte bij veel kijkers om op een bepaalde zender af te stemmen.
Beter dan Antonie Kamerling en Ali Bquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:57 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit bedoel ik dus. De analyses van Mulder en Waterreus zijn dus voor de echte voetbalkenner? En niet te vergeten het geleuter van allemansvriend Jack.![]()
Ik ontken 't ook niet, maar vind het zoals gezegd heel vreemd. Te lam zijn om een knopje in te drukken...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt zo. Bij veel ouderen is het ook gewoon standaard NL 1,2 of 3. In een ander topic werd ook het succes van kopspijkers aangehaald. Toen hij naar een andere zender ging, gingen er ook ineens veel minder mensen kijken. Het is ook gewoon de gewoonte bij veel kijkers om op een bepaalde zender af te stemmen.
Dat is hier toch ook beetje? RTL7 zit wel in een vergeten hoekje van je afstandsbediening denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Nadeel was ook dat hij bij Talpa op net 10 zat en volgens mij zijn er gewoon heel veel mensen die denken dat hun TV maar negen kanalen en een videokanaal heeft
Dat zijn gasten. Mulder en Waterreus zijn de vaste mensen. Vergelijk ze dan ook met de vaste mensen bij VI, namelijk Derksen en Gijp. Die zeggen zinnigere dingen dan Mulder en Waterreus.quote:
Ik kijk nooit RTL7, behalve voor VI. Pik ik ook nog een stukje Truckers on Ice mee altijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is hier toch ook beetje? RTL7 zit wel in een vergeten hoekje van je afstandsbediening denk ik.
Om Derksen en Gijp kan ik ook hardop lachen. Dat is me bij Mulder en Waterreus nooit overkomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zijn gasten. Mulder en Waterreus zijn de vaste mensen. Vergelijk ze dan ook met de vaste mensen bij VI, namelijk Derksen en Gijp. Die zeggen zinnigere dingen dan Mulder en Waterreus.
Dan doe je dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
2 uur ouwehoeren doe ik wel met m'n vrienden in de kroeg in plaats van naar mensen te kijken op tv die doen alsof ze in een kroeg zitten!!!
Heb je ook nog je eigen muziek ipv die B-artiesten, geen reclame en kan je je eigen onderwerpen sturen
SSZ is niet irritant nee, maar je kunt net zo goed een filmpje van SOCUTERA ofzo opzetten, of TESTBEELD......zo'n gevoel krijg ik erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef N-E-R-D het volgende:
VI is soms geniaal en soms gewoon rete irritant. SSZ is niet geniaal en niet irritant. Ligt eraan waar ik zin in heb kan het toch allemaal terugkijken als ik daar zin in heb.
Momenteel drijft het lekker weg daar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Villa BVD in Roquebrune....dat was pas een lekker wegkijkend tv programma![]()
quote:Vanmorgen in MogguhRick op Radio Veronica ging Van Gelder verder: "Blijkbaar heeft men in VI Oranje zo weinig te bespreken dat ze het maar over andere tv-programma's gaan hebben. Ik vind het altijd jammer dat mensen hun eigen zendtijd moeten vullen door andere programma's of mensen af te katten."
Van Gelder vindt het niet chique van Derksen. "Ik vind het een beetje zwak, ik vind dat goedkoop scoren. Ik begrijp niet dat je als journalisten onder elkaar, als collega's, elkaar moet gaan afvallen. Ik heb zoiets van: hou daar nou mee op. Wat is dat voor flauw gedoe?"
http://sigaarsnor.blogspo(...)temd-over-johan.html
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:08 schreef l3laster het volgende:
Nou al die lang dradige saaie anekdotes van ali-b aanhoren is ook maar niks.....
Lulkoek. Het gaat namelijk ook over de vrouw van Briatore:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:44 schreef franske19 het volgende:
Kijk het voetbal, dat gelul er omheen kan me echt geen bal schelen. Maar VI Oranje is wel van een dermate laag niveau dat ik niet begrijp dat er überhaupt een hond naar kijkt. Ze hebben het daar meer over de vrouw van Sneijder dan over het voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |