Ik weet niet of al die gasten zoals Ron Jans ook daadwerkelijk in het stadion kijken of gewoon op TV.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat natuurlijk onzin is aangezien elk item ter plekke wordt gemaakt en aan tafel wordt besproken. OF moet bijvoorbeeld Ron Jans de wedstrijd bekijken en daarna heel snel terug vliegen?
Trieste argumentquote:Van Gelder: "Kennelijk is Derksen vergeten dat VI Oranje op RTL 7 slechts 300.000 kijkers trekt en wij gemiddeld 1,4 miljoen.
Dan moet jij toch eens kijken wie die items maakt, en of het nodig is dat SSZ daarvoor in ZA moet worden gemaakt met een crew van 20 manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dan moet je het toch eens kijken. Er zijn al verschillende items geweest wat betreft de zuid-afrikanen.
Hoe kan je er een mening over hebben als je het niet weet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik weet niet of al die gasten zoals Ron Jans ook daadwerkelijk in het stadion kijken of gewoon op TV.
Maar feit is dat het niet per se noodzakelijk is om een programma als Studio Sportzomer op locatie te maken.
(niet dat ik er problemen mee heb, ook Johan boeit het verder niks, het was gewoon een cynische opmerking van Johan. Het is een bepaald soort humor, maar die humor begrijp je denk ik niet)
Dan nog, de kijkcijfers worden bepaald door een beperkte groep mensen waarvan we de voorkeur niet eens weten. Lekker betrouwbaar van Jack om de kijkcijfers als argument te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef The_Avatar het volgende:
Het is ook moeilijk om zoveel kijkers te houden na een wedstrijd...... Bij vi moet je omschakelen.
Hou die janksmiley maar voor je, waar het mij om ging is dat je niet per se aan een tafel in Zuid-Afrika hoeft te zitten om een talkshow te maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je er een mening over hebben als je het niet weet?![]()
Het programma gaat voor 50% over items die ze ter plekke maken.
En welke humor ik wel of niet snap doet ook al niet ter zaken. Johan maakt een opmerking die kant nog wal raakt. Die heeft dan ook al niet gekeken.
Voor de rest was mijn opmerking helemaal geen waarde oordeel over beide programma's. Het is prima dat er meerdere zijn.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:16 schreef Symer het volgende:
Ondanks de beperkte middelen van RTL weten ze toch een leuker programma te maken dan de NOS. Chapeau.
Villa BVD was tof. En ik vind VI Oranje daar dichterbij in de buurt komen idd. Ik zap er soms even naar toe na een wedstrijd, dan ben ik het na 10 minuten of een kwartier zat en ga ik naar bed. Het is gewoon vermaak, het is geen journaal, geen BBC docu, gewoon dom lullen over voetbal. (Samen met Ali Bquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:30 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat dus.
Trouwens was het niet RTL die destijds de trend heeft gezet met Villa BVD?
Toen dat een succes bleek, begon de NOS in 2000 met een vergelijkbaar programma.
Grappen maken om het grappig zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Homdeck het volgende:
Villa BVD vond ik dan wel weer heel erg goed. VI oranje vind ik zo gekunsteld.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hou die janksmiley maar voor je, waar het mij om ging is dat je niet per se aan een tafel in Zuid-Afrika hoeft te zitten om een talkshow te maken.
Dat staat los van de items die ter plekke gemaakt worden. Die kun je ook gewoon digitaal aanleveren
Overigens vind ik beide programma's wel aardig, meestal kijk ik de herhaling van studio sportzomer rond 0:00 uur
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali Bquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:41 schreef DeTolk het volgende:
En dan die zogenaamde artiesten bij VI Oranje
Studio Sportzomer is voor de mensen die echt van voetbal houden. VI Oranje is voor de show
Inderdaad. Wie wil nou de mening horen van een excuusmarokkaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali B
!
Nee ,Ronald de Boer met zijn Quatarcampagne trekt volle zalenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali B
!
idem hier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef Hathor het volgende:
Ik kijk sowieso eerst naar VI Oranje, Studio Sportzomer word toch herhaald rond een uur of 12.
O dus nu gaat het er ineens om WIE de items maakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:22 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Dan moet jij toch eens kijken wie die items maakt, en of het nodig is dat SSZ daarvoor in ZA moet worden gemaakt met een crew van 20 man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |