abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82966106
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat natuurlijk onzin is aangezien elk item ter plekke wordt gemaakt en aan tafel wordt besproken. OF moet bijvoorbeeld Ron Jans de wedstrijd bekijken en daarna heel snel terug vliegen?
Ik weet niet of al die gasten zoals Ron Jans ook daadwerkelijk in het stadion kijken of gewoon op TV.

Maar feit is dat het niet per se noodzakelijk is om een programma als Studio Sportzomer op locatie te maken.

(niet dat ik er problemen mee heb, ook Johan boeit het verder niks, het was gewoon een cynische opmerking van Johan. Het is een bepaald soort humor, maar die humor begrijp je denk ik niet)
٩๏̯͡๏)۶
pi_82966122
quote:
Van Gelder: "Kennelijk is Derksen vergeten dat VI Oranje op RTL 7 slechts 300.000 kijkers trekt en wij gemiddeld 1,4 miljoen.
Trieste argument Die Jack is echt irritant
-géén blogabet, bvd-
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:22:16 #28
271762 Bestolene
tax is theft
pi_82966137
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:19 schreef aeque het volgende:

[..]

Haha dan moet je het toch eens kijken. Er zijn al verschillende items geweest wat betreft de zuid-afrikanen.

Dan moet jij toch eens kijken wie die items maakt, en of het nodig is dat SSZ daarvoor in ZA moet worden gemaakt met een crew van 20 man
pi_82966155
Dit is wat voetbal (en voetbalprogramma's) zo sneu maakt. Al die randfiguren eromheen die zichzelf zo serieus nemen.
pi_82966198
Ik hoef die snor echt niet 2 keer per dag te zien, dus 's avonds kijk ik naar de Studio Sportzomer, wat ik persoonlijk ook een veel beter programma vind.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_82966220
Het is ook moeilijk om zoveel kijkers te houden na een wedstrijd...... Bij vi moet je omschakelen.
pi_82966257
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik weet niet of al die gasten zoals Ron Jans ook daadwerkelijk in het stadion kijken of gewoon op TV.

Maar feit is dat het niet per se noodzakelijk is om een programma als Studio Sportzomer op locatie te maken.

(niet dat ik er problemen mee heb, ook Johan boeit het verder niks, het was gewoon een cynische opmerking van Johan. Het is een bepaald soort humor, maar die humor begrijp je denk ik niet)
Hoe kan je er een mening over hebben als je het niet weet?
Het programma gaat voor 50% over items die ze ter plekke maken.

En welke humor ik wel of niet snap doet ook al niet ter zaken. Johan maakt een opmerking die kant nog wal raakt. Die heeft dan ook al niet gekeken.

Voor de rest was mijn opmerking helemaal geen waarde oordeel over beide programma's. Het is prima dat er meerdere zijn.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:27:11 #33
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_82966278
Voor mij is het een soort gewoonte geworden om tijdens de WK's en EK's naar sportzomer te kijken. Derksen zie ik wel genoeg tijdens de gewone competitie.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:29:24 #34
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_82966332
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef The_Avatar het volgende:
Het is ook moeilijk om zoveel kijkers te houden na een wedstrijd...... Bij vi moet je omschakelen.
Dan nog, de kijkcijfers worden bepaald door een beperkte groep mensen waarvan we de voorkeur niet eens weten. Lekker betrouwbaar van Jack om de kijkcijfers als argument te gebruiken.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_82966342
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hoe kan je er een mening over hebben als je het niet weet?
Het programma gaat voor 50% over items die ze ter plekke maken.

En welke humor ik wel of niet snap doet ook al niet ter zaken. Johan maakt een opmerking die kant nog wal raakt. Die heeft dan ook al niet gekeken.

Voor de rest was mijn opmerking helemaal geen waarde oordeel over beide programma's. Het is prima dat er meerdere zijn.
Hou die janksmiley maar voor je, waar het mij om ging is dat je niet per se aan een tafel in Zuid-Afrika hoeft te zitten om een talkshow te maken.

Dat staat los van de items die ter plekke gemaakt worden. Die kun je ook gewoon digitaal aanleveren

Overigens vind ik beide programma's wel aardig, meestal kijk ik de herhaling van studio sportzomer rond 0:00 uur
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:30:36 #36
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82966359
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:16 schreef Symer het volgende:

Ondanks de beperkte middelen van RTL weten ze toch een leuker programma te maken dan de NOS. Chapeau.
Dat dus.

Trouwens was het niet RTL die destijds de trend heeft gezet met Villa BVD?
Toen dat een succes bleek, begon de NOS in 2000 met een vergelijkbaar programma.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_82966394
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:30 schreef kasper het volgende:

[..]

Dat dus.

Trouwens was het niet RTL die destijds de trend heeft gezet met Villa BVD?
Toen dat een succes bleek, begon de NOS in 2000 met een vergelijkbaar programma.
Villa BVD was tof. En ik vind VI Oranje daar dichterbij in de buurt komen idd. Ik zap er soms even naar toe na een wedstrijd, dan ben ik het na 10 minuten of een kwartier zat en ga ik naar bed. Het is gewoon vermaak, het is geen journaal, geen BBC docu, gewoon dom lullen over voetbal. (Samen met Ali B ).
pi_82966429
Ik vind studio sportzomer een stuk meer kwaliteit hebben. Maar dat is gewoon smaak. Verder ben ik het wel met van Gelder eens.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_82966479
Villa BVD vond ik dan wel weer heel erg goed. VI oranje vind ik zo gekunsteld.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:35:34 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_82966502
ik mis de optie... Steek al die kut voor- en nabeschouwingen in je reet... Dom geouwehoer

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_82966510
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Homdeck het volgende:
Villa BVD vond ik dan wel weer heel erg goed. VI oranje vind ik zo gekunsteld.
Grappen maken om het grappig zijn
pi_82966668
Johan Derksen
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:41:24 #43
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_82966701
En dan die zogenaamde artiesten bij VI Oranje

Studio Sportzomer is voor de mensen die echt van voetbal houden. VI Oranje is voor de show
pi_82966809
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hou die janksmiley maar voor je, waar het mij om ging is dat je niet per se aan een tafel in Zuid-Afrika hoeft te zitten om een talkshow te maken.

Dat staat los van de items die ter plekke gemaakt worden. Die kun je ook gewoon digitaal aanleveren

Overigens vind ik beide programma's wel aardig, meestal kijk ik de herhaling van studio sportzomer rond 0:00 uur
Dat maak ik zelf wel uit.
Meestal krijg je die smileys ook niet als je inhoudelijk ingelezen bent en wat nuttigs weet te posten.
En kennelijk snap je het nog steeds niet. Het doel van het programma is:

1: Om de wedstrijden te bespreken en de zaken er om heen (persconferenties, trainingen, etc)
2: Om de gasten items te laten maken. In buurten om de stadions, bij hulpprojecten, bij wedstrijden, etc etc. Die items worden per dag gemaakt en worden in de uitzending besproken.

Dan kan je het wel leuk digitaal aanleveren maar dan kan je dus geen talkshow in de avond hebben want de gasten kunnen lastig 5 uur later weer terug in Nederland zijn.

Natuurlijk is het mogelijk om een uitzending vanuit Nederland te maken maar niet met deze opzet. Ze hebben ook een studio show vanuit Nederland met het WK journaal.
pi_82966823
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:41 schreef DeTolk het volgende:
En dan die zogenaamde artiesten bij VI Oranje

Studio Sportzomer is voor de mensen die echt van voetbal houden. VI Oranje is voor de show
Dat zie je alleen al aan de gasten Ron Jans vs. Ali B
!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:47:11 #46
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_82966884
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

!
Inderdaad. Wie wil nou de mening horen van een excuusmarokkaan?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:47:48 #47
117098 Hathor
Effe niet
pi_82966899
Ik kijk sowieso eerst naar VI Oranje, Studio Sportzomer word toch herhaald rond een uur of 12.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:49:54 #48
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_82966939
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

!
Nee ,Ronald de Boer met zijn Quatarcampagne trekt volle zalen
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:50:08 #49
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_82966947
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef Hathor het volgende:
Ik kijk sowieso eerst naar VI Oranje, Studio Sportzomer word toch herhaald rond een uur of 12.
idem hier.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:53:17 #50
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_82967032
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:22 schreef Bestolene het volgende:

[..]

Dan moet jij toch eens kijken wie die items maakt, en of het nodig is dat SSZ daarvoor in ZA moet worden gemaakt met een crew van 20 man
O dus nu gaat het er ineens om WIE de items maakt?
Maar goed, ik vind het inderdaad nodig dat het programma in Zuid-Afrika gemaakt wordt.

Om te beginnen weten ze waar ze over praten bij verschillende onderwerpen(bijv. vuvuzela's in het stadion)
En dat de meeste gasten ook naar de wedstrijden zelf gaan, en ook mee maken wat er omheen gebeurd.

Ik zit dit liever dan een over alles zeikende Derksen. Verder is VI een goed programma, begrijp me niet verkeerd.
Maar hij haalt het niveau omlaag en dat is jammer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')