Hij moet ook wel 2x per dag een programma vollullen. Bijna onhaalbaar. Het zou beter geweest zijn om VI oranje maar 1x per dag uit te zenden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef aeque het volgende:
Ik zit dit liever dan een over alles zeikende Derksen. Verder is VI een goed programma, begrijp me niet verkeerd.
Maar hij haalt het niveau omlaag en dat is jammer.
Wat slecht was dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja hoor Jack, jouw programma is echte journalistiek.
Waar ging het gisteren ook al weer over, oh ja de kappers van het NL-elftal. Echt pure voetbaljournalistiek......
iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het wordt wel weer opgeklopt als een zogenaamde rel, terwijl het allemaal wat genuanceerder ligt.
Johan Derksen vindt zelf ook dat z'n programma cafepraat is. Hij noemde het geloof ik al een "koffietijd voor mannen" ofzoiets.
Verder zei Johan alleen dat hij het zonde vindt van het publieke geld dat Jack een programma maakt in Zuid-Afrika terwijl je niks mee krijgt van de omgeving.
Precies, en ik vind gasten als Jan Everse, Vanenburg, Jonk wel interessant en ook Gijp heeft altijd goede opmerkingen over het voetbal zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:03 schreef Chooselife het volgende:
Die zoete, lieve, kleine vraagjes van Jack van Gelder ben ik allang op uitgekeken.
Er wordt gelachen bij VI Oranje. En die grappen gaan vaak over voetbal. Wat dat betreft vind ik dat Derksen het zonder overheidsgelden goed voor elkaar heeft. Het gesprek gaat ook wel eens wat meer de diepte in, maar dat hangt even van de gasten af.
quote:Intussen heeft de NOS becijferd dat veel tv-kijkers na afloop van de door de NOS uitgezonden avondwedstrijden even wegzappen naar RTL 7 en daarna pijlsnel terugkeren naar Studio Sportzomer.
zo is het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja hoor Jack, jouw programma is echte journalistiek.
Waar ging het gisteren ook al weer over, oh ja de kappers van het NL-elftal. Echt pure voetbaljournalistiek......
Dit dus, daar heb ik het echt mee gehad. Iedere keer die grapjes over het kapsel van Genee enz.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef VonHinten het volgende:
Ik kijk ook liever VI Oranje, al moeten ze daar oppassen dat ze geen karikatuur worden van zichzelf. Gijpie is steeds verontwaardigd en vertelt grappen, Derksen speelt de brombeer die de huidige generatie niet meer kan bijbenen, en Genee blijft maar hakken op Derksen en flauwe grappen maken. Voorzetjes op grappen worden bijna nog schaamtelozer gegeven, dan ze worden ingekopt.
Ah schei uit, is toch heerlijk man.Lekker 2 uurtjes ouwehoeren ipv al die mensen in de voetballerij die der eigen te serieus nemen,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef VonHinten het volgende:
Ik kijk ook liever VI Oranje, al moeten ze daar oppassen dat ze geen karikatuur worden van zichzelf. Gijpie is steeds verontwaardigd en vertelt grappen, Derksen speelt de brombeer die de huidige generatie niet meer kan bijbenen, en Genee blijft maar hakken op Derksen en flauwe grappen maken. Voorzetjes op grappen worden bijna nog schaamtelozer gegeven, dan ze worden ingekopt.
2 uur ouwehoeren doe ik wel met m'n vrienden in de kroeg in plaats van naar mensen te kijken op tv die doen alsof ze in een kroeg zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ah schei uit, is toch heerlijk man.Lekker 2 uurtjes ouwehoeren ipv al die mensen in de voetballerij die der eigen te serieus nemen,
Als ze 's avonds op primetime vlak na een voetbalwedstrijd op Nederland 1 teletekst-tv gaan uitzenden kijken er nog anderhalf miljoen mensen. Al zijn het misschien voor 50% bejaarden die in slaap gevallen zijn voor de tv.quote:Van Gelder: "Kennelijk is Derksen vergeten dat VI Oranje op RTL 7 slechts 300.000 kijkers trekt en wij gemiddeld 1,4 miljoen.
Om nou tijdens een WK elke avond in de kroeg te gaan zitten is ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
2 uur ouwehoeren doe ik wel met m'n vrienden in de kroeg in plaats van naar mensen te kijken op tv die doen alsof ze in een kroeg zitten!!!
Heb je ook nog je eigen muziek ipv die B-artiesten, geen reclame en kan je je eigen onderwerpen sturen
Overigens kijk ik momenteel de herhaling van Voetbalzomer, en wat moet ik van die semi grappige cabaretier denken. Die een homoseksuele kapper na doet?... Nee ieder zijn smaak, maar ik kies duidelijk voor VIoranje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef SuperFokker het volgende:
Vi oranje is voor tokkies die al heel veel bier hebben gedronken. Het blijft een beetje bij hetzelfde hangen en ik ben die karikaturen ook wel een beetje zat. Het gaat echt nergens over. Zelfs vrouwen kunnen dat programma nog wel volgen...en de reclame verziekt het helemaal
Studio Sportzomer is voor de echte voetbalkenner en gaat dan ook veel meer de diepte in. Ook met reportages over de sfeer in Zuid-Afrika en beelden van de wedstrijden.
Er moet wel gezegd worden Villa BVD was toch echt het beste
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef Hathor het volgende:
Ik kijk sowieso eerst naar VI Oranje, Studio Sportzomer word toch herhaald rond een uur of 12.
Iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou wel eens willen zien hoe de kijkcijfers liggen als Jack met zijn programma naar RTL7 gaat, en VI oranje op NL1 mag.
Nee derksen heeft er veel verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Pritt het volgende:
Bovendien weet van Gelder stiekem ook niets van voetbal af. Hij kokketeert altijd met zijn connecties, maar als je naar de basiself bij NAC vraagt moet hij passen.
Het gaat om de talkshowhost, dat is Genee, die weet wel wie de huidige spelers van NAC zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee derksen heeft er veel verstand van
Derksen en Gijp moet je vergelijken met Mulder en Waterreus. (en gedurende het seizoen met Borst en Mulder)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Derksen runt Voetbal International, van Gelder speelt in musicals..
Hmm..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef AcidTrance het volgende:
De kijkcijfers laten een ander beeld zien, oke Sportzomer heerst nog altijd maar VI stijgt ook langzaam. Ik denk eerlijk gezegd dat door dit akkefietje in de media mensen toch nieuwschierig worden naar VI.
Sportzomer is gewoon Jack van Gelder and friends, moet zeggen dat het inhoudelijk vaak tegenvalt. De nieuwtjes waarmee Jack komt hoor ik ook bij VI, dat hij goed is ingevoerd is bij oranje stelt ook niets meer voor.
Geef mij maar VI met v/der Gijp "fototoestel verloren"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |