Je vergeet verlicht.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:17 schreef Bragi het volgende:
Desmond Hume
Held, schlemiel, loser, gekrenkt, gebroken, gerevancheerd.
quote:
Sawyer blijft voor mij het tofste personage al komt Desmond wel in de buurt met z'n trillende lippen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:41 schreef Symer het volgende:
Ben is veel meer uitgediept en imho het best geschreven personage van de hele serie, maar aan Desmond kan ik me veel beter relateren.
Dus kom ik weer terug op de vraag of deze verkiezing draait om het beste personage (Ben) of het tofste (Desmond). Maar dat moet ieder voor zich bepalen, dus daar hoef ik geen antwoord op.
Het feit dat de beste en de tofste tegenoverelkaar staan in de finale vind ik wel supermooi.
Terechte finale, goed toernooi, Jovatov bedankt
Te laat, we zijn alweer bij de finale...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef alida69 het volgende:
Hugo 'Hurley' Reyes vs James 'Sawyer' Ford
Desmond Hume vs Jack Shephard
Ben Linus vs Daniel Faraday
Sun Kwon vs John Locke
Ben is geniaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef DrowningMan het volgende:
Benjamin Linus
Het beste personage in een serie ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het volk heeft gesproken
(uitslag ietses verlaat ivm weekendje weg en vrijdag geen tijd gehad)
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Jovatov het volgende:
En de winnaar met 29 stemmen tegenover 19 stemmen is geworden:Bedankt voor het organiseren van een geslaagd toernooi. Hulde dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het volk heeft gesproken
(uitslag ietses verlaat ivm weekendje weg en vrijdag geen tijd gehad)
![]()
Alleen jammer dat 'Kate'![]()
![]()
er zo snel uit lag
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Jovatov het volgende:
En de winnaar met 29 stemmen tegenover 19 stemmen is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het volk heeft gesproken
(uitslag ietses verlaat ivm weekendje weg en vrijdag geen tijd gehad)![]()
![]()
jovatov![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |