abonnement Unibet Coolblue
pi_82962387
Linkje naar #1

Vrouwen: kleine mannen; aantrekkelijk?

Laatste 3 posts:
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef Radio91 het volgende:
Ik had een dikke crush op een jongen die echt 20 cm kleiner dan me was, hij was gewoon zo leuk!
Niks geworden, heb het ook nooit aangegeven een paar cm kan ik mee leven maar dit niet.
Zo stom eigelijk! maarjah
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:41 schreef walk-man het volgende:
Ik vind het raar dat meisjes op zoiets afknappen.. als het echt goed klikt wat boeit die paar cm nou?
Bijvoorbeeld als de vrouw 1.75 is en de man 1.65 dan kan ik het nog wel indenken maar 1.75 en 1.70? Moet gewoon kunnen vind ik.
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben 1.72 maar ik heb wel een paar keer met een langer meisje gehad.Maar dat ziet er wel gay uit.


[ Bericht 67% gewijzigd door Mordreth op 18-06-2010 07:28:34 ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82962441
quote:
Op maandag 26 april 2010 06:28 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk dat weinig vrouwen echt op klein zullen vallen, want het is geen mannelijk kenmerk. Maar dat wil niet zeggen dat een kleinere man niet aantrekkelijk kan zijn, een kleine man van 1.60 meter die een beetje afgetraind is (niet té) en assertief in gedrag is/zelfvertrouwen heeft, is mannelijker dan een verlegen dunne slungel van 1.90 meter. En kijk maar naar die Molukkers en Indo's, daar zijn veel vrouwen gek op.

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82962751
Lange mannen hebben mijn voorkeur, maar als het er op aankomt eindig ik altijd met mannen van mijn lengte of zelfs kleiner. Heb een scharrel van een halfjaar gehad die ook écht een kop kleiner was dan ik, dan voel ik me echt wel ongemakkelijk, hij volgens mij ook. We gingen dan ook nooit samen uit. Daarna kwam ik in de situatie dat ik moest kiezen tussen twee mannen. Eentje was lang en heel knap, de andere was mijn lengte (of een paar cm kleiner) en knap. Uiteindelijk toch voor de 'kleine' gegaan, heel cliché, maar karakter bepaald uiteindelijk toch hoe aantrekkelijk iemand is. En hij had een veel zelfverzekerde, relaxtere uitstraling dan die ander. Ach, ik draag niet zo vaak hakken dus het is niet zo'n probleem.
pi_82962861
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef Syr het volgende:
Lange mannen hebben mijn voorkeur, maar als het er op aankomt eindig ik altijd met mannen van mijn lengte of zelfs kleiner. Heb een scharrel van een halfjaar gehad die ook écht een kop kleiner was dan ik, dan voel ik me echt wel ongemakkelijk, hij volgens mij ook. We gingen dan ook nooit samen uit. Daarna kwam ik in de situatie dat ik moest kiezen tussen twee mannen. Eentje was lang en heel knap, de andere was mijn lengte (of een paar cm kleiner) en knap. Uiteindelijk toch voor de 'kleine' gegaan, heel cliché, maar karakter bepaald uiteindelijk toch hoe aantrekkelijk iemand is. En hij had een veel zelfverzekerde, relaxtere uitstraling dan die ander. Ach, ik draag niet zo vaak hakken dus het is niet zo'n probleem.
gewoon hakken dragen als je wilt, zolang je er niet met kop en schouders bovenuit steekt is het prima te doen (vind ik)
Why stay small, if you can grow big..
pi_82963044
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:07 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

gewoon hakken dragen als je wilt, zolang je er niet met kop en schouders bovenuit steekt is het prima te doen (vind ik)
Ja doe ik soms ook wel hoor, maar alleen op speciale gelegenheden. Hakken staan nou eenmaal mooier als je een jurk aanhebt of andere toffe kleding. Hij heeft er ook totaal geen probleem mee, maar ik wel. Ligt er een beetje aan dat ik als puber me altijd heel slungelig voelde omdat ik langer was dan de andere meisjes, heb er ook een gebogen houding en opgetrokken schouders aan overgehouden. Begint onderhand wel te verdwijnen (met mijn 1.75 ben ik nou ook weer niet zó lang) maar als ik langer ben dan iemand komt dat slungelige gevoel wel weer boven.
pi_82963571
gelukkig is bijna iedere vent groter dan ik, het zou wat zijn als ik een vent tegen zou komen van onder de 1,60

Maarja onder de 1.85 doe ik niet
pi_82963953
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 02:01 schreef Science_fiction het volgende:
gelukkig is bijna iedere vent groter dan ik, het zou wat zijn als ik een vent tegen zou komen van onder de 1,60

Maarja onder de 1.85 doe ik niet
Ga maar lekker slapen trolletje. Morgen staat mamma weer om 8:00 aan je bedje.

"Trolletje..... Wakker worden, je moet naar schoohoool. Mamma heeft lekkere botterhammetjes voor je gemaakt met kabouter plop hagelslag, Trolletjeeeee!, kom nou. Straks wordt meneer Aart van groep 6 weer boos als je te laat komt en komt mamma een slechte naam op school"
pi_82963955
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 02:54 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Ga maar lekker slapen trolletje. Morgen staat mamma weer om 8:00 aan je bedje.

"Trolletje..... Wakker worden, je moet naar schoohoool. Mamma heeft lekkere botterhammetjes voor je gemaakt met kabouter plop hagelslag, Trolletjeeeee!, kom nou. Straks wordt meneer Aart van groep 6 weer boos als je te laat komt en komt mamma een slechte naam op school"
ik hou van je humor

pi_82963961
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 02:01 schreef Science_fiction het volgende:
gelukkig is bijna iedere vent groter dan ik, het zou wat zijn als ik een vent tegen zou komen van onder de 1,60

Maarja onder de 1.85 doe ik niet
Mijn kansen schieten omhoog!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_82977484
Mannen vanaf 1.70m zijn te doen. En tot 1.90m. Vind het niet mooi als iemand langer dan 25 cm is dan ik. (Ben 1.66m)
pi_82988043
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef TheaTraal het volgende:
Mannen vanaf 1.70m zijn te doen. En tot 1.90m. Vind het niet mooi als iemand langer dan 25 cm is dan ik. (Ben 1.66m)
Dank je. Op de valreep, maar dank je.

1.70m .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:47:21 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_82988090
Ik ben zelf al niet zo heel groot, 1.65m, en als mijn vriend dan net zo groot of kleiner is, voel ik me net zo'n kabouterkoppel.. Ik val daar ook gewoon niet op, doe maar een gemiddelde lengte.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_82989712
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben zelf al niet zo heel groot, 1.65m, en als mijn vriend dan net zo groot of kleiner is, voel ik me net zo'n kabouterkoppel..
Is ook dom. Gelukkig ben ik 1.91, gespierd,knap, grappig, donker haar, blauwe ogen en heb ik grote handen
pi_82998027
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Dank je. Op de valreep, maar dank je.

1.70m .
Draag graag hakjes, anders toren ik zo'n stuk boven die ander uit
pi_83019544
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef TheaTraal het volgende:

[..]

Draag graag hakjes, anders toren ik zo'n stuk boven die ander uit
Als ik dan ook hakken draag, niet meer .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 14:08:04 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_83019718
Ik ben zelf 1.76 en als ik schoenen met hakken aanheb ben ik boven de 1.80 (zelfs met niet zo'n hoge hakken dus). Ik merk dat er best veel mannen zeker een kop kleiner zijn dan ik en ik knap daar best van af, vooral als het dan ook nog een beetje "iele" mannen zijn. Misschien wat oppervlakkig, maar ja, iedereen heeft zijn of jaar "afknappers".

Het lijkt me voor die man trouwens ook niet leuk om naast een vrouw te lopen die een stuk groter is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:17:49 #17
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83028519
huh? tvp!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83029506
Alles is natuurlijk in verhouding. Daarom zijn kleine mannen nooit populair. Een man kleiner dan zijn vrouw is echt geen gezicht. Dan loop je echt voor lul
pi_83030766
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef draaijer het volgende:
Alles is natuurlijk in verhouding. Daarom zijn kleine mannen nooit populair. Een man kleiner dan zijn vrouw is echt geen gezicht. Dan loop je echt voor lul
Je kunt ook overdrijven
Why stay small, if you can grow big..
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:31:26 #20
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83030929
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef draaijer het volgende:
Alles is natuurlijk in verhouding. Daarom zijn kleine mannen nooit populair. Een man kleiner dan zijn vrouw is echt geen gezicht. Dan loop je echt voor lul
Nou ja voor lul lopen..
Een vriendin van mij is 2.00 & haar vriend is 1.75.
Ziet er apart uit ja, maar voor lul staan ze niet vind ik.

'k Ben wel blij met mijn kabouter lengte hoor.
Ik val totaal niet op lange mannen.
Liefst onder de 1.80.
pi_83031364
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven
Ik vind het echt GEEN gezicht
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:46:21 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83031497
Ik vind zoiezo overgrote mannen geen gezicht. En overlange vrouwen met maat 42 hakken ook niet. Het is gewoon een karikatuur net zoals te kleine mensen.

In Purmerend loopt een jongen rond. Over zijn persoonlijkheid kan ik niks zeggen want ik ken hem niet. Hij is 2.10 ofzo. Zijn benen zijn net rechte boomstammen. Dat is toch geen gezicht. Hij loopt ook krom met zn tenen naar binnen. Best wel zielig. Als je dan nog trots doet omdat je groter-grootst bent... tsja..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:50:02 #23
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83031632
Hmm, heb hier ook eens een topic over gemaakt, een weekje geleden ofzo (oh zie dat ie al aan deeltje 3 zit ).

Anyways, ik had er nog bijgezet "maak er geen kleine mensen vs grote mensen bashtopic van". Uiteraard was dit niet te vermijden.

En ook hier zie ik het weer. Ik veronderstel dat draaijer groot is, en dat schenkie en ddw klein zijn?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83031701
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef Bonzai. het volgende:
Hmm, heb hier ook eens een topic over gemaakt, een weekje geleden ofzo (oh zie dat ie al aan deeltje 3 zit ).

Anyways, ik had er nog bijgezet "maak er geen kleine mensen vs grote mensen bashtopic van". Uiteraard was dit niet te vermijden.

En ook hier zie ik het weer. Ik veronderstel dat draaijer groot is, en dat schenkie en ddw klein zijn?
Wat is groot? ik ben 1.94 meter
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:54:32 #25
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83031795
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat is groot? ik ben 1.94 meter
Ik denk dat je wel in Nederland moet wonen om er nog aan te twijfelen of dat groot is. Hier in België heb je namelijk teveel pap gegeten als je zo groot bent
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')