Echt??quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt??Ik heb vorige week nog gekeken en toen waren ze er gewoon nog... Ze hebben ook mooie holo's trouwens
Ik wil anders binnenkort wel weer een bestelling doen, is goedkoper met meerdere tegelijk.
Als je voor Duitsland bent is het gewoon een kut wedstrijd, vooral nadat Klose eraf moest. Maar goed het is al voorbij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Apart want toch geweldig dat Duitsland eerst bejubeld wordt en meteen kampioen is....
En nu een rode kaart, 0-1 achter, penalty missen en de Serviers een schot op de paal en een kopbal op de lat om Duitsland even te laten zweten.
Maar het is niet over tot het laatste fluitsignaal is geblazen...
Balen dat lak zo slecht lakt, maar wel erg leuk kleurtjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Dzjonka het volgende:
Zoals beloofd heb ik al mijn nagels gelakt met Into the jungle van Essence. Het is een beetje rare lak, soms dun, soms dikHeel raar, dacht dat mijn basecoat niet goed droog was ofzo. Uiteindelijk na 2 en bij sommige nagels 3 lagen zat ie er toch acceptabel op. De kleur is erg leuk, maar klote lakken. en dat terwijl een ander lakje uit dezelfde serie echt lekker lakt
![]()
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is echt mega. Heb ik niet geknipt en zo min mogelijk gevijld sinds ik gestopt ben met bijten. Ringvinger is echter gesneuveld, maar de rest groeit wel ok... Pinknagel groeit erg langzaam....
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Tammymara het volgende:
DE POSTBODE IS GEWEEST
En wel voor ik naar school ging.Dus ik was gewoon thuis en die lamzak heeft niet eens aangebeld,niets bij de buren afgegeven, EN EEN BRIEFJE IN DE BUS GESTOPT.
EERSTVOLGENDE WERKDAG. Ja, er staat WERKdag!
MAANDAG!!!!!
Hoe groot is de kans dat het pakje straks al op het postkantoortje ligt?
(dus dat ie het daar afgeeft aan het einde van zijn ronde?)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Tammymara het volgende:
DE POSTBODE IS GEWEEST
En wel voor ik naar school ging.Dus ik was gewoon thuis en die lamzak heeft niet eens aangebeld,niets bij de buren afgegeven, EN EEN BRIEFJE IN DE BUS GESTOPT.
MAANDAG!!!!!
Ik zou gewoon morgen proberenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Tammymara het volgende:
Zwaar SHIT dit. (aangezien ik iemand een van die lakjes had beloofd voor MORGEN en dat nu niet meer gaat lukken)
Ik heb ook écht niet een TNTbusje aangehouden dat langs de grote weg reed die pal aan mijn straat ligt om die vrouw te vragen of zij mijn straat deed...Helaas, en thuis zag ik op het briefje dat het een "patrick"is, die postbode die het gedaan heeft
Wat erg eigenlijk
PS: Staat: eerstvolgende werkdag na 13uur
Morgen is het open tot 13 uur.
Da's dus niet de tijd op het briefje, Zou het nut hebben om morgen te gaan? (vér weg)
Nope, dat is 'm niet. 502 en 506 moet je hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is die waar een voet bij staat toch? Kan namelijk ook dat ik helemaal verkeerd kijk![]()
Oh lekker vage afbeelding, hopelijk is het nog een beetje leesbaar, maar staat ozotic pro nail polish en dan waar de prijs hoort te staan sold.
Vet balen zegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Tammymara het volgende:
DE POSTBODE IS GEWEEST
MAANDAG!!!!!
En mensen vragen haar hoe ze zo netjes lakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef DeltaCephei het volgende:
http://lovethatmakeup.web(...)agels-verzorgen.html Met die plaatjes enzo doet het me denken aan de tutorialdingen van Snkr!
Ja, dat weet ik... maar ikwil al zo vaak een ander lakje en dan komt mn acryl nie aan bod ben ik bang, dus waarom gave acryletjes kopen zeg maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Dzjonka het volgende:
Je kunt over (gekleurde) acryl ook prima lakken hoor
Trouwens: vroeg me af waar je in de winkel een thinner kunt kopen?
Ik heb de mijne van de Douglasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Dzjonka het volgende:
Je kunt over (gekleurde) acryl ook prima lakken hoor
Trouwens: vroeg me af waar je in de winkel een thinner kunt kopen?
Netjes is het in mijn ogen ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
En mensen vragen haar hoe ze zo netjes lakt?![]()
Het is niet eens netjes
Pff, dat weet ik niet meer.. vond hem wel heel duur.. je bent goedkoper uit als je online kooptquote:
als niet je halve vingers onder de lak zitten, vinden mensen al gauw dat het heel erg netjes is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
En mensen vragen haar hoe ze zo netjes lakt?![]()
Het is niet eens netjes
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
als niet je halve vingers onder de lak zitten, vinden mensen al gauw dat het heel erg netjes is.
Seche restore heet dat toch?? Even onthouden voor mijn volgende TD bestelling. Heb er overigens alleen bij SV last vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Pff, dat weet ik niet meer.. vond hem wel heel duur.. je bent goedkoper uit als je online koopt
Wow!! Tip van de dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
Jongen, jullie moeten Amour top coat proberen. Even fijn als SV, en maar 1,99 dollar ofzo bij TD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |