En mensen vragen haar hoe ze zo netjes lakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef DeltaCephei het volgende:
http://lovethatmakeup.web(...)agels-verzorgen.html Met die plaatjes enzo doet het me denken aan de tutorialdingen van Snkr!
Ja, dat weet ik... maar ikwil al zo vaak een ander lakje en dan komt mn acryl nie aan bod ben ik bang, dus waarom gave acryletjes kopen zeg maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Dzjonka het volgende:
Je kunt over (gekleurde) acryl ook prima lakken hoor
Trouwens: vroeg me af waar je in de winkel een thinner kunt kopen?
Ik heb de mijne van de Douglasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Dzjonka het volgende:
Je kunt over (gekleurde) acryl ook prima lakken hoor
Trouwens: vroeg me af waar je in de winkel een thinner kunt kopen?
Netjes is het in mijn ogen ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
En mensen vragen haar hoe ze zo netjes lakt?![]()
Het is niet eens netjes
Pff, dat weet ik niet meer.. vond hem wel heel duur.. je bent goedkoper uit als je online kooptquote:
als niet je halve vingers onder de lak zitten, vinden mensen al gauw dat het heel erg netjes is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
En mensen vragen haar hoe ze zo netjes lakt?![]()
Het is niet eens netjes
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
als niet je halve vingers onder de lak zitten, vinden mensen al gauw dat het heel erg netjes is.
Seche restore heet dat toch?? Even onthouden voor mijn volgende TD bestelling. Heb er overigens alleen bij SV last vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Pff, dat weet ik niet meer.. vond hem wel heel duur.. je bent goedkoper uit als je online koopt
Wow!! Tip van de dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
Jongen, jullie moeten Amour top coat proberen. Even fijn als SV, en maar 1,99 dollar ofzo bij TD.
Leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef AmyGrace het volgende:
Zeuw..ik ben weer klaar voor morgen!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zweer erbij, had een Amour french manicure setje gekocht, en die topcoat was briljant, kwam ik erachter dat ze die dus ook los verkochtenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow!! Tip van de dagBen al steeds van allerlei topcoats aan het proberen, maar geen 1 kan tippen aan SV
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
als niet je halve vingers onder de lak zitten, vinden mensen al gauw dat het heel erg netjes is.
Omdat zon!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:27 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom hebben jullie bruine voeten?![]()
*jaloers
Leuk Amy
Er was nog niks binnen maar ik zal het melden als ie binnen isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Bubsel; OPI lakje is binnen, hij is moooi! Mijn moeder mag hem voor haar feestje maar daarna wil ik hem zelfHoop dat mijn lakje naar jou ook netjes aankomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |