Heel veel suc6 morgen!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Lindytje het volgende:Egopost!!
![]()
Morgen mag ik op gesprek komen voor een baantje voor minimaal 15u per week!!
Kaleidoscopes? Waarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef RenRen- het volgende:
Wooooh, 2 nieuwechina glazes en 2 golden rose flakies. Pics als ik thuis ben en niet op de tram wacht. Kaleidoscopecollectie ook, ga ik soon oook kopen. Wooh.
Omdat ze heel mooi zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Mirjam het volgende:
waarom is iedereen zo gek van die kaleidoscopes?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef mirannie het volgende:
Zoya Areetha bij het raam
[ afbeelding ]
Zoya Areetha zonder direct licht erop
[ afbeelding ]
Let niet op de verschrikkelijke nagelriemen. Als de lak straks goed droog is, ga ik smeren met vasseline, iets anders werkt bij mij toch niet.
Morgen ga ik ´m bestempelen met CG Harmony
Ze worden steeds zeldzamerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Mirjam het volgende:
waarom is iedereen zo gek van die kaleidoscopes?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Lindytje het volgende:
Grappig trouwens dat ik hier steeds meer mensen 'kak' zie gebruiken...
Ik ben een 'kak'-grootgebruiker
Wasn't me!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren ook ineens op het station, toen iedereen de trein uit moest wegens 'een aanrijding met een persoon'.
Succesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Egopost!!
![]()
Morgen mag ik op gesprek komen voor een baantje voor minimaal 15u per week!!
Thanks!!quote:
Kan je niet ff snel bij de buren aanbellen dat ze het voor je in de gaten houden/aannemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Tammymara het volgende:
Nog steeds geen postbode en ik moet kind halen !!!!!!!! Grrrrrrrrrr!
Als ie komt terwijl ik op school ben ga ik echt gillen!
Tnxquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
@ Kieskleurig
Nubar purple beach, moon shadow, peacock huppeldepup. Een andere mooie duochrome is Zoya adina. En verder natuurlijk de Ozotic pro's
ik kan het mega scherm op het piazzaplein net niet zien vanuit hierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Linnie20v het volgende:
Niemand is vast aan het kijken, maar O M G geweldige wedstrijd :
Deutschland - Servië !!!!!
Ben druk aan het fröbelen met kleur op mn nagels![]()
Tumtidum
Zo geweldig is die wedstrijd anders nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Linnie20v het volgende:
Tumtidum
Vooral omdat Duitsland achter staatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Linnie20v het volgende:
Tumtidum
www.tiptrendz.com.au verzendt wel internationaal ook al staat dat niet op de sitequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
TnxDie ozotics...
Ben meteen gaan zoeken, maar lastig aan te komen helaas. Heb wel een mailtje gestuurd naar een groothandel in Australië, nu maar hopen dat ze lakjes internationaal verzenden.
du bist ein bratwurst?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo geweldig is die wedstrijd anders niet
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.tiptrendz.com.au verzendt wel internationaal ook al staat dat niet op de site
Apart want toch geweldig dat Duitsland eerst bejubeld wordt en meteen kampioen is....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo geweldig is die wedstrijd anders niet
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Loqi het volgende:
Zoya Mimi![]()
Dies niet blauw uiteraard, maar mijn camera vindt paars niet leuk om te fotograferen (en laat dat nou net mn lievelingskleur zijn)
schaduw
[ afbeelding ]
zon
[ afbeelding ]
Beide niet kleurecht dus
Echt??quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt??Ik heb vorige week nog gekeken en toen waren ze er gewoon nog... Ze hebben ook mooie holo's trouwens
Ik wil anders binnenkort wel weer een bestelling doen, is goedkoper met meerdere tegelijk.
Als je voor Duitsland bent is het gewoon een kut wedstrijd, vooral nadat Klose eraf moest. Maar goed het is al voorbij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Apart want toch geweldig dat Duitsland eerst bejubeld wordt en meteen kampioen is....
En nu een rode kaart, 0-1 achter, penalty missen en de Serviers een schot op de paal en een kopbal op de lat om Duitsland even te laten zweten.
Maar het is niet over tot het laatste fluitsignaal is geblazen...
Balen dat lak zo slecht lakt, maar wel erg leuk kleurtjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Dzjonka het volgende:
Zoals beloofd heb ik al mijn nagels gelakt met Into the jungle van Essence. Het is een beetje rare lak, soms dun, soms dikHeel raar, dacht dat mijn basecoat niet goed droog was ofzo. Uiteindelijk na 2 en bij sommige nagels 3 lagen zat ie er toch acceptabel op. De kleur is erg leuk, maar klote lakken. en dat terwijl een ander lakje uit dezelfde serie echt lekker lakt
![]()
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is echt mega. Heb ik niet geknipt en zo min mogelijk gevijld sinds ik gestopt ben met bijten. Ringvinger is echter gesneuveld, maar de rest groeit wel ok... Pinknagel groeit erg langzaam....
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Tammymara het volgende:
DE POSTBODE IS GEWEEST
En wel voor ik naar school ging.Dus ik was gewoon thuis en die lamzak heeft niet eens aangebeld,niets bij de buren afgegeven, EN EEN BRIEFJE IN DE BUS GESTOPT.
EERSTVOLGENDE WERKDAG. Ja, er staat WERKdag!
MAANDAG!!!!!
Hoe groot is de kans dat het pakje straks al op het postkantoortje ligt?
(dus dat ie het daar afgeeft aan het einde van zijn ronde?)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Tammymara het volgende:
DE POSTBODE IS GEWEEST
En wel voor ik naar school ging.Dus ik was gewoon thuis en die lamzak heeft niet eens aangebeld,niets bij de buren afgegeven, EN EEN BRIEFJE IN DE BUS GESTOPT.
MAANDAG!!!!!
Ik zou gewoon morgen proberenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Tammymara het volgende:
Zwaar SHIT dit. (aangezien ik iemand een van die lakjes had beloofd voor MORGEN en dat nu niet meer gaat lukken)
Ik heb ook écht niet een TNTbusje aangehouden dat langs de grote weg reed die pal aan mijn straat ligt om die vrouw te vragen of zij mijn straat deed...Helaas, en thuis zag ik op het briefje dat het een "patrick"is, die postbode die het gedaan heeft
Wat erg eigenlijk
PS: Staat: eerstvolgende werkdag na 13uur
Morgen is het open tot 13 uur.
Da's dus niet de tijd op het briefje, Zou het nut hebben om morgen te gaan? (vér weg)
Nope, dat is 'm niet. 502 en 506 moet je hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is die waar een voet bij staat toch? Kan namelijk ook dat ik helemaal verkeerd kijk![]()
Oh lekker vage afbeelding, hopelijk is het nog een beetje leesbaar, maar staat ozotic pro nail polish en dan waar de prijs hoort te staan sold.
Vet balen zegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef Tammymara het volgende:
DE POSTBODE IS GEWEEST
MAANDAG!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |