deze man,quote:
Zou, zou, zou. Grote mond dit, grote mond dat. Voetballer daten dit, FOK!ker meeten dat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rene zou ik sowieso meeten. Die ken ik al te lang.
Ik mocht niet naar Defqon met je, meeten wel.quote:
Uitgaan met Allure.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou, zou, zou. Grote mond dit, grote mond dat. Voetballer daten dit, FOK!ker meeten dat.
En hoeveel daarvan is nou uitgekomen?
hihihihiquote:
Wat wil je nou?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou, zou, zou. Grote mond dit, grote mond dat. Voetballer daten dit, FOK!ker meeten dat.
En hoeveel daarvan is nou uitgekomen?
Haha en ik daarna meteen flirt-opmerking posten, sjongejonge telepathiequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik en SkyDynamic duo sinds mensenheugenis.
Ik heb geen pics, geen informatie van je. Dus.quote:
Good times.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef Lakitu het volgende:
Chimi's vingeren in de knutselhoek =$ =$
Ja man.quote:
Kloon van Lamon.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen pics, geen informatie van je. Dus.
Ik sta naast je, kloothommel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar wd en ik gaan dus wel lekker meeten op lowlands![]()
Als ik het me dan herinner
Nee, komt nog wel. Ze wil met me naar die romeo juliet film ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha en ik daarna meteen flirt-opmerking posten, sjongejonge telepathie.
Heb je the Notebook al met die chici gekeken?
Sinds wanneer is TN niet meer goed genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, komt nog wel. Ze wil met me naar die romeo juliet film ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |