Hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zeg als je met haar praat irl van " VERDORIE ik heb je nu al 2 dagen op msn toegevoegd zodat je vaker van mijn verschijning kan genieten EN DAN BEN JE ER NOOIT"
Ik deel gewoon m'n kennisquote:
Je begreep niet, ik bedoelde als ze dat als diss zou zeggen. Maar Japsnars kennende zal het wel geen bitch zijn.quote:
Nee serieus, zeg zoiets (niet letterlijk want als je zoiets zegt moet je het wel met flair doen ) en dan heb je ook gelijk antwoord. "oh echt? ik heb je uitnodiging niet gezien?" of " jaaa ik had geen tijd voor msn maar ik zal vanavond komen! "quote:
Is het zeker nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je begreep niet, ik bedoelde als ze dat als diss zou zeggen. Maar Japsnars kennende zal het wel geen bitch zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo?Dan vraagt ie oh, ben je niet vaak online dan? Misschien kunnen we beter nummers uitwisselen =$ Bel me. =$
Ja, het is ook serieus wel iets wat bij mij kan passen als ik het zeg. Maar ik kijk dan wel hoe ik het breng.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee serieus, zeg zoiets (niet letterlijk want als je zoiets zegt moet je het wel met flair doen ) en dan heb je ook gelijk antwoord. "oh echt? ik heb je uitnodiging niet gezien?" of " jaaa ik had geen tijd voor msn maar ik zal vanavond komen! "
Inderdaad, vooral Nasriquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:29 schreef Madridista het volgende:
Ik snap echt niet waarom Nasri en Benzema niet mee zijn!
quote:
DO ITquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het is ook serieus wel iets wat bij mij kan passen als ik het zeg. Maar ik kijk dan wel hoe ik het breng.
Is het nu echt zo moeilijk, ja?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het is ook serieus wel iets wat bij mij kan passen als ik het zeg. Maar ik kijk dan wel hoe ik het breng.
Help die jongen nouquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is het nu echt zo moeilijk, ja?
Ik zeg juist dat ik er nu niet teveel over wil nadenken hoe ik het dan ga zeggen, niet dat ik het absoluut niet ga doen ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is het nu echt zo moeilijk, ja?
zijn ervaring is allang weggesnoven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Help die jongen nouIemand met jou ervaring en prestige moet dat wel kunnen toch.
Wáát, die man komt alleen maar zijn portie weed halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/re(...)-verbiedt-snoop-dogg
Wat is deze?
We gaan diepp. Ik ben sinds mn ex niet meer echt in love geweest. En dat is meer dan 1,5 jaar geleden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:32 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu wanneer was jij voor het laatst in love?
Je bedoeld een nummer van Lil Wayne?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef Skylark. het volgende:
Eckte eckte versieren meisjes door voor ze te gaan staan en de climax van Adagio for Strings te beatboxen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb vandaag weer als een smoothboy de zonsondergang bekeken met een meisje =$.
En ze sms'te me net "altijd als ik bij jou ben geef je me het gevoel dat ik heel bijzonder ben, dankjewel daarvoor ;$ ;$"
Vond ik lief![]()
![]()
HET IS EEN LEUGEN IK HEB DAT NIET ECHT GEDAAN WD HEUSquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Otis wil mijn mama niet bij onze meeting hebben
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwen op hem geilen ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb vandaag weer als een smoothboy de zonsondergang bekeken met een meisje =$.
En ze sms'te me net "altijd als ik bij jou ben geef je me het gevoel dat ik heel bijzonder ben, dankjewel daarvoor ;$ ;$"
Vond ik lief![]()
![]()
Vond ik lief![]()
![]()
Vond ik lief![]()
![]()
quote:
Ait okay, ik lijk het ook wel verleerd te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We gaan diepp. Ik ben sinds mn ex niet meer echt in love geweest. En dat is meer dan 1,5 jaar geleden.
In love.... MET JE MOEDER?!??!? HAHAHAHHAHHAAquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We gaan diepp. Ik ben sinds mn ex niet meer echt in love geweest. En dat is meer dan 1,5 jaar geleden.
Wat grote muil. Ik ben juist teder man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwen op hem geilen ook niet.
Ik keer Chuck_Norris met gemak de andere wang toe. En die Lakitu ook. God is liefde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwen op hem geilen ook niet.
Met de jouwequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In love.... MET JE MOEDER?!??!? HAHAHAHHAHHAA
Waar heb je het over vriendje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
Je grammaticafouten worden pijnlijk, CN.
Nee, laat maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze is geen jou =$. Er zijn zoveel meisjes als zij. Jij bent niet 1 van die meisjes.
Reetveter is er vandaag niet.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, laat maar.Ik wilde je serieus meeten. Maar laat maar.
"je bedoeld"quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar heb je het over vriendje?
Chicks worden minder. Er zit geen lovemateriaal meer tussenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ait okay, ik lijk het ook wel verleerd te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |