quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb vandaag weer als een smoothboy de zonsondergang bekeken met een meisje =$.
En ze sms'te me net "altijd als ik bij jou ben geef je me het gevoel dat ik heel bijzonder ben, dankjewel daarvoor ;$ ;$"
Vond ik lief![]()
![]()
HET IS EEN LEUGEN IK HEB DAT NIET ECHT GEDAAN WD HEUSquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Otis wil mijn mama niet bij onze meeting hebben
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwen op hem geilen ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb vandaag weer als een smoothboy de zonsondergang bekeken met een meisje =$.
En ze sms'te me net "altijd als ik bij jou ben geef je me het gevoel dat ik heel bijzonder ben, dankjewel daarvoor ;$ ;$"
Vond ik lief![]()
![]()
Vond ik lief![]()
![]()
Vond ik lief![]()
![]()
quote:
Ait okay, ik lijk het ook wel verleerd te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We gaan diepp. Ik ben sinds mn ex niet meer echt in love geweest. En dat is meer dan 1,5 jaar geleden.
In love.... MET JE MOEDER?!??!? HAHAHAHHAHHAAquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We gaan diepp. Ik ben sinds mn ex niet meer echt in love geweest. En dat is meer dan 1,5 jaar geleden.
Wat grote muil. Ik ben juist teder man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwen op hem geilen ook niet.
Ik keer Chuck_Norris met gemak de andere wang toe. En die Lakitu ook. God is liefde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwen op hem geilen ook niet.
Met de jouwequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In love.... MET JE MOEDER?!??!? HAHAHAHHAHHAA
Waar heb je het over vriendje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
Je grammaticafouten worden pijnlijk, CN.
Nee, laat maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze is geen jou =$. Er zijn zoveel meisjes als zij. Jij bent niet 1 van die meisjes.
Reetveter is er vandaag niet.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, laat maar.Ik wilde je serieus meeten. Maar laat maar.
"je bedoeld"quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar heb je het over vriendje?
Chicks worden minder. Er zit geen lovemateriaal meer tussenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ait okay, ik lijk het ook wel verleerd te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |