quote:
quote:
Ik en m'n verrekijker maken kansje nu.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, laat maar.Ik wilde je serieus meeten. Maar laat maar.
Ze verdienen het niet. De moderne jongen verdient the whole package.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks worden minder. Er zit geen lovemateriaal meer tussen
jij, somsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je daar wat tegen?quote:
sorryquote:
Sowieso moet je dan dissen, alleen al voor de FOK!-status.quote:
Jij zou nooit meeten met FOK!kers.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt het wel op helaas.quote:
Doet ie toch niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso moet je dan dissen, alleen al voor de FOK!-status.
Uit psychologisch oogpunt HET BESTE ANTWOORD wat NG had kunnen geven. Uitdagend en afstandelijk. Precies wat vrouwen willen.quote:
Rene zou ik sowieso meeten. Die ken ik al te lang.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou nooit meeten met FOK!kers. [ afbeelding ] Als puntje bij paaltje komt.
[..]
Lijkt het wel op helaas.
Ik digg die chicks tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Uit psychologisch oogpunt HET BESTE ANTWOORD wat NG had kunnen geven. Uitdagend en afstandelijk. Precies wat vrouwen willen.
WE GO WAY BACKquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rene zou ik sowieso meeten. Die ken ik al te lang.
Hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rene zou ik sowieso meeten. Die ken ik al te lang.
4 jaar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WE GO WAY BACK
Ik en Laki gaan pas WAY BACK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |