Hmm?quote:
Ja serieus, ik huil niet maar dat nummer maakt mij wel softquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
GODVERDOMME IK MOET HUILEN OM DAT NUMMER
Elke?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
IK HEB EEN GODDELOOS GELOOF EN IK HOU VAN ELKE VROUW
Ik ook. Papa is mn beste vriend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja serieus, ik huil niet maar dat nummer maakt mij wel soft. Ik ben zo'n goeie band met m'n pa.
Oh cool, wat voor band vormen jullie? Enkel covers of ook eigen muziek?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja serieus, ik huil niet maar dat nummer maakt mij wel soft. Ik ben zo'n goeie band met m'n pa.
Ik heb het daar neit eens over, ik vraag meestal gewoon wat zij drinkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hou altijd mijn geėmancipeerd praatje en dan de hele tijd zeuren dat zij gaat betalen voor ons beide en dan op het laatste moment wel zelf betalen =$ Krijg je meer credit voor dan gelijk al zeggen dat je gaat betalen. =$
Pfffquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh cool, wat voor band vormen jullie? Enkel covers of ook eigen muziek?
Ergens lijken wij best wel op elkaarquote:
De "BONDING" card gebruikenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ergens lijken wij best wel op elkaar.
Gast, we posten hier Nederlandse klassiekers. Kssst.quote:
Om maar even bij Boudewijn de Groot te blijven:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, we posten hier Nederlandse klassiekers. Kssst.
Die kan ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb zin om te dansen. Het liefst de chacha.
Nee, ik troll niet
Tof, ik ook.quote:
*luistert*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om maar even bij Boudewijn de Groot te blijven:
Alhoewel iedereen hem vast iets anders leertquote:
Zometeen even luisteren, als deze af is.quote:
Klinkt ook wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zometeen even luisteren, als deze af is.
quote:
Mijn vader en ik belde elkaar altijd als dat nummer op de radio kwam. We zeiden dan niks tegen elkaar en hielden enkel de telefoon bij de radio.. Nadat het nummer was afgelopen zeiden we soms wel iets tegen elkaar met een brok in onze keel en soms niks. De tekst klopt heel mooi, veel dingen herken ik erin en mijn vader en ik zagen elkaar zoals in het nummer is beschreven.quote:
Dit ken ik ergens van.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn vader en ik belde elkaar altijd als dat nummer op de radio kwam. We zeiden dan niks tegen elkaar en hielden enkel de telefoon bij de radio.. Nadat het nummer was afgelopen zeiden we soms wel iets tegen elkaar met een brok in onze keel en soms niks. De tekst klopt heel mooi, veel dingen herken ik erin en mijn vader en ik zagen elkaar zoals in het nummer is beschreven.
Ik zei ook altijd tegen hem dat als hem iets zou overkomen ik dat nummer nooit op zijn crematie/begrafenis zou willen horen of draaien, omdat we er zulke bijzondere en mooie herinneringen aan hadden en het dan daarna voor altijd een negatief gevoel zou geven als ik het nummer weer eens zou horen.
2 jaar terug is hij heel plotseling en in de kracht van zijn leven overleden en ben ik een paar dagen enorm met mezelf in gevecht geweest. Uiteindelijk heb ik besloten om het wel te laten draaien. Mijn zusje deed de inleiding op het sprekersgestalte en vertelde bovenstaand verhaal aan de aanwezigen. Bij de eerste tonen begon ik te janken als een klein kind en ben er niet mee opgehouden totdat het nummer afgelopen was. De hele zaal hoorde je mee sniffen.
Een jaar later hoorde ik het nummer op de radio voorbij komen in de auto. Ik stond perplex, was verrast, boos, verdrietig.. De auto aan de kant gezet en weer gehuild.
Ik ben zo blij dat ik het wel heb gedaan. Het was ņns nummer
Op de basisschool had ik geen schoollied maar we hadden wel altijd godsdienst waar 2 liedjes zongen:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:17 schreef L0t.. het volgende:
Wij hadden op de basisschool een schoollied op de melodie van Maas en Waal
Mooi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn vader en ik belde elkaar altijd als dat nummer op de radio kwam. We zeiden dan niks tegen elkaar en hielden enkel de telefoon bij de radio.. Nadat het nummer was afgelopen zeiden we soms wel iets tegen elkaar met een brok in onze keel en soms niks. De tekst klopt heel mooi, veel dingen herken ik erin en mijn vader en ik zagen elkaar zoals in het nummer is beschreven.
Ik zei ook altijd tegen hem dat als hem iets zou overkomen ik dat nummer nooit op zijn crematie/begrafenis zou willen horen of draaien, omdat we er zulke bijzondere en mooie herinneringen aan hadden en het dan daarna voor altijd een negatief gevoel zou geven als ik het nummer weer eens zou horen.
2 jaar terug is hij heel plotseling en in de kracht van zijn leven overleden en ben ik een paar dagen enorm met mezelf in gevecht geweest. Uiteindelijk heb ik besloten om het wel te laten draaien. Mijn zusje deed de inleiding op het sprekersgestalte en vertelde bovenstaand verhaal aan de aanwezigen. Bij de eerste tonen begon ik te janken als een klein kind en ben er niet mee opgehouden totdat het nummer afgelopen was. De hele zaal hoorde je mee sniffen.
Een jaar later hoorde ik het nummer op de radio voorbij komen in de auto. Ik stond perplex, was verrast, boos, verdrietig.. De auto aan de kant gezet en weer gehuild.
Heftig verhaal. Wel bijzonder wat voor een band je met zo'n nummer kan hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is nog steeds moeilijk en emo als ik het nummer hoor, maar kan er inmiddels beter mee omgaanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Chick, we posten hier Nederlandse klassiekers. Kssst.
Ik heb het niet snel, maar soms zijn er mooie nummers met bijzondere klanken of teksten waar je samen met iemand iets mee hebt en dat voor elkaar voelt en aan elkaar denkt. Da's mooiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Wel bijzonder wat voor een band je met zo'n nummer kan hebben.
Dat is wel heel sneu en pretentieusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op de basisschool had ik geen schoollied maar we hadden wel altijd godsdienst waar 2 liedjes zongen:
'Jij hebt een naam' en iets met 'Shalom lalalalal'
En op de middelbare: "agatha eris consortium nostrum" blabla.
(Latijnse schoolliederen)
Blijft nog steeds geweldige muziekquote:
Besef wat je nu hebt en kom er niet pas achter als je het niet meer hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik naar beneden gaan en papa knuffelen?
Ik vind dat die man zo mooi en goed articuleert! Zijn uitspraak van de Nederlandse taal is echtquote:
I won't. Ik heb van de week nog gezegd dat ik van ze hou. Maar ik knuffel ze niet meer zo vaak als ik vroeger deed. En eigenlijk mis ik dat wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Besef wat je nu hebt en kom er niet pas achter als je het niet meer hebt
Haha, dat was ook wel treurigheid ten top. Ik heb dat ene nummer gevonden:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu en pretentieusIk moest op de basisschool bij één zo'n leraar altijd Kumbaya my lord zingen WTF
* kijkend naar mezelf: Dat zal niet aan hen liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I won't. Ik heb van de week nog gezegd dat ik van ze hou. Maar ik knuffel ze niet meer zo vaak als ik vroeger deed. En eigenlijk mis ik dat wel.
Deze dan:quote:
Weet ik. Alhoewel mijn vader niet zo knuffelig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* kijkend naar mezelf: Dat zal niet aan hen liggen
quote:Jij bent mij zo lief
Je bent mijn mooiste liefdesbrief
Jij bent mijn allerleifste maatje
Mijn daadje
Mijn zaadje
Ik vind jou zo mooi
Geweldig ditquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind dat die man zo mooi en goed articuleert! Zijn uitspraak van de Nederlandse taal is echt
Dat was mijn vader ook niet, des te fijner zijn die momenten dat het wel gebeurt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Alhoewel mijn vader niet zo knuffelig is.
Deze vind ik nog wel te pruimen:quote:
Die post ik hier/nu niet. Hoewel hij zeer fraaie muziek heeft gemaakt, hoort hij hier niet thuis. Dit is een ander genre.quote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het echt niks vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:35 schreef Bragi het volgende:
Maar je zou serieus eens serieuze pogingen moeten wagen om de muziek van Spinvis te leren kennen, Sky. Hij heeft soms echte tekstpareltjes of fraaie muziekvondsten.
quote:
Ik ben nog naar een concert van hen geweest in 1991 ofzo toen dit nummer net een grote hit wasquote:
Als ik dit hoor ben ik zo blij met Nederlandquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit tegen mn ouders gezegd dat ik van ze hou, zij ook niet tegen mij trouwens.
Maar dat betekent niet dat het ook niet zo is.
Da's alweer 1,5 miljoen mensen geleden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik dit hoor ben ik zo blij met Nederland!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben nog naar een concert van hen geweest in 1991 ofzo toen dit nummer net een grote hit was
Ja dat is dan weer too much. Maar ik knuffel 'm wel morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was mijn vader ook niet, des te fijner zijn die momenten dat het wel gebeurt.
Een vriend van me en zijn zoontje zeggen telkens als ze ook maar een scheet dwars zit dat ze van elkaar houden en knuffelen.. Daar krijg ik dan ook weer kokhals neigingen van
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer too much. Maar ik knuffel 'm wel morgen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben nog naar een concert van hen geweest in 1991 ofzo toen dit nummer net een grote hit was
Oh, oké. Dan ligt het gewoon aan jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het echt niks vinden.
Mijn moeder zegt het wel eens en dan mompel ik wel wat terug maar ik krijg het gewoon niet over m'n strotquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit tegen mn ouders gezegd dat ik van ze hou, zij ook niet tegen mij trouwens.
Maar dat betekent niet dat het ook niet zo is.
God, wat klink ik oud zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn papa slaat jouw papa zo in elkaar!quote:
Hehehequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het wel eens en dan mompel ik wel wat terug maar ik krijg het gewoon niet over m'n strot
En mijn mamma gooit jouw mamma zand in de ogen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn papa slaat jouw papa zo in elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |