Hmm?quote:
Ja serieus, ik huil niet maar dat nummer maakt mij wel softquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
GODVERDOMME IK MOET HUILEN OM DAT NUMMER
Elke?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
IK HEB EEN GODDELOOS GELOOF EN IK HOU VAN ELKE VROUW
Ik ook. Papa is mn beste vriend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja serieus, ik huil niet maar dat nummer maakt mij wel soft. Ik ben zo'n goeie band met m'n pa.
Oh cool, wat voor band vormen jullie? Enkel covers of ook eigen muziek?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja serieus, ik huil niet maar dat nummer maakt mij wel soft. Ik ben zo'n goeie band met m'n pa.
Ik heb het daar neit eens over, ik vraag meestal gewoon wat zij drinkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hou altijd mijn geėmancipeerd praatje en dan de hele tijd zeuren dat zij gaat betalen voor ons beide en dan op het laatste moment wel zelf betalen =$ Krijg je meer credit voor dan gelijk al zeggen dat je gaat betalen. =$
Pfffquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh cool, wat voor band vormen jullie? Enkel covers of ook eigen muziek?
Ergens lijken wij best wel op elkaarquote:
De "BONDING" card gebruikenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ergens lijken wij best wel op elkaar.
Gast, we posten hier Nederlandse klassiekers. Kssst.quote:
Om maar even bij Boudewijn de Groot te blijven:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, we posten hier Nederlandse klassiekers. Kssst.
Die kan ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb zin om te dansen. Het liefst de chacha.
Nee, ik troll niet
Tof, ik ook.quote:
*luistert*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om maar even bij Boudewijn de Groot te blijven:
Alhoewel iedereen hem vast iets anders leertquote:
Zometeen even luisteren, als deze af is.quote:
Klinkt ook wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zometeen even luisteren, als deze af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |