Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het echt niks vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:35 schreef Bragi het volgende:
Maar je zou serieus eens serieuze pogingen moeten wagen om de muziek van Spinvis te leren kennen, Sky. Hij heeft soms echte tekstpareltjes of fraaie muziekvondsten.
quote:
Ik ben nog naar een concert van hen geweest in 1991 ofzo toen dit nummer net een grote hit wasquote:
Als ik dit hoor ben ik zo blij met Nederlandquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit tegen mn ouders gezegd dat ik van ze hou, zij ook niet tegen mij trouwens.
Maar dat betekent niet dat het ook niet zo is.
Da's alweer 1,5 miljoen mensen geleden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik dit hoor ben ik zo blij met Nederland!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben nog naar een concert van hen geweest in 1991 ofzo toen dit nummer net een grote hit was
Ja dat is dan weer too much. Maar ik knuffel 'm wel morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was mijn vader ook niet, des te fijner zijn die momenten dat het wel gebeurt.
Een vriend van me en zijn zoontje zeggen telkens als ze ook maar een scheet dwars zit dat ze van elkaar houden en knuffelen.. Daar krijg ik dan ook weer kokhals neigingen van
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer too much. Maar ik knuffel 'm wel morgen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben nog naar een concert van hen geweest in 1991 ofzo toen dit nummer net een grote hit was
Oh, oké. Dan ligt het gewoon aan jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het echt niks vinden.
Mijn moeder zegt het wel eens en dan mompel ik wel wat terug maar ik krijg het gewoon niet over m'n strotquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit tegen mn ouders gezegd dat ik van ze hou, zij ook niet tegen mij trouwens.
Maar dat betekent niet dat het ook niet zo is.
God, wat klink ik oud zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn papa slaat jouw papa zo in elkaar!quote:
Hehehequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het wel eens en dan mompel ik wel wat terug maar ik krijg het gewoon niet over m'n strot
En mijn mamma gooit jouw mamma zand in de ogen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn papa slaat jouw papa zo in elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |