- overmatig drugsgebruikquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef martinmonkey het volgende:
Er is een jongen bij mij in de buurt waar ik jarenlang een hoop me om ben gegaan die nu begint met het vertellen van onware verhalen over mij tegen mijn vrienden, die hem voor een deel geloven. Hij zegt ADHD en ODD te hebben maar ziekelijk liegen staat niet bij de symptomen op wikipedia, dus ik vroeg me af of er misschien iets anders is.. De jongen is 16 jaar overigens en andere symptomen die hij heeft zijn:
- Haat aan buitenlanders, subculteren, vrouwen enz.
- Agressie
- Niet luisteren naar ouders
- Houd zich nooit aan de regels
- Diepe minachting tov zijn kleine broertje
- Snel verveeld
hehe alleen geen drugsgebruik want dan gaat ie dood vanwege de combinatie met zijn medicatie xD maar voorderest ja. Denk nou neit dat hij gewoon een hardcore whitepower butje is, het is echt ziekelijk maar ikweet niet hoe ik er voor zorg dat ie niet meer van alles lult.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef opastokvis het volgende:
[..]
- overmatig drugsgebruik
- Lonsdale jas
- kale kop
- scheld met overtuigd met kanker
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef martinmonkey het volgende:
Hij is niet zomaar een kutjong.. dit is echt ziekelijk want zo erg kun je gewoon niet zijn als normaal mens.. die leugens die hij verteld zijn ook niet mis..
Waarom wil jij eigenlijk nog met hem omgaan dan? Of wil je vooral je eigen straatje schoonvegen ten opzichte van je vrienden? Vraag hem waarom hij die dingen over je vertelt en kijk dan wat je ermee wilt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef martinmonkey het volgende:
Ja maar ik bedoelde eigenlijk te vragen hoe ik met hem om moet gaan en moet zorgen dat hij al die leugensn iet meer verteld want zo verneukt hij zijn eigen leven en brengt hij mij in de problemen..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:12 schreef VonHinten het volgende:
Ben ik de eerste die BORDERLINE roept?Yeah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |