Toen dit nummer uitkwam, was ik 3 maanden oudquote:
Dat is jong! had je toen al een baby aussie aan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen dit nummer uitkwam, was ik 3 maanden oud
Het op dit moment draaien zegt niets over het feit of iets wel of geen MH wordt hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef -Hans- het volgende:
Bertolf is dus godzijdank niet de nieuwe Megahit. Zal wel tussen John Mayer en Shane Shu gaan, oid.
Shane Shuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef -Hans- het volgende:
Bertolf is dus godzijdank niet de nieuwe Megahit. Zal wel tussen John Mayer en Shane Shu gaan, oid.
Bertolf - Cut Me Loose is net gedraait dus ik denk die, wel een leuk nummerquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bertolf - Cut Me Loose is net gedraait dus ik denk die, wel een leuk nummer
Truequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het op dit moment draaien zegt niets over het feit of iets wel of geen MH wordt hoor.
Het gebeurt wel vaker dat een plaat die om 15.45 nog wordt gedraaid, om 16.30 tot MH wordt benoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True
Maar het dipje is een feit, damn! wat een MegahitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Dat dus in die volgordequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar komen de eerste kots-smileys al binnen. Ik verwachtte ze al.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:@MissMontreal: TERINGGGGGGG WAT BEN IK BLIJ!!!! Megahit!!!!! Thanks @3fm en alllllle anderen die ons steunen!
H-h-h-h-h-h---ooppe-e-e-e-e-elll----ijj--k-k---kkk meenden ze dat ni-----i-i-i-i-i-i--ee-e-e-e-tt---quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En volgens Domien waren alle jocks het unaniem eens dat Miss Montreal Megahit moest worden.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
H-h-h-h-h-h---ooppe-e-e-e-e-elll----ijj--k-k---kkk meenden ze dat ni-----i-i-i-i-i-i--ee-e-e-e-tt---
d-d-d-d-daa-a-a-tt-- i-s--s n-iet om t-e-eee lach-e-e-e-nquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
d-d-d-d-daa-a-a-tt-- i-s--s n-iet om t-e-eee lach-e-e-e-n
unaniem afgezogen bedoelt hijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En volgens Domien waren alle jocks het unaniem eens dat Miss Montreal Megahit moest worden.
quote:Yolanthe Kabaal van Glasscherven koopt pond gehakt. Slager Viktor Beenhamma: "Er wordt gefluisterd dat ze vanavond spaghetti gaat maken!"
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
Maar dit is geen hele late en hele slechte 1 april grap?![]()
quote:
ik hoor het helemaal niet meer terugquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef -Hans- het volgende:
Mijn voorspelling van gisteravond komt dus uit...quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die van de komende week kan idd alleen maar tegenvallen
U riepquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
U riep![]()
![]()
Goedenavond Hansen alle andere 3FM-ers natuurlijk ook
Je weet mijn naam niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Goedenavond Brennel !
. Beetje blij met de nieuwe Megahit (Miss Montreal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |