Nou dat dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, zo'n operatie/aandoening wens je niemand toe. Zelfs Claudia niet natuurlijk.
Goede vraag!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Waarom herhaalt RTL the A-team de grond in, terwijl ik Tour of Duty al jáááááren niet meer heb gezien?! Dat dit kan in Nederland!
Even kijken of die op mokkels.nl staatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef -Hans- het volgende:
Binnenkort eindelijk weer een weervrouw bij de NOS ! Willemijn Hoebert zal Marjon de Hond tijdelijk gaan vervangen.
Woei! http://www.broadcastmagaz(...)oroloog-bij-nos.html
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even kijken of die op mokkels.nl staat.
Ik weet het haast wel zeker. En Tour of Duty zonder de originele muziek kan niet. Zelfde verhaal met the Wonder Years.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede vraag!. Geen idee waarom. Zal wellicht met de rechten op de muziek in de serie te maken? Meen dat op een gedeelte van de dvd-box ook niet de originele muziek staat....
Yup.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet het haast wel zeker. En Tour of Duty zonder de originele muziek kan niet. Zelfde verhaal met the Wonder Years.
heeft wel iets weg van Jan vaynequote:
De foto bij dat bericht gaf mij al reden genoeg om niet eens te gaan zoeken.quote:
Heb wel een foto gezien, maar Marjon spreekt mij dan toch wat meer aanquote:
Iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De foto bij dat bericht gaf mij al reden genoeg om niet eens te gaan zoeken.
edit: zie hierboven. Dat bedoel ik.
emotioneel, hoezo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:57 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm. Claudia schijnt nog even in de uitzending te zijn geweest bij Giel. Iemand dat emotionele moment gehoord?
ja zie et al, vervelend iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees dat op verschillende plekken (o.a. haar Twitter).
ja ze begon een beetje te huilen toen Giel vroeg naar een eventuele 2e spruit want dat kon dus niet meer vanwege de behandelding die ze moest ondergaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:57 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm. Claudia schijnt nog even in de uitzending te zijn geweest bij Giel. Iemand dat emotionele moment gehoord?
Nee, maar is vast wel terug te luisteren op 3FM.nl of Giel.VARA.nlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef miieejj het volgende:
![]()
hebben jullie vanmorgen claudia gehoord bij giel ??![]()
Ja vast wel..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, maar is vast wel terug te luisteren op 3FM.nl of Giel.VARA.nl
Ze heeft iig al één kind. Anderen kunnen nooit zwanger worden....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja vast wel..
wel sneu/zielig voor claudia .. door dat bindweefsel kan ze niet meer zwanger worden..
Ja dat is wel weer waar ja, dat heeft ze ook gezegd, dat ze een gezonde zoon heeft en daar is ze blij mee..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft iig al één kind. Anderen kunnen nooit zwanger worden....
Beide kutseries, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Waarom herhaalt RTL the A-team de grond in, terwijl ik Tour of Duty al jáááááren niet meer heb gezien?! Dat dit kan in Nederland!
AH, okay. Damn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:33 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ja ze begon een beetje te huilen toen Giel vroeg naar een eventuele 2e spruit want dat kon dus niet meer vanwege de behandelding die ze moest ondergaan
Wilde het net typen. Prachtigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:21 schreef borisz het volgende:
Schade Deutschland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |