quote:
Heb jij 't opgenomen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, blijkbaar is Ekdom zojuist weer uit z'n dakpan gegaan.
En hij hoopt dat de opnames ritueel verbrand worden.
Uiteraard.quote:
Te laat natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, blijkbaar is Ekdom zojuist weer uit z'n dakpan gegaan.
En hij hoopt dat de opnames ritueel verbrand worden.
Ik ook, maar ik vraag me af of we het over dezelfde hebben...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
Ik moet bij deze beller denken aan een Fok!-user....
Ik heb het over iemand die hier regelmatig kwam op vrijdagavond maar ineens weg was omdat een paar mensen hier zeiden dat zijn screenshots een beetje te groot warenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vraag me af of we het over dezelfde hebben...
Ja hoor, dan hebben we het over dezelfde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb het over iemand die hier regelmatig kwam op vrijdagavond maar ineens weg was omdat een paar mensen hier zeiden dat zijn screenshots een beetje te groot waren
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiemoggel.
Kom ik bij sport van school. Gaat het niet door omdat er te weinig docenten zijnHet erge is nog wel dat ze het door hadden gegeven aan de mentor, maar die heeft het niet doorgegeven aan ons
Zo lame dat we namen gaan noemen zijn we dan ook weer niet... De mensen die hier vaker komen weten wie we bedoelen, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:
quote:Verschillende collega's zullen de komende weken op vrijdag Claudia d'r Op overnemen. Vanmiddag is Giel Beelen te horen tussen 12:00 en 14:00 uur
Hm, zo'n operatie/aandoening wens je niemand toe. Zelfs Claudia niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:31 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-3FM-na-operatie/
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |