Ja, nou.. een dikke handoek, zwemspullen, mijn kleren, eten, drinken. Ik vergeet vast nog wat maar da's best zwaar voor een schoudertas denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na 7 jaar nog nergens last van![]()
Alleen als je lange stukken moet lopen met veel zware spullen erin, dan is het wel eens vervelend. Maar gewoon terwijl je staat wat uit je tas kunnen pakken zonder rare toeren uit te halen is wel lekker.
Ja, daarom rugtas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, nou.. een dikke handoek, zwemspullen, mijn kleren, eten, drinken. Ik vergeet vast nog wat maar da's best zwaar voor een schoudertas denk ik.
Waar ga je dan heen?quote:
Wat een faalhazen zijn dat zeg. Ik heb even uitgerekend dat alleen Zuid-Afrika nog een kans maakt op de volgende ronde, maar dan moet Mexico wel verliezen van Uruguay en Zuid-Afrika winnen van Frankrijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef tubacloud het volgende:
Wat speelt Frankrijk bagger tegen mexico
Leukquote:
Uruguay en Mexico gaan samen door, let maar op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een faalhazen zijn dat zeg. Ik heb even uitgerekend dat alleen Zuid-Afrika nog een kans maakt op de volgende ronde, maar dan moet Mexico wel verliezen van Uruguay en Zuid-Afrika winnen van Frankrijk.
Ik zwaaide niet naar jouquote:
Dat weet ik. De nummer 2 moet waarschijnlijk tegen Argentinië.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Uruguay en Mexico gaan samen door, let maar op.
quote:
Wij gingen naar Luxemburg met de vereniging, ging jij dat ook?quote:
Oh, vergeet je badpak niet!quote:
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wij gingen naar Luxemburg met de vereniging, ging jij dat ook?
Ik heb er nu sowieso 1 mee. Het is ook wel handig om handdoeken en badmuts en bril mee te nemen denk ik.quote:
Rechtop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet ook nog bord en bestek mee. Waar moeten die in de tas. Een vork in mijn rug is niet zo fijn denk ik.
denk het ook zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er nu sowieso 1 mee. Het is ook wel handig om handdoeken en badmuts en bril mee te nemen denk ik.
poolboy = badmeester?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
denk het ook zo
wij moesten ook altijd trainen met een poolboy, of zoiets, wat een kutnaam, en dan moest je dat ding ook nog tussen je benen stoppen
Pullboy jongen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
denk het ook zo
wij moesten ook altijd trainen met een poolboy, of zoiets, wat een kutnaam, en dan moest je dat ding ook nog tussen je benen stoppen
Droegz aar bet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ik post hier altijd 1 post, en dan vergeet ik dat ik hier gepost heb
onze trainer sprak het altijd uit als poolboy... wist ik veelquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pullboy jongen.
Of 8je![]()
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ik post hier altijd 1 post, en dan vergeet ik dat ik hier gepost heb
Nanda.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef mstr het volgende:
Wat is het vervelend als je niet op iemands naam komt
Hoe lang heb je me al niet gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Iemand die ik al een tijd niet meer heb gezien...
19 jaar and counting.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe lang heb je me al niet gezien.??
Die werd net in de KLB SC gepost, apart nummerquote:
klinkt eigenlijk best goedquote:
Vond ik ook.quote:
Ik vind de clip wel grappig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die werd net in de KLB SC gepost, apart nummer
Ja, die is wel tof gemaaktquote:
Wat een slechte kutclip.quote:
Deo!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik vergeet wat.
Ik heb nu mijn toilettas mat tandenborstel, tandpasta, washandje en een borstel. Ik vergeet wat.![]()
En ik heb al ondergoed, sokken, 3 broeken, 1 shirtje (SHIRTJES DUS), slippers, een paar schoenen, luchtbed, slaapzak, kussen, handdoeken, zwemspullen en kleding, vuvuzela, oranje dinges, lolly's, eten, drinken, MIJN BEURS.
mp3 speler!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik vergeet wat.
Ik heb nu mijn toilettas mat tandenborstel, tandpasta, washandje en een borstel. Ik vergeet wat.![]()
En ik heb al ondergoed, sokken, 3 broeken, 1 shirtje (SHIRTJES DUS), slippers, een paar schoenen, luchtbed, slaapzak, kussen, handdoeken, zwemspullen en kleding, vuvuzela, oranje dinges, lolly's, eten, drinken, MIJN BEURS.
Wat een faalnummer als je net Opgezwolle geluisterd hebt.quote:
Er staat niks meer op, ik haal het niet meer om er wat goeds op te zetten.quote:
http://www.last.fm/user/Japsnarsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er staat niks meer op, ik haal het niet meer om er wat goeds op te zetten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
er staat hieronder een reclame: Meer weten over eerste stapjes, of peuterpubertijd?
Dates selecteren op geloofquote:
Maar jij hebt een abonnementquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
anyways, ik ga slapen...
Nanda, wanneer ga je weg, morgen?
Ok, dan veel plezier en succes met zwemmenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]9.30 verzamelen bij het zwembad hier.
Dankjewelquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ok, dan veel plezier en succes met zwemmen![]()
Is op.quote:
Doei De Lunaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik vergeet wat.
Meh, als t gezellig was.. Boeiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:17 schreef -SG- het volgende:
En ik had gisteravond niet uit moeten gaan.
Koppijn.
Hey D'ohquote:
Heb hem met een half ook zitten kijken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hey D'oh
Mensen hier gisteren de wedstrijd Faalrijk-Mexico gezien?
Was wel leuk heurquote:
Maar die Fransen waren nou ook niet echt goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was wel leuk heurVooral de koppen van de Franse fans na de 2-0 van Blanco
Ze speelden gewoon echt slechtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die Fransen waren nou ook niet echt goed.
Pff, dan heb je nog even te gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon echt slechtConstant balverlies etc
Om 6 uur begint mijn weekend
Ik weet tquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Pff, dan heb je nog even te gaan.
Ik ga straks m'n auto wassen denk ik.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet tMaar met zo'n instelling lijkt t alleen maar langer
![]()
Heb wel cool uitzicht op het gevang van SittardMet wat inmates die op de luchtplaats "chillen"
Moggel HJquote:
Moet je gewoon gaan slapenquote:
En dan mijn tentamen zeker missen? Ik moet ook nog leren he!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moggel HJBevalt de stage?
[..]
Moet je gewoon gaan slapen
Is this the real life?quote:
Queen ftl!!!11quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality
Ik heb vakantiefoto's van zo'n straat in China waar, I kid you not, meer dan 200 Karaoke bars lagenquote:
Waar loop je stage?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.Vandaag en volgende week nog en dan ben ik klaar.
Jongerenloket op de gemeente.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb vakantiefoto's van zo'n straat in China waar, I kid you not, meer dan 200 Karaoke bars lagen
[..]
Waar loop je stage?
En uit volle borst meezingen gister he. Godverdomme, stonden we daar op dat podium, dat lied duurt lang menquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb vakantiefoto's van zo'n straat in China waar, I kid you not, meer dan 200 Karaoke bars lagen
[..]
Waar loop je stage?
Ohh beetje de ambtenaar uithangen. Heel de dag uit je neus vreten en om 4 uur alweer naar huis.quote:
Ja, daarom haat ik mijn stage dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohh beetje de ambtenaar uithangen. Heel de dag uit je neus vreten en om 4 uur alweer naar huis.
Uhu, is een van de vooroordelen die gewoon waar isquote:
Uhu, maar wel eeeecht n bazen plaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
En uit volle borst meezingen gister he. Godverdomme, stonden we daar op dat podium, dat lied duurt lang men.
Dat is heul niet werkenquote:
En op vrijdagen tot half 1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daarom haat ik mijn stage dus.
Ja, het jongerenloket, wat moet ik me daar bij voorstellen? Wat moet je zoal doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, dat is een heule andere kant van de gemeente dan waar ik zit.Rijbewijs aanvragen is op het stadskantoor.
Is alsnog gemeentequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, dat is een heule andere kant van de gemeente dan waar ik zit.Rijbewijs aanvragen is op het stadskantoor.
Oeh, zullen wel raar op hebben gekeken daarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neenee, ik moet gewoon netjes tot 4 uur.
Jongeren die geen werk of opleiding hebben naar school of werk schoppen en vooral zorgen dat hun uitkering stopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, het jongerenloket, wat moet ik me daar bij voorstellen? Wat moet je zoal doen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jongeren die geen werk of opleiding hebben naar school of werk schoppen en vooral zorgen dat hun uitkering stopt.
Wel een ander gedeelte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is alsnog gemeente![]()
[..]
Oeh, zullen wel raar op hebben gekeken daarWerken tot na half 1 op n vrijdag
Jij hebt dus de meest grote paupers voor je zitten dagelijks?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jongeren die geen werk of opleiding hebben naar school of werk schoppen en vooral zorgen dat hun uitkering stopt.
Alleen vrijdags, maar goed, daar komt het inderdaad op neer vaak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij hebt dus de meest grote paupers voor je zitten dagelijks?
Maandag t/m woensdag tot half 5, Donderdag tot 7(zodat mensen die niet werkeloos zijn ook dingen kunnen aanvragen) en vervolgens op vrijdag tot half 1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel een ander gedeelte.Op het stadskantoor zijn ze sowieso sloom, daar loopt mijn moeder ook altijd over te klagen en die is zelf ook ambtenaar.
En iedereen werkt hier tot 4 uur of later op de gemeente hoor, bij jullie misschien niet.
Later dan 4 uurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel een ander gedeelte.Op het stadskantoor zijn ze sowieso sloom, daar loopt mijn moeder ook altijd over te klagen en die is zelf ook ambtenaar.
En iedereen werkt hier tot 4 uur of later op de gemeente hoor, bij jullie misschien niet.
Ik zou dat volgens mij echt vermakelijk werk vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alleen vrijdags, maar goed, daar komt het inderdaad op neer vaak.
Ja, dat is de stadswinkel, daar komen mensen ook dingen "kopen" enzo. Dat doen ze hier niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maandag t/m woensdag tot half 5, Donderdag tot 7(zodat mensen die niet werkeloos zijn ook dingen kunnen aanvragen) en vervolgens op vrijdag tot half 1
Valt best tegen, je hebt er echt mongolen tussen zitten soms. En soms komen de ouders mee en dan zitten daar dan als een baasje blablablabla enzo tegen ons te bazelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dat volgens mij echt vermakelijk werk vinden
Dat vind ik net leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt best tegen, je hebt er echt mongolen tussen zitten soms. En soms komen de ouders mee en dan zitten daar dan als een baasje blablablabla enzo tegen ons te bazelen.
Mwah, dat valt echt tegen, je dringt soms echt niet tot ze door.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat vind ik net leukHeerlijk, de spot drijven met hun dommigheid zonder dat ze het door hebben .. En kamper ouders die meekomen omdat ze denken dat "hun dat wel even hosselen"
Ik maak bij die mensen altijd een connectie in mijn hoofd naar Patrick (van spongebob)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, dat valt echt tegen, je dringt soms echt niet tot ze door.
Haha.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik maak bij die mensen altijd een connectie in mijn hoofd naar Patrick (van spongebob).
Moet je gewoon op hun niveau iets uitleggen. Bij Vodapwn facturering begrepen bepaalde mensen ook pas dat ze toch echt moesten gaan betalen na het zeggen "Nou, dan komt de deurwaarder, en die komt de TV bij u van de muur plukken".quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, dat valt echt tegen, je dringt soms echt niet tot ze door.
Haha ja, ligt er ook aan hoor. Soms krijg je ook echt mensen die ook echt een stoornis hebben, zoals autisme of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je gewoon op hun niveau iets uitleggen. Bij Vodapwn facturering begrepen bepaalde mensen ook pas dat ze toch echt moesten gaan betalen na het zeggen "Nou, dan komt de deurwaarder, en die komt de TV bij u van de muur plukken".
Ik weet ook niet waarom, ik ben geen people person, maar dat soort dingen vind ik leuk
Je kan gelukkig genoeg oefenen hier op FOK! om om te gaan met autistenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, ligt er ook aan hoor. Soms krijg je ook echt mensen die ook echt een stoornis hebben, zoals autisme of iets dergelijks.
Mwah, dat kan je niet vergelijken met autisten wat hier zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan gelukkig genoeg oefenen hier op FOK! om om te gaan met autisten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, dat kan je niet vergelijken met autisten wat hier zit.
Spreek voor jezelf, jaquote:
quote:
Ja, hoewel het wel gaaat. Maar echt, ben benieuwd of ik mijn ogen open kan houden tijdens het maken van dit tentamen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:20 schreef x3ro het volgende:
[..]Nog steeds poging tot leren voor je tentamen?
De baan met dat werk in het buitenland?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Marco001 het volgende:
Zo, nog maar eens achter een vacature aangebeld voor een baan die ik heel graag wel wil hebben.
Blijkt dat die kerel mij over het hoofd had gezien en ze binnenkort al aan de 2e sollicitatieronde beginnen XD
juuh, met regelmaat 2 maanden in Noorwegen of Roemenie ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
De baan met dat werk in het buitenland?
Daarom doe je zoiets ook niet snachtsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef Onorgineel het volgende:
Vannacht doorgegaan met huiswerkhuiswerk en het lijkt wel alsof ik geen fuck verder ben gekomen
imnderdaad, mede stagiaire is tot 4 uur bezig geweest met stageverslag en nu dus nogal moe..quote:
Ik hoop voor je dat je nog mee kan doen in de 2e sollicitatieronde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
juuh, met regelmaat 2 maanden in Noorwegen of Roemenie ofzo(met een auto volgeladen met enorm dure equipment...
Vooral dat Noorwegen lijkt mij wel nice..
Inderdaad, snachts plankgas zuipen en ´s ochtends leren.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Inderdaad, snachts plankgas zuipen en ´s ochtends leren.
Ik zal wel moeten, alles moet aankomende woensdag af, maar ik kan nog niet echt over de berg huiswerk heen kijkenquote:
inderdaad, lijkt mij eht heel tof, en dan zie je ook nog eens wat van Europa.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:46 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog mee kan doen in de 2e sollicitatieronde.![]()
lijkt mij ook wel een echt leuke baan!
ik ook niet, de 22e alleen nog een lees en een luistertoets van Engels en dan klaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer leren dit schooljaar
hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef mstr het volgende:
Gnodver, begint het te miezelen terwijl ik m'n auto aan het wassen was
Dat wat je op je huid voelt zijn nou zonnestralen, jongeman.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef mstr het volgende:
Gnodver, begint het te miezelen terwijl ik m'n auto aan het wassen was
Miezeren/miezelen whateverquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha
Hier heet het trouwens miezeren
Had je dr eerder mee moeten beginnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, alles moet aankomende woensdag af, maar ik kan nog niet echt over de berg huiswerk heen kijken
Rotzooi wat naar beneden valt en iemands dag kan verpestenquote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had je dr eerder mee moeten beginnen
[..]
Rotzooi wat naar beneden valt en iemands dag kan verpesten
Woohooo mn lunch is drquote:
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Woohooo mn lunch is dr(Laten bezorgen want lui
)
Traaaaaaaag!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef MarkM het volgende:
Suus, internet doet het weer:
[ link | afbeelding ]
Een Italiaanse bol gezond en een hamburger "gelaen" sla, gebakken uien en baconquote:
Verkaptkijkmijubergeilinternetvanuitdeuniversiteitkunnengenererenpost.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Traaaaaaaag!
-edit- Kak, de upload blijft hier ook traag![]()
[ afbeelding ]
Like we fucking care.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Traaaaaaaag!
[ afbeelding ]
Surfnet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Traaaaaaaag!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkaptkijkmijubergeilinternetvanuitdeuniversiteitkunnengenererenpost.
quote:
Hatersquote:
Het is trouwens niet vanuit de universiteitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkaptkijkmijubergeilinternetvanuitdeuniversiteitkunnengenererenpost.
quote:
Oh, dan gaat hij NOG SNELLER?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is trouwens niet vanuit de universiteit
Neuhquote:
Verkaptkijkmijsnellerinternethebbendandeuniversiteit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeuhTrager, want op de uni werk ik met een laptop en de pc's die daar staan zijn ook belimit op 10 Mbit ofzo
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkaptkijkmijsnellerinternethebbendandeuniversiteit.
12 cent, wtfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat voor 12 cent per maand. Ja ok, eigenlijk is het wel verkapt van de universiteit, want we zitten op de backbone van de TU
Maar care!
Dan vind ik t bedrijfsnetwerk hier toch aardig beschetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Traaaaaaaag!
[ afbeelding ]
Ja, ik vond het ook mafquote:
Omg met n gigabit uplink naar de backbone server van de TU moet je niet gaan pimpen. Die snelheden zijn echt niet extreem daarvoor ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat voor 12 cent per maand. Ja ok, eigenlijk is het wel verkapt van de universiteit, want we zitten op de backbone van de TU
Maar care!
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg met n gigabit uplink naar de backbone server van de TU moet je niet gaan pimpen. Die snelheden zijn echt niet extreem daarvoor ofzo
Dat die snelheid wat jij haalt hartstikke normaal is als je aan n backbone hangtquote:
Ja duhquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat die snelheid wat jij haalt hartstikke normaal is als je aan n backbone hangt
Zeg ik dat je zegt dat je dat zegt?':+quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duhIk zeg toch ook nergens van niet?
In België krijg je daar 10/1mbit voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeg ik dat je zegt dat je dat zegt?':+
Overigens is 100mbit up en down niet vreemd in Zweden bijvoorbeeld. Kost je daar n 60E/maand ongeveer
En dan ook nog een datalimiet van 10GBquote:
Terug komen doen ze niet meer, hooguit in een Docu over het leven in Noord-Koreaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)anse_spelers_fo.html
Helden
Inderdaad, ik haal 50 gig ook wel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dan ook nog een datalimiet van 10GBWtf is dat dan voor iets
Ik zit makkelijk over de 100 op maandbasis heen
![]()
[..]
Terug komen doen ze niet meer, hooguit in een Docu over het leven in Noord-Korea
Dat wil ik al zooo langquote:
Je wilt gewoon breezers neuken met een schattig Nederlands-accent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat wil ik al zooo langZweden of Canada
Gossie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Keeenker wat was het druk in de kroeg.. Al die tjappies
Definieer tjappie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Keeenker wat was het druk in de kroeg.. Al die tjappies
Heul niet woar!!!11quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Je wilt gewoon breezers neuken met een schattig Nederlands-accent.
Dat wist ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Definieer tjappie?
[..]
Heul niet woar!!!11
Misschien een beetje
quote:
Ooh, da's wel tofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook mafMaar we betalen alleen voor het onderhoud van de glasvezelkabel en switches/servers
En we wonen hier met een man of 600, dus 72 euro per maand moet het blijkbaar voor kunnen
Pakten ze je chicks af?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulks tuig bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Die breezers die er waren hoef ik toch nietquote:
Omdat Youtube steeds verder verkloot wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef mstr het volgende:
Waarom zet Youtube filmpjes standaard op 360P?
Ik gok van wel jaquote:
Nee gothics en emo's ftwquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die breezers die er waren hoef ik toch niet
Om het voor iedereen toegankelijk te maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef mstr het volgende:
Waarom zet Youtube filmpjes standaard op 360P?
Maar toch, geef mij maar 480P minimaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om het voor iedereen toegankelijk te maken.
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik gok van wel ja
[..]
Nee gothics en emo's ftw
Goed zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben geslaagd en mijn geld is op, doeiii.
quote:
Feliquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Feliquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gefeliciteerd,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Die zal vast geen 80 kilo wegenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_slow_motion.html
Whehehehe.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahaquote:
juuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
HahahaIk voel me wel altijd vet pr0 wanneer ik een pizza in leg en dan alsnog zo precies op tijd tijd beneden kom
Omdat vrijdag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef x3ro het volgende:
BaaaaaahDeze dag lijkt zoooooveel langer dan anderen
Ik vind dat echt zooooo geweldig, ik kon wel huilenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef mstr het volgende:
Maar de dag lijkt korter door dat Deutschland met 0-1 achter staat.
Das cool als je zo'n foute Dodge Ram truck hebtquote:
Sjoerd en een andere vriend hebben zoeen in hun autoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Das cool als je zo'n foute Dodge Ram truck hebt
Ik had voor 50 euro een bak inclusief antennequote:
Ik mss voor 40 ;Dquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had voor 50 euro een bak inclusief antenne.. En ik ga boodschappen doen
Mwah, denk dat het tegenvalt, ze staan natuurlijk hoog met doelsaldo omdat ze met 4-0 hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zooooo geweldig, ik kon wel huilen
Die Duitsers vreten zichzelf nog op als dat zo door gaat. Ik zie een nieuwe Frankrijk faal aankomen
Jij kijkt voetbal?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het tegenvalt, ze staan natuurlijk hoog met doelsaldo omdat ze met 4-0 hebben gewonnen.
Ik denk al haren van Breezah'squote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:29 schreef mstr het volgende:
Ik ga de binnenkant van m'n auto maar eens uitmesten, allemaal (honden)haren.
Op het moment niet, ik zit op stage.quote:
Vrouwen mogen geen voetbal kijken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij kijkt voetbal?
[..]
Ik denk al haren van Breezah's
Of tennis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, wij zijn gedoemd tot hockey.Ook leuk trouwens.
Ik weet wat buitenspel is!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef livalo het volgende:
Maar wat als we het nou leuk vinden en gewoon onze mond houden m.b.t. buitenspel en dergelijke? Zelfs dan mogen we het niet kijken?
Ik ook. Half. Maar ik hou altijd wijselijk m'n mond voor het geval ik het mis heb.quote:
Ja, ik leg het altijd op een superdebiele manier uit, maar ik weet wel wat het is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ook. Half. Maar ik hou altijd wijselijk m'n mond voor het geval ik het mis heb.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mis Duitsland. Jammer. Ze staan godverdomme met 1-0 achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |