Ja, nou.. een dikke handoek, zwemspullen, mijn kleren, eten, drinken. Ik vergeet vast nog wat maar da's best zwaar voor een schoudertas denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na 7 jaar nog nergens last van![]()
Alleen als je lange stukken moet lopen met veel zware spullen erin, dan is het wel eens vervelend. Maar gewoon terwijl je staat wat uit je tas kunnen pakken zonder rare toeren uit te halen is wel lekker.
Ja, daarom rugtas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, nou.. een dikke handoek, zwemspullen, mijn kleren, eten, drinken. Ik vergeet vast nog wat maar da's best zwaar voor een schoudertas denk ik.
Waar ga je dan heen?quote:
Wat een faalhazen zijn dat zeg. Ik heb even uitgerekend dat alleen Zuid-Afrika nog een kans maakt op de volgende ronde, maar dan moet Mexico wel verliezen van Uruguay en Zuid-Afrika winnen van Frankrijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef tubacloud het volgende:
Wat speelt Frankrijk bagger tegen mexico
Leukquote:
Uruguay en Mexico gaan samen door, let maar op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een faalhazen zijn dat zeg. Ik heb even uitgerekend dat alleen Zuid-Afrika nog een kans maakt op de volgende ronde, maar dan moet Mexico wel verliezen van Uruguay en Zuid-Afrika winnen van Frankrijk.
Ik zwaaide niet naar jouquote:
Dat weet ik. De nummer 2 moet waarschijnlijk tegen Argentinië.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Uruguay en Mexico gaan samen door, let maar op.
quote:
Wij gingen naar Luxemburg met de vereniging, ging jij dat ook?quote:
Oh, vergeet je badpak niet!quote:
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wij gingen naar Luxemburg met de vereniging, ging jij dat ook?
Ik heb er nu sowieso 1 mee. Het is ook wel handig om handdoeken en badmuts en bril mee te nemen denk ik.quote:
Rechtop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet ook nog bord en bestek mee. Waar moeten die in de tas. Een vork in mijn rug is niet zo fijn denk ik.
denk het ook zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er nu sowieso 1 mee. Het is ook wel handig om handdoeken en badmuts en bril mee te nemen denk ik.
poolboy = badmeester?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
denk het ook zo
wij moesten ook altijd trainen met een poolboy, of zoiets, wat een kutnaam, en dan moest je dat ding ook nog tussen je benen stoppen
Pullboy jongen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
denk het ook zo
wij moesten ook altijd trainen met een poolboy, of zoiets, wat een kutnaam, en dan moest je dat ding ook nog tussen je benen stoppen
Droegz aar bet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ik post hier altijd 1 post, en dan vergeet ik dat ik hier gepost heb
onze trainer sprak het altijd uit als poolboy... wist ik veelquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pullboy jongen.
Of 8je![]()
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ik post hier altijd 1 post, en dan vergeet ik dat ik hier gepost heb
Nanda.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef mstr het volgende:
Wat is het vervelend als je niet op iemands naam komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |