Ik snap die haat tegen Frankrijk niet.quote:
Kost me trouwens wel (wéér) drie punten op de pool op het werk...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef exile79 het volgende:
GOAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!
Of 2-2.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
Uruguay-Mexico wordt een geweldige 0-0
Oftewel een gelijkspel bij URU-MEXquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef wdn het volgende:
Virtuele tussenstand:
1. URU - Uruguay 2 - 4
2. MEX - Mexico 2 - 4
3. FRA - Frankrijk 2 - 1
4. RSA - Zuid Afrika 2 - 1
Laurent Blanc neemt het al over na het wk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laat de fransen alsjeblieft niet ver komen en gewoon opnieuw starten met een coach die zn taktiek niet van de sterrenbeelden af laat hangen, dit Frankrijk is een aanfluiting.
Lijkt me wel hequote:
Hope so.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij staat die shredder al aan.
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?quote:
Platiniquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap die haat tegen Frankrijk niet.
2-2 was datquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?
Ja zoiets. Triest was datquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?
Dan nog kunnen ze beter af gaan, veel betere situatie dan successen behalen met dit matige spel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Laurent Blanc neemt het al over na het wk.
Zij gaan gelijk spelen, waardoor Frankrijk en Zuid-Afrika afvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Weka het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren bij Mexico - Uruguay? Ik kan me zo'n situatie even niet meer herinneren.
Nummer 2 moet uiteraard wel tegen Argentinië, winnaar van de poule waarschijnlijk tegen Zuid-Korea..quote:
Ga jij ook anderhalf uur stilzitten bij -1 ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Henry zit er bij alsof het Siberie is.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de volledige 50 cent van je zakgeld ingezet?
Niet op ingaan..... niet op ingaan..... niet op ingaaan.........quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef fiooon het volgende:
[..]
Heej golfer, welke handicap heb je eigenlijk?
Beter nog, schaatsen bij -10.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ga jij ook anderhalf uur stilzitten bij -1 ?
Mensen die altijd met de BBC aan komen kakken.:')quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef Wilskracht het volgende:
Advies kijk naar BBC die zagen direct dat het geen buitenspel was
Dat begrijp ik, maar hoe ziet zo'n wedstrijd eruit? Lijkt me apart.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij gaan gelijk spelen, waardoor Frankrijk en Zuid-Afrika afvallen.
De tering, jij was alweer vergeten maar er moet weer olie op het vuur he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef fiooon het volgende:
[..]
Jordie, ga ff een ander topic afzeiken... please....
ZONIET negeer me gewoon ...
Och. Ik zie iedereen die door gaat kans maken op de 1/4 finale. Want zo geweldig is het allemaal niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nummer 2 moet uiteraard wel tegen Argentinië, winnaar van de poule waarschijnlijk tegen Zuid-Korea..
Joh ga eens wegquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef fiooon het volgende:
[..]
Jordie, ga ff een ander topic afzeiken... please....
ZONIET negeer me gewoon ...
Je vergeet de enige echte reden: hands.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Platini
arrogante fransen
Hoe ze Lance Armstrong altijd beschuldigen van doping.
Hoe ze weigeren Engels te spreken.
Allebei rond de eigen 16 gaan staan en de bal rondspelen. Niet over de middenlijn komen (of alleen voor de vorm). En dan rustig 90 minuten de bal de bal laten zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Weka het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar hoe ziet zo'n wedstrijd eruit? Lijkt me apart.
Touchéquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef minutenman het volgende:
handballer henry natuurlijk zeggen dat die goal een schande is en afgekeurd hoort te worden
Met Jan Roelfs val ik in slaap.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die altijd met de BBC aan komen kakken.:')
Of ze hangen een netje op en gaan voetvolleyen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Allebei rond de eigen 16 gaan staan en de bal rondspelen. Niet over de middenlijn komen (of alleen voor de vorm). En dan rustig 90 minuten de bal de bal laten zijn.
Asjeblieft zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie Frankrijk nog wel een goal heel erg laat scoren, dat ze er weer mee weg komen.
Jezus gast, wat ben jij een naar figuur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Even ontopic blijven vrind... anders moet ik maatregelen nemen !!!!
OK...Doe nu je computer maar uit en ga het lekker vieren in je eentje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef fiooon het volgende:
Hoe heet dat liedje nou? Mexico... MEXICOOOOOOO !!!! zoiets toch? We gaan winnen. Ik als mexicaan in NL gaat WINNEN !!! YEAAAAHHH !!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
OK...Doe nu je computer maar uit en ga het lekker vieren in je eentje.
er is een reden waarom ze geen naam heeft, omdat ze kkslecht is, niemand huurt dat mens inquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Wilskracht het volgende:
Zangeres Zonder Naam
mexico
Ik ben naar Mexico gekomen
Het land van liefde en van zon
't Was in de schaduw van de bomen
Dat net als in dromen
een sprookje begon
Ik was daar op een groot fiesta
En zag een cabbalero staan
We dansten samen toen een rumba
En daar bij die rumba
Is alles ontstaan
Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht
Ik zal er altijd blijven wonen
Geef andere landen graag kado
Ja, het blijft me steeds bekoren
Want ik heb mijn hart verloren
In het mooie Mexico
Mexico, Mexi-iiiico
Oh land van al mijn dromen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
Voor hem en mij
Mexico,Mexi-iiiiiiiico
Ik blijf er altijd wonen
Je bent me alles waard
Een paradijs op aard
Ja dat ben jij
Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht
Ik zal er altijd blijven wonen
Geef andere landen graag kado
Ja, het blijft me steeds bekoren
Want ik heb mijn hart verloren
In het mooie Mexico
Mexico, Mexi-iiiico
Oh land van al mijn dromen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
Voor hem en mij
Mexico, Mexi-iiiiiiiico
Ik blijf er altijd wonen
Je bent me alles waard
Een paradijs op aard
Ja dat ben jij
Mexico,Mexicoo
Mexico,Mexicoooooo
Olé
Was het 4 jaar geleden ook alquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië - Mexico word dan wel een geweldige wedstrijd![]()
Psssst...ze is al jaren dood hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef minutenman het volgende:
er is een reden waarom ze geen naam heeft, omdat ze kkslecht is, niemand huurt dat mens in
Gaat lastig aangezien ze dood is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef minutenman het volgende:
[..]
er is een reden waarom ze geen naam heeft, omdat ze kkslecht is, niemand huurt dat mens in
De reden dat ze niet wordt ingehuurd is dat ze is overleden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef minutenman het volgende:
[..]
Dat was ook een 200% schwalbequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wordt harder geraakt dan Suarez gisteren
iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:05 schreef patrick_1980 het volgende:
Ah lekker voor die arrogante Fransen
Duel om des Keizers baard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef wdn het volgende:
ZA wint van dit Frankrijk Let maar op volgende week
Ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef Wilskracht het volgende:
Wie gaat er inzetten bij unibet Mexico-uruguay een gelijkspel.
Je vind het verrassend?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef wdn het volgende:
2-0 omfg.
Niet normaal meer dit
Doeg Frankrijk
Geniale aanloopquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Blanco zijn aanloop ook, ik dacht nog dat ie ging missen
Doelsaldoquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
is het bij een gelijke stand in de poule eilk het doelsaldo of het onderling resultaat dat doorslag geeft?
Ik dacht een lullig Panenkaatjequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Blanco zijn aanloop ook, ik dacht nog dat ie ging missen
Frankrijk gaat winnen joh, 5-2 gok ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef fiooon het volgende:
Ik GOK op .. MEXICO gaat winnen !!!! Wie het niet met mij eens is BLIJF WEG !!!! Want ik heb alleen heersing hier !!!
dat woord gebruiken is pas lomp jong!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef minutenman het volgende:
zul je zien, gaan die kanker fransozen lomp doen omdat ze het niet kunnen hebben.
Leuk voor de statsquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef wdn het volgende:
De Fransen beginnen met trappen!!!!!!!!!!!
Wie was dat net met "in de laatste 10 minuten"? Het was op 80:53 dat het begon![]()
Eerst doelsaldo. Als dat gelijk is dan onderling resultaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
is het bij een gelijke stand in de poule eilk het doelsaldo of het onderling resultaat dat doorslag geeft?
Precies frits22! Wij stelllen allemaal niks voor op de wereld.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef frits22 het volgende:
[..]
doe gewoon normaal man stoer doen op fok kan iedereen
met de bulldozer door de selectie heen, in een land als frankrijk loopt genoeg vervangend materiaal rondquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
De Fransen zometeen naar huis, Raymond Domenech ook naar huis.![]()
Ik wens Laurent Blanc veel succes en sterkte in het bij elkaar houden van deze overschatte volgevreden vedettes...
In een wereld vol met fioontjes zijn wij allemaal keizersquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef fiooon het volgende:
[..]
Precies frits22! Wij stelllen allemaal niks voor op de wereld.....
Zullen we wedden op 1 biertje? of wil je een kratje op het spel gooien?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Frankrijk gaat winnen joh, 5-2 gok ik
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef fiooon het volgende:
[..]
Precies frits22! Wij stelllen allemaal niks voor op de wereld.....
Zidane.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is er de laatste jaren gebeurd met Domenech?![]()
In 2006 haalde ie de finale nog
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Klummie het volgende:
Waarom is Ribery eigenlijk een vedette?
Omdat hij ooit echt goed speelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Klummie het volgende:
Dit is geen teamquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Klummie het volgende:
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Klummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |