Hope so.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij staat die shredder al aan.
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?quote:
Platiniquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap die haat tegen Frankrijk niet.
2-2 was datquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?
Ja zoiets. Triest was datquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?
Dan nog kunnen ze beter af gaan, veel betere situatie dan successen behalen met dit matige spel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Laurent Blanc neemt het al over na het wk.
Zij gaan gelijk spelen, waardoor Frankrijk en Zuid-Afrika afvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Weka het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren bij Mexico - Uruguay? Ik kan me zo'n situatie even niet meer herinneren.
Nummer 2 moet uiteraard wel tegen Argentinië, winnaar van de poule waarschijnlijk tegen Zuid-Korea..quote:
Ga jij ook anderhalf uur stilzitten bij -1 ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Henry zit er bij alsof het Siberie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |