Ik snap die haat tegen Frankrijk niet.quote:
Kost me trouwens wel (wéér) drie punten op de pool op het werk...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef exile79 het volgende:
GOAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!
Of 2-2.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
Uruguay-Mexico wordt een geweldige 0-0
Oftewel een gelijkspel bij URU-MEXquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef wdn het volgende:
Virtuele tussenstand:
1. URU - Uruguay 2 - 4
2. MEX - Mexico 2 - 4
3. FRA - Frankrijk 2 - 1
4. RSA - Zuid Afrika 2 - 1
Laurent Blanc neemt het al over na het wk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laat de fransen alsjeblieft niet ver komen en gewoon opnieuw starten met een coach die zn taktiek niet van de sterrenbeelden af laat hangen, dit Frankrijk is een aanfluiting.
Lijkt me wel hequote:
Hope so.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij staat die shredder al aan.
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?quote:
Platiniquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap die haat tegen Frankrijk niet.
2-2 was datquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?
Ja zoiets. Triest was datquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke pot was dat toen ookal weer? Zweden Denenmarken of zo, dat er een 3-3 nodig was?
Dan nog kunnen ze beter af gaan, veel betere situatie dan successen behalen met dit matige spel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Laurent Blanc neemt het al over na het wk.
Zij gaan gelijk spelen, waardoor Frankrijk en Zuid-Afrika afvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Weka het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren bij Mexico - Uruguay? Ik kan me zo'n situatie even niet meer herinneren.
Nummer 2 moet uiteraard wel tegen Argentinië, winnaar van de poule waarschijnlijk tegen Zuid-Korea..quote:
Ga jij ook anderhalf uur stilzitten bij -1 ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Henry zit er bij alsof het Siberie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |