abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82960912
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef zoefbust het volgende:
Wat zijn dat voor ballen in dat doosje ?

[ afbeelding ]
http://www.balpoint.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=89:meridiaan-ballen&catid=16:andere-ballen&Itemid=27
pi_82961024
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef mootie het volgende:

[..]

http://www.balpoint.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=89:meridiaan-ballen&catid=16:andere-ballen&Itemid=27
Tegen de stress
pi_82961323
Handig die meridiaan ballen.. Kan ie nu wel gebruiken .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82961460
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Handig die meridiaan ballen.. Kan ie nu wel gebruiken .
Jammer voor hem dat hij er niet over kan beschikken
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:56 #55
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_82961528
Ik heb geen medelijden met die Joran, hij is een moordenaar, hij spoort niet!
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_82963498
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Jammer voor hem dat hij er niet over kan beschikken
Ach, met een beetje geluk heeft hij er zelf nog een paar..hij zal ze nog hard nodig hebben..ben benieuwd of hij ze heeft..
pi_82963752

Hij is wel al goed gekleed voor Nederland - Japan zaterdag
  vrijdag 18 juni 2010 @ 02:26:49 #58
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_82963807
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Er zijn ook bloedsporen in bad gevonden, het kan ook nog zijn dat ze daar toen lag. Maar goed, zonder reconstructie weet niemand het precies. Ik dacht in ieder geval ook dat hij eigenlijk van plan was om haar samen met het personeel te vinden. Totdat hij opeens de camera zag. Maar ja, hij had zichzelf echt al buitengesloten, dus móest wel vragen of ze open wilden doen. Misschien heeft hij toen ook wel gezegd dat zijn vriendin naakt in bed lag, en dus niet moest meelopen. Volgens mij is meelopen ook niet echt netjes van personeel. Dus zo'n groot risico is het volgens mij niet...
Van zo'n reconstructie vind ik dan het nadeel dat de politie wel heel erg moet afgaan op wat Joran zegt (en wij weten wel hoe ons Joranneke kan kletsen ).
De recherche zal wel aan de hand van alle sporen kunnen nagaan wat er wel of niet waar is aan het verhaal van Joran, hoop ik. Ondanks alle CSI's die ik heb gekeken lijkt het me een hele puzzel.
pi_82963829
Wat was er gisteren voor een special op SBS over hem? Had Peter weer iets? Een infiltrant in de Peruaanse gevangenis ofzo?
pi_82963845
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Wat was er gisteren voor een special op SBS over hem? Had Peter weer iets? Een infiltrant in de Peruaanse gevangenis ofzo?
Jazeker, Patrick van der Eem is dit keer undercover als gevangenis bewaker.
pi_82963871
quote:
The teen saved everything from her dashing Dutch suitor, including a diary they shared, filled with pages upon pages of pictures, cards, emails and love poems.

In the diary, Granadillo, who said they discussed marriage and kids, writes of one of their first sexual encounters: "We fooled around a lot. He wanted a lap dance. I barely gave it. It was an awesome night. Romantic and fun. Also, I gave him a hickey."
http://abcnews.go.com/202(...)ve/story?id=10935055

En dat was dan het dagboek, jammer
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:00:27 #62
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82964775
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

en Joran's vader's echte naam is Rudolf.
...en is niet overleden aan een hartaanval maar heeft nu een rode neus en werkt undercover op de Noordpool?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82965058
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

LIMA - De Peruaanse gevangenis Castro Castro heeft even de deuren van Joran's cel opengezet zodat een journaliste een kijkje kon nemen.
Correspondent Jean Casarez vertelt CNN wat ze aantrof in de cel. Daarvan is ook een video gemaakt. Ze kreeg Joran zelf niet te spreken, hij werd drie uur lang tijdelijk elders neergezet. Casarez heeft de Nederlander wel even gezien maar Joran zou hebben gezegd dat hij haar niet wilde spreken. Hij droeg geen gevangenis-outfit maar een oranje shirt.

De cel is klein maar heeft een bed en matras en stromend water. Op bed liggen veel Nederlandstalige boeken, waaronder de bijbel. Een gat in de vloer dient als toilet.

Casarez denkt dat ze de cel mocht bezichtigen omdat Peruaanse autoriteiten de buitenwereld willen laten zien dat het zo slecht niet gesteld is met de gevangenis. De cellen van andere gevangenen mocht de journaliste niet zien. Volgens de gevangenisdirectie zien ze er allemaal ongeveer zo uit.
pi_82965230
http://edition.cnn.com/20(...)ot/index.html?hpt=T2

Arubans urge Holloway's father to delay search during Peruvian probeBy the CNN Wire StaffJune 17, 2010 -- Updated 2256 GMT (0656 HKT)
Joran van der Sloot, a suspect in Natalee Holloway's death, is in custody accused of killing a woman in Peru.STORY HIGHLIGHTS
Natalee Holloway's father wants to search swamp area for daughter's remains
Authorities want to wait until Peruvian authorities give more information
Aruban investigators will not question van der Sloot until after Peruvians
(CNN) -- Aruban authorities are urging Natalee Holloway's father, Dave Holloway, to delay volunteer search efforts in her disappearance until police get better information on the case from Peruvian investigators who have spoken to Joran van der Sloot, prosecutor Peter Blanken said.

Police do not want their investigation jeopardized or possible evidence contaminated in the Bubali Bird Sanctuary, a swamp area where Joran once said he dumped Holloway's body, Blanken said. Aruban authorities wish to search a more focused area once they receive more information from van der Sloot and his laptop, which may include files linking him to the Holloway disappearance.

Earlier, Blanken said investigators from Aruba would not be able to question van der Sloot until Peruvian authorities finish their probe of the May 30 slaying of Stephany Flores. The formalities of Peruvian law also will determine the time frame, the prosecutor said.

Aruban and Peruvian authorities agreed to "help each other" in the Flores case.

Van der Sloot, a 22-year-old Dutch citizen, was arrested twice in Aruba in connection with Holloway's disappearance but released for lack of evidence. Aruba is part of the Netherlands.

He said he was in Peru for a poker tournament and met Flores while gambling. Police have said they think van der Sloot killed Flores to steal money she won.

Van der Sloot told authorities he attacked Flores on May 30 after she read an e-mail on his computer connected with the Holloway case.
pi_82965667
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar die gast moet dan ook gewoon hebben ontbeten etc. met een lijk in de kamer Maar als de entrace daar zat, hoe kan die mevrouw die de deur voor Joran open deed het lijk niet hebben gezien of de geur geroken?
Geur is er idd waarschijnlijk nog niet.
Deur gaat links naar binnen open, Stephany ligt tussen de muur en het bed.
De deur blokkeert dat uitzicht.
(da's mijn idee)
pi_82965760
Die cel valt wel mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82965830
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die cel valt wel mee
Vind ik ook.
Kan zo een kamer in een shabby hostel zijn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82965912
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:07 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Ben benieuwd hoe daar de gemeenschappelijke ruimte is, als je daar gewoon kan sporten, werken of studeren is het wsl nog wel uit te houden ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 09:12:41 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_82965937
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82966022
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef sheotah het volgende:

[..]

Hij was toch zogenaamd zijn sleutel vergeten. Dan moest hij toch die 2 koppen wel in z'n hand hebben toen hij een kamermeisje haalde?

dit zijn nog steeds de oude beelden er zijn nog steeds geen beelden van dat hij koffie is gaan halen in het tankstation
pi_82966048
quote:
Dank!

CNN kan dus wel naar binnen.
SBS heeft het ook geprobeerd maar die werden niet toegelaten.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 09:21:53 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_82966130
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:18 schreef Felixa het volgende:

Dank!

CNN kan dus wel naar binnen.
SBS heeft het ook geprobeerd maar die werden niet toegelaten.
YW. Ik denk dat CNN wat meer gedokt heeft.
― Mark Twain
pi_82966240
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

YW. Ik denk dat CNN wat meer gedokt heeft.
Was wel duidelijk dat het personeel in de gevangenis zijn best deed om de "goede" kant van Castro Castro te laten zien. Het sportveld, de keuken met lekkere gebakken kipnuggets, lachende en zwaaiende gevangenen...
pi_82966279
CNN vergelijken met SBS is als Bono vergelijken met de jostiband
pi_82966784
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haha, ja da's wel een mooie!
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 09:54:46 #76
135305 beequeen
Lost.
pi_82967074
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Uit dat interview met die broer blijkt maar weer eens hoe Joran tekeer is gegaan. Ze was bijna onherkenbaar.
― Mark Twain
pi_82967159
quote:
Tjonge, wat een treurnis. Het spijt me wel, maar ik vind dit filmpje echt beneden alle peil. Die tv-presentatrice loopt daar rond alsof ze een wildpark betreedt: "Ja kijkers, dit zijn échte gevangenen, kijk eens hoe dichtbij ze zijn..." alsof het gaat om wilde dieren. Dit is wat je noemt sensatie-tv op z'n laagst: de gevangenen zien hoe de cameraploeg likkebaardend rondloopt, en eigenlijk wil die tv-presentatrice steeds zeggen: "Ik ben nog niet verkracht, nog niet, beste kijkers, maar ik steek mijn hand nergens voor in het vuur, ik wéét dat ik groot gevaar loop, maar voor u, gewaardeerde kijker, dóe ik het toch maar mooi. Als ik dan verkracht moet worden, dan graag voor de goede zaak. En het informeren van u, beste kijker, is natuurlijk een goede zaak. We hebben het namelijk over Joran van der Sloot, de man die ons allemaal uit de slaap houdt. U heeft recht op alle details."

De gevangenen kijken toe, door de tralies, hoe de cameraploeg sensatiebeelden schiet. Ja, dat zal de veiligheid van Joran van der Sloot ten goede komen

Ja, HIER woont Joran van der Sloot. HIER! En daar STA ik dus gewoon, hè? En DIT zijn de KLEREN van Joran van der Sloot. Herkent u dit shirt? Ja hè, dit shirt droeg Joran van der Sloot tijdens zijn arrestatie. En nu kunnen wij dus constateren dat hij diezelfde kleren nog steeds BEZIT. Ze zijn niet ritueel verbrand. Hij heeft ze ook niet opgegeten. Hij heeft ze gewoon bewaard. En ze hangen nu aan dit HAAKJE. Vlak naast zijn BED. Het is ongelooflijk, maar op dat bed ligt een MATRAS. Ik voel er even aan... jawel, beste kijkers, dit is inderdaad een MATRAS. Joran van der Sloot slaapt hier, in Castro Castro, op een MATRAS en dat hadden wij niet gedacht, wij hadden namelijk gedacht dat hij op een berg stront zou slapen. Nee, dus. Dat is niet het geval. Joran van der Sloot, het beest, loopt hier trouwens vlakbij rond. Ik kan hem niet zien, maar ik kan hem... voelen. Ik voel zijn energie, zijn beestachtige energie.

Het ontbreekt er nog maar aan dat ze haar onderarm in het strontgat steekt om te controleren wat zich daar bevindt aan FEITENMATERIAAL

Dit is The Making Of A Celebrity.

Joran van der Sloot wordt door de Amerikanen gepresenteerd als een ster, hij is Larger Than Life - het Moordende Beest In Mensengedaante. Zouden we niet allemaal in de schoenen van deze presentatrice willen staan, zodat wij zijn kleren konden aanraken?!

Voorspelling: Joran van der Sloot wordt de eerste Criminele Superster Met dank aan de Amerikaanse televisie
pi_82967175
Het is wel duidelijk dat Joran veel dingen heeft weggelaten in zijn verklaring.
Ik denk dat er achter zijn antwoord "ik weet niet hoe ze aan die andere verwondingen komt" nog heel wat ellende schuilgaat.
pi_82967241
Waarom zijn al die cipiers 1 meter lang, 1 meter breed en 1 meter diep en lopen ze op kunstmatige gravitatielaarzen?
Appels. En peren.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:01:57 #80
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_82967294
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Uit dat interview met die broer blijkt maar weer eens hoe Joran tekeer is gegaan. Ze was bijna onherkenbaar.

Kut Joran
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:09:08 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82967513
Die keuken Dat wat er in die pan dreef vond ik er heul smerig uitzien.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:13:10 #82
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82967622
Al die gevangenen weten dat degene die Joran van der Sloet het leven uithelpt, heel veel publiciteit gaat krijgen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82967639
CNN-journalist mag cel Joran in
Uitgegeven: 18 juni 2010 09:17
Laatst gewijzigd: 18 juni 2010 09:51

AMSTERDAM - De Peruaanse gevangenis Miguel Castro Castro waar Joran van der Sloot vastzit heeft een journalist van CNN een kijkje in zijn cel laten nemen.
Bekijk de video

Van der Sloot heeft stromend water in zijn cel en een bed met matras. Een gat in de vloer doet dienst als toilet. Van der Sloot werd naar aanleiding van het bezoek naar een andere plek in de gevangenis overgebracht.

In dit deel van de gevangenis op de tweede verdieping zijn tien cellen, waarvan er twee bezet zijn. Van der Sloot heeft Nederlandse boeken en een bijbel in zijn cel van twee bij drie meter.

Huurmoordenaar

Hij is volgens Peruaanse media vrienden geworden met de Colombiaanse huurmoordenaar Trujillo Ospina die in de andere cel zit. Zij zouden samen pokeren.

Volgend een officiële bron binnen de gevangenis maken de twee grapjes. Trujillo zou gezegd hebben dat hij zelf een huurmoordenaar is, maar Joran een psychopaat.

Van de Sloot zit sinds 11 juni vast in een afgesloten deel van de zwaarbewaakte gevangenis, omdat hij wordt verdacht van de moord op Stephany Flores. Wanneer het proces tegen Van der Sloot begint is nog niet bekend.

Holloway

De Nederlander is ook nog altijd verdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. Hoewel Van der Sloot twee maal werd gearresteerd, kwam het nooit tot een veroordeling. Het lichaam van Holloway is nooit gevonden.

Broer

In een interview met het Amerikaanse blad People zegt Natalees broer Matt niet te geloven dat dat ooit nog zal gebeuren. Hij denkt niet dat Van der Sloots ooit op waarheid berustende details over de zaak zal verstrekken. "Hij probeert alleen maar een lichtere straf te krijgen," zegt Matt in het gesprek. "Hij weet dat hij hangt voor moord."

Van der Sloot zei in verschillende verhoren door de Peruaanse politie te weten waar de overblijfselen van Holloway zich bevinden. Hij zou daarover willen verklaren in ruil voor verplaatsing naar een andere gevangenis, maar de Peruaanse autoriteiten willen daar niet aan meewerken.

Wel is de Arubaanse hoofdofficier van justitie Peter Blanken van plan om binnenkort naar Lima af te reizen om met Van der Sloot te spreken.

Peter R. de Vries

Maar volgens Matt Holloway zal dat niet voor een doorbraak zorgen. De broer denkt dat Van der Sloot maar een keer de waarheid over de zaak heeft gesproken: toen hij kennelijk onder invloed van drugs tegenover een informant van het tv-programma van Peter R. de Vries vertelde Natalees lichaam in zee te hebben gedumpt nadat het meisje op het strand onwel was geworden.

Die bekentenis werd vastgelegd door een verborgen camera, maar uiteindelijk kwam het niet tot vervolging.

Afpersing

Sindsdien heeft Van der Sloot verschillende verhalen verteld over de dood van Holloway en de locatie van haar lichaam. Zo verklaarde hij eens dat Hollway van een balkon was gevallen, waarna hij haar lichaam in een moeras zou hebben gedumpt.

Kort voor zijn arrestatie trachtte hij de moeder van Holloway af te persen: in ruil voor 250.000 dollar zou hij haar zeggen waar haar dochter zich bevindt. Ook de plek die hij toen aanwees, leidde niet tot de vondst van het lichaam.

De familie Holloway put volgens People evenwel enige troost uit de gedachte dat Van der Sloot in ieder achter de tralies zit.

© Novum/NU.nl
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:14:15 #84
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82967663
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Die keuken Dat wat er in die pan dreef vond ik er heul smerig uitzien.
Kipnuggets!!

Zoiets, maar dan anders

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82967773
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/496749/joran-van-der-sloot-ya-no-esta-aislado-penal-castro-castro&ei=PSsbTJX-N4mkOMqDxbwK&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/496749/joran-van-der-sloot-ya-no-esta-aislado-penal-castro-castro%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_82968037
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:07 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Ik heb ook wel eens in een shabby hotel gezeten, in een kamer zonder raam. Kan je wel vertellen dat het gebrek aan raam in een slaapkamer echt heel vervelend is. Voor Joran nog vervelender aangezien hij er 23 uur per dag mag zitten, perfect dus
pi_82968139
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij zegt ook dat ze 10.000$ gewonnen had en dat ze dat bij zich had .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:27:17 #88
163094 Ladidadida
pi_82968153
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Tjonge, wat een treurnis. Het spijt me wel, maar ik vind dit filmpje echt beneden alle peil. Die tv-presentatrice loopt daar rond alsof ze een wildpark betreedt: "Ja kijkers, dit zijn échte gevangenen, kijk eens hoe dichtbij ze zijn..." alsof het gaat om wilde dieren. Dit is wat je noemt sensatie-tv op z'n laagst: de gevangenen zien hoe de cameraploeg likkebaardend rondloopt, en eigenlijk wil die tv-presentatrice steeds zeggen: "Ik ben nog niet verkracht, nog niet, beste kijkers, maar ik steek mijn hand nergens voor in het vuur, ik wéét dat ik groot gevaar loop, maar voor u, gewaardeerde kijker, dóe ik het toch maar mooi. Als ik dan verkracht moet worden, dan graag voor de goede zaak. En het informeren van u, beste kijker, is natuurlijk een goede zaak. We hebben het namelijk over Joran van der Sloot, de man die ons allemaal uit de slaap houdt. U heeft recht op alle details."

De gevangenen kijken toe, door de tralies, hoe de cameraploeg sensatiebeelden schiet. Ja, dat zal de veiligheid van Joran van der Sloot ten goede komen

Ja, HIER woont Joran van der Sloot. HIER! En daar STA ik dus gewoon, hè? En DIT zijn de KLEREN van Joran van der Sloot. Herkent u dit shirt? Ja hè, dit shirt droeg Joran van der Sloot tijdens zijn arrestatie. En nu kunnen wij dus constateren dat hij diezelfde kleren nog steeds BEZIT. Ze zijn niet ritueel verbrand. Hij heeft ze ook niet opgegeten. Hij heeft ze gewoon bewaard. En ze hangen nu aan dit HAAKJE. Vlak naast zijn BED. Het is ongelooflijk, maar op dat bed ligt een MATRAS. Ik voel er even aan... jawel, beste kijkers, dit is inderdaad een MATRAS. Joran van der Sloot slaapt hier, in Castro Castro, op een MATRAS en dat hadden wij niet gedacht, wij hadden namelijk gedacht dat hij op een berg stront zou slapen. Nee, dus. Dat is niet het geval. Joran van der Sloot, het beest, loopt hier trouwens vlakbij rond. Ik kan hem niet zien, maar ik kan hem... voelen. Ik voel zijn energie, zijn beestachtige energie.

Het ontbreekt er nog maar aan dat ze haar onderarm in het strontgat steekt om te controleren wat zich daar bevindt aan FEITENMATERIAAL

Joran van der Sloot wordt door de Amerikanen gepresenteerd als een ster, hij is Larger Than Life - het Moordende Beest In Mensengedaante. Zouden we niet allemaal in de schoenen van deze presentatrice willen staan, zodat wij zijn kleren konden aanraken?!

Voorspelling: Joran van der Sloot wordt de eerste Criminele Superster Met dank aan de Amerikaanse televisie

Dat van dat shirt was echt te sneu inderdaad "Hij heeft dit shirt gewoon nog!" Eeeeh ja, wat had je dan verwacht? Dat hij in al die luxe en weelde alvast een nieuwe garderobe had aangeschaft?
pi_82968234
Nou ja, zeg! Dit vind ik dus wel belachelijk, die presentratrice die Jorans cel binnenloopt. Moeten we nu ook nog weten wat voor tandpasta hij gebruikt?

Die cel hadden we per slot van rekening allang gezien.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:30:17 #90
16715 Mylene
*schatje*
pi_82968253
quote:
'Joran was fantastisch als minnaar'
AMSTERDAM - De ex-vriendin van Joran van der Sloot noemt hem 'romantisch' en 'lief'.

Melody Granadillo had in 2003 een relatie met Joran, die door diverse buitenlanse media 'Dutch playboy' wordt genoemd. "Hij was fantastisch", vertelt ze vrijdag in een interview met het Amerikaanse programma '20/20' van ABC, dat nog moet worden uitegzonden. "We konden uren met elkaar praten en keken elkaar graag lang in de ogen."

De 23-jarige was halsoverkop verliefd geworden op Joran. Ze waren toen beide 17 jaar en ontmoetten elkaar op een verjaardagsfeestje in Aruba.

Granadillo heeft alle foto's en e-mails uit die tijd bewaard. Ook schreef ze haar gevoelens over de relatie dagelijks op in een dagboek.

"We flikflooiden heel wat af", schreef ze over haar eerste seksuele ontmoetingen met de huidige moordverdachte. "Hij wilde een lap dance. Het was een geweldige nacht. Romantisch en we hadden veel lol. Ik gaf hem nog een zuigzoen."

Toch, zo zegt ze in het interview, was zo ook niet blind voor zijn 'donkere' kant. "Hij loog om van alles en nog wat", aldus Granadillo. Ook zou hij haar diverse malen hebben bedrogen.

De twee bleven al die jaren contact houden, ook toen het onderzoek naar de vermiste Natalee Holloway liep. De ex-vriendin beweert nog vlak voor de moord op Stephany Flores contact met hem te hebben gehad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_als_minnaar___.html
pi_82968507
quote:
Die is hier nou ondertussen al een keer of 4 geplaatst.
pi_82968560
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat van dat shirt was echt te sneu inderdaad "Hij heeft dit shirt gewoon nog!" Eeeeh ja, wat had je dan verwacht? Dat hij in al die luxe en weelde alvast een nieuwe garderobe had aangeschaft?
Misschien had ze verwacht dat hij dat moest inleveren ofzo.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_82968645
quote:

[..]

Is het niet het moordende beest dan ?
De broer zei dat ze onherkenbaar was .
Hij heeft in koele bloede een totaal onschuldig meisje afgeslacht .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:47:24 #96
163094 Ladidadida
pi_82968836
quote:
Als Joran nu 22 is, was hij in 2003 geen 17 maar 15...?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:50:04 #97
163094 Ladidadida
pi_82968918
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Is het niet het moordende beest dan ?
De broer zei dat ze onherkenbaar was .
Hij heeft in koele bloede een totaal onschuldig meisje afgeslacht .
Amerika hanteert toch het 'innocent until proven guilty'-gebeuren? Dan is het natuurlijk een beetje raar om een verdachte zo te behandelen. Gewoon hypocriet zoals ze hiermee omgaan.
pi_82969061
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:50 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Amerika hanteert toch het 'innocent until proven guilty'-gebeuren? Dan is het natuurlijk een beetje raar om een verdachte zo te behandelen. Gewoon hypocriet zoals ze hiermee omgaan.
Genoeg bewijs zo te zien .

vrijdag 18 juni 2010 @ 10:54:29 #99
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_82969074
quote:

[..]

QFT

Maar ja, gezien dit soort topicreeksen is er ook een markt voor.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 11:00:52 #100
135305 beequeen
Lost.
pi_82969298
quote:
Arubans urge Holloway's father to delay search during Peruvian probeBy the CNN Wire StaffJune 17, 2010 -- Updated 2256 GMT (0656 HKT)
Joran van der Sloot, a suspect in Natalee Holloway's death, is in custody accused of killing a woman in
Natalee Holloway's father wants to search swamp area for daughter's remains

(CNN) -- Aruban authorities are urging Natalee Holloway's father, Dave Holloway, to delay volunteer search efforts in her disappearance until police get better information on the case from Peruvian investigators who have spoken to Joran van der Sloot, prosecutor Peter Blanken said.

Police do not want their investigation jeopardized or possible evidence contaminated in the Bubali Bird Sanctuary, a swamp area where Joran once said he dumped Holloway's body, Blanken said. Aruban authorities wish to search a more focused area once they receive more information from van der Sloot and his laptop, which may include files linking him to the Holloway disappearance.

Earlier, Blanken said investigators from Aruba would not be able to question van der Sloot until Peruvian authorities finish their probe of the May 30 slaying of Stephany Flores. The formalities of Peruvian law also will determine the time frame, the prosecutor said.

Aruban and Peruvian authorities agreed to "help each other" in the Flores case.

Bron.

Dave wil dus zelf gaan zoeken. Ik geef hem geen ongelijk.

Ik weet niet of dit al geplaatst is, niet helemaal teruggelezen.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')