http://www.balpoint.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=89:meridiaan-ballen&catid=16:andere-ballen&Itemid=27quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef zoefbust het volgende:
Wat zijn dat voor ballen in dat doosje ?
[ afbeelding ]
Tegen de stressquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.balpoint.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=89:meridiaan-ballen&catid=16:andere-ballen&Itemid=27
Jammer voor hem dat hij er niet over kan beschikkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Handig die meridiaan ballen.. Kan ie nu wel gebruiken.
Ach, met een beetje geluk heeft hij er zelf nog een paar..hij zal ze nog hard nodig hebben..ben benieuwd of hij ze heeft..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat hij er niet over kan beschikken
Van zo'n reconstructie vind ik dan het nadeel dat de politie wel heel erg moet afgaan op wat Joran zegt (en wij weten wel hoe ons Joranneke kan kletsenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn ook bloedsporen in bad gevonden, het kan ook nog zijn dat ze daar toen lag. Maar goed, zonder reconstructie weet niemand het precies. Ik dacht in ieder geval ook dat hij eigenlijk van plan was om haar samen met het personeel te vinden. Totdat hij opeens de camera zag. Maar ja, hij had zichzelf echt al buitengesloten, dus móest wel vragen of ze open wilden doen. Misschien heeft hij toen ook wel gezegd dat zijn vriendin naakt in bed lag, en dus niet moest meelopen. Volgens mij is meelopen ook niet echt netjes van personeel. Dus zo'n groot risico is het volgens mij niet...
Jazeker, Patrick van der Eem is dit keer undercover als gevangenis bewaker.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Wat was er gisteren voor een special op SBS over hem? Had Peter weer iets? Een infiltrant in de Peruaanse gevangenis ofzo?
http://abcnews.go.com/202(...)ve/story?id=10935055quote:The teen saved everything from her dashing Dutch suitor, including a diary they shared, filled with pages upon pages of pictures, cards, emails and love poems.
In the diary, Granadillo, who said they discussed marriage and kids, writes of one of their first sexual encounters: "We fooled around a lot. He wanted a lap dance. I barely gave it. It was an awesome night. Romantic and fun. Also, I gave him a hickey."
...en is niet overleden aan een hartaanval maar heeft nu een rode neus en werkt undercover op de Noordpool?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
en Joran's vader's echte naam is Rudolf.
Geur is er idd waarschijnlijk nog niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die gast moet dan ook gewoon hebben ontbeten etc. met een lijk in de kamerMaar als de entrace daar zat, hoe kan die mevrouw die de deur voor Joran open deed het lijk niet hebben gezien of de geur geroken?
Ben benieuwd hoe daar de gemeenschappelijke ruimte is, als je daar gewoon kan sporten, werken of studeren is het wsl nog wel uit te houden ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Kan zo een kamer in een shabby hostel zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef sheotah het volgende:
[..]
Hij was toch zogenaamd zijn sleutel vergeten. Dan moest hij toch die 2 koppen wel in z'n hand hebben toen hij een kamermeisje haalde?
Dank!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:12 schreef beequeen het volgende:
Filmpje interview van Larry King met broer en schoonzus Stephany.
Filmpje CNN in Castro Castro met commentaar.
YW. Ik denk dat CNN wat meer gedokt heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:18 schreef Felixa het volgende:
Dank!
CNN kan dus wel naar binnen.
SBS heeft het ook geprobeerd maar die werden niet toegelaten.
Was wel duidelijk dat het personeel in de gevangenis zijn best deed om de "goede" kant van Castro Castro te laten zien. Het sportveld, de keuken met lekkere gebakken kipnuggets, lachende en zwaaiende gevangenen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW. Ik denk dat CNN wat meer gedokt heeft.
Haha, ja da's wel een mooie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
CNN vergelijken met SBS is als Bono vergelijken met de jostiband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |