abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82954464
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, deze

http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot

O.a. foto's van spullen die gevonden zijn op de kamer, Joran's overhemd, foto's van de videobeelden waarop we hem nu dus ook zien vertrekken en terugkomen met de koffie.
Maar hij loopt ook een keer met iets een zakje of zo naar buiten
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:23:36 #27
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82955208
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze verdenken Joran van der Sloot van een moord op een Peruaans meisje!
En er was ook iets met Tweety en Michael Jackson...
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82955441
Over een paar minuten SBS6 shownieuws: Directeur Castro Castro aan het woord over Joran. Zullen wel de bekende beelden zijn, maar dan met vertaling.
pi_82955592
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Ladidadida het volgende:
En er was ook iets met Tweety en Michael Jackson...
Oja!

(confrontatie: zolang volg ik de topics al, dat ik gewoon weet waar je het over hebt...)
pi_82955728
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:35 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Sommige media lullen daar dus letterlijk maar wat
Hiero bedoel je!
De enige krant (hier en in peru) waar ik over die ontmoeting heb gelezen was de telegraaf. Maar inderdaad die lult vaak maar wat.
(Zie: http://www.telegraaf.nl/b(...)nnenland,buitenland)
pi_82956274
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:30 schreef Maron het volgende:

[..]

Vóórdat hij met die twee bekertjes koffie aan het stuntelen ging wist hij al dat er een camera hing..(anders had hij niet zijn toneelstukje opgevoerd).
Het toneelstukje was beetje overbodig als hij wist dat er een camera hing, volgens mij ontdekte hij die pas op het moment van dat filmbeeld.
Daarna waren al zijn eventuele plannen waardeloos en sloeg hij op de vlucht.
pi_82956426
CNN heeft vandaag gefilmd in de cel van Joran.
Beelden komen later, hier wel de journaliste aan de telefoon met de presentator:

http://edition.cnn.com/vi(...)l.cnn?iref=allsearch
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82957012
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Maar hij loopt ook een keer met iets een zakje of zo naar buiten
Wat bedoel je?
pi_82957260
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er nog nieuws?
Ik zal een korte samenvatting geven van de laatste drie topics... Joran's broers zijn criminelen, zijn moeder is in werkelijkheid zijn zus, omdat hij flaporen heeft is een vage gast uit Aruba zijn halfbroer, met geblondeerde of niet geblondeerde dreads, en Joran's vader's echte naam is Rudolf.
pi_82957569
Ik heb toch steeds al gezegd dat die beelden van het koffie halen nog niet waren getoond

Volgens mij waren er al media die aangaven dat Stephany redelijk snel na binnenkomst in het hotel werd vermoord. Maar ik kan me ook vergissen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82957830
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef djenneke het volgende:
Ik heb toch steeds al gezegd dat die beelden van het koffie halen nog niet waren getoond

Volgens mij waren er al media die aangaven dat Stephany redelijk snel na binnenkomst in het hotel werd vermoord. Maar ik kan me ook vergissen.
Djenneke!!!!
Ik dacht al; waar blijft ze nou?

Net bij SBS6 shownieuws interview gezien met de gevangenis directeur. Joran kan de gang inlopen en zo met de clown en de burgemeester kletsen. Jezus, lijk Samson en Gert wel zo. Aruba gaat binnen nu en vier maanden richting Peru om Joran te ondervragen, dus tot die tijd zal hij wel daar apart gehouden worden...voor de veiligheid.
pi_82957853
Dat shirt van hem waarom heeft die dat niet weggegooid ergens?
pi_82957899
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

Ik zal een korte samenvatting geven van de laatste drie topics... Joran's broers zijn criminelen, zijn moeder is in werkelijkheid zijn zus, omdat hij flaporen heeft is een vage gast uit Aruba zijn halfbroer, met geblondeerde of niet geblondeerde dreads, en Joran's vader's echte naam is Rudolf.
Mooie samenvatting!
pi_82958216
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Felixa het volgende:
CNN heeft vandaag gefilmd in de cel van Joran.
Beelden komen later, hier wel de journaliste aan de telefoon met de presentator:

http://edition.cnn.com/vi(...)l.cnn?iref=allsearch
Nou ja zeg, je kan daar gewoon een biertje of een wijntje kopen! En juwelen en pruiken bij hetzelfde tentje. Ow en ook een schone broek.

Staan alleen geen prijzen bij ...

Overigens zegt die journatlister in het telefoongesprek: hij heeft nieuwe kleren aan, want hij heeft nu een oranje t-shirt aan .... zucht !
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:22:33 #40
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82958811
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef sesame het volgende:

[..]

Nou ja zeg, je kan daar gewoon een biertje of een wijntje kopen! En juwelen en pruiken bij hetzelfde tentje. Ow en ook een schone broek.

Staan alleen geen prijzen bij ...

Overigens zegt die journatlister in het telefoongesprek: hij heeft nieuwe kleren aan, want hij heeft nu een oranje t-shirt aan .... zucht !

Over vier jaar sturen we hem het Bavariajurkje
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82958966
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Over vier jaar sturen we hem het Bavariajurkje
Dat kan alwel tijdens dit WK wanneer NL eruit vliegt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:27:14 #42
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82959044
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat kan alwel tijdens dit WK wanneer NL eruit vliegt.
Maar over 4 jaar voelt hij zich vast een stuk meer vrouw.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82959322
Door Barcaconia - donderdag 17 juni 2010

Is een reconstructiefoto. Ik heb die National Enquirer thuis liggen en het staat op die foto's, voor de handigheid is het in de scan weggelaten...

Post je de fotos nog Barcaconia ?
pi_82959772
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef djenneke het volgende:

Maar die gast moet dan ook gewoon hebben ontbeten etc. met een lijk in de kamer Maar als de entrace daar zat, hoe kan die mevrouw die de deur voor Joran open deed het lijk niet hebben gezien of de geur geroken?
pi_82959887
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar die gast moet dan ook gewoon hebben ontbeten etc. met een lijk in de kamer Maar als de entrace daar zat, hoe kan die mevrouw die de deur voor Joran open deed het lijk niet hebben gezien of de geur geroken?
Ze was pas net dood dus dan zal er nog geen geur zijn denk ik.
Misschien was het wel de bedoeling dat die vrouw Stephany zou zien, zodat Joran kon zeggen dat iemand anders het gedaan moest hebben, omdat hij net koffie had gehaald.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:44:28 #46
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82959902
Dus eigenlijk nog niks nieuws?
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:46:59 #47
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82960019
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82960080
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ze was pas net dood dus dan zal er nog geen geur zijn denk ik.
Misschien was het wel de bedoeling dat die vrouw Stephany zou zien, zodat Joran kon zeggen dat iemand anders het gedaan moest hebben, omdat hij net koffie had gehaald.
Er zijn ook bloedsporen in bad gevonden, het kan ook nog zijn dat ze daar toen lag. Maar goed, zonder reconstructie weet niemand het precies. Ik dacht in ieder geval ook dat hij eigenlijk van plan was om haar samen met het personeel te vinden. Totdat hij opeens de camera zag. Maar ja, hij had zichzelf echt al buitengesloten, dus móest wel vragen of ze open wilden doen. Misschien heeft hij toen ook wel gezegd dat zijn vriendin naakt in bed lag, en dus niet moest meelopen. Volgens mij is meelopen ook niet echt netjes van personeel. Dus zo'n groot risico is het volgens mij niet...
pi_82960726
Wat zijn dat voor ballen in dat doosje ?

pi_82960879
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef zoefbust het volgende:
Wat zijn dat voor ballen in dat doosje ?

[ afbeelding ]
Het lijken wel meridiaankogels...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')