Zondequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef Paladijn het volgende:
step 1, add paper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
step 2, NLD-Japan
step 3, omgwtfpaintmeteenroller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen na het drogen nog 1-2 lagen, over 1-2 weken de stickers en reclame erop en onze Spijker is er klaar voor.
Van tevoren uiteraard wel even geschuurd en ontvet
En ter contrast, het origineel:
[ afbeelding ]
Kijk dan kan ik het nog waarderen.. Maar al die versierde auto's vanwege het WKquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:10 schreef Paladijn het volgende:
kan ik inkomen ja
Dat van ons is ook nog eens helemaal niet voetbal-georienteerd
Het moet zoiets worden, dus de S-vormen komen er over 1-2 weken op in de vorm van stickers (two-tone verven hadden we langer de ruimte voor nodig gehad):
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij inderdaad geen erg slecht ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Paladijn het volgende:
We hebben wel Duitse raamvlaggetjes, maar die gaan eraf als we in Polen rondrijden
Vergeet je kentekenbewijs niet aan te passen anders komen de staatscollectanten weer in actie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef Paladijn het volgende:
step 1, add paper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
step 2, NLD-Japan
step 3, omgwtfpaintmeteenroller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen na het drogen nog 1-2 lagen, over 1-2 weken de stickers en reclame erop en onze Spijker is er klaar voor.
Van tevoren uiteraard wel even geschuurd en ontvet
En ter contrast, het origineel:
[ afbeelding ]
Er kunnen niet genoeg oudjes gered worden van de sloopquote:Op zondag 20 juni 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik nog een Volvo 340 er bij kopen? Veel roest, flink project maar hij is belastingvrij en érg goedkoop. Duurt nog 3 maanden voor ik hem kan zien/er aan kan beginnen
Maargoed, wel een special edition in gave kleuren (rood interieur, zwarte buitenkant met rode pinstriping), oud DAF dashboard en erg zeldzaam.
Ach. Gewoon doen denk ik dan maar
Als ik nou ruimte had, dan stond er ook al een belasting vrij opknapwrak. Wel de vraag of het een forse Volvo, rally-Daf of Land Rover zou zijn gewordenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:01 schreef Barcaconia het volgende:
Tja, ik houd maar 1 auto uiteindelijk. 1 van de 2 zal dus uiteindelijk het onderspit delven. Ik denk er aan om de half-gerestaureerde 360 als donor voor deze te gebruikenEr zit in beide nog een flinke bult werk maar ik besteed mijn tijd liever aan een belastingvrije auto dan eentje die nooit meer belastingvrij wordt...
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd dat de auto verkocht is
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:07 schreef Barcaconia het volgende:
Thuis staan nu een Volvo, bijna een semi-Daf (ik heb een 343 uit '78 gekocht...) en een Land Rover.
Kom je bij mij wonen?
Ge wit nie wè ge mist!quote:Op zondag 20 juni 2010 04:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. Brabo toch? Dan moet ik toch vriendelijk afwijzen
..
Dan ga ik "mijn" Veluwe missenquote:
Noorden of Oosten? Damn, je moet wel wanhopig zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan ga ik "mijn" Veluwe missen.. Maar moet waarschijnlijk toch richting noorden of oosten voor mijn woonwensen
Als ik ver genoeg doorga dan kom ik in Scandinavië of Duitsland.. Dat liever dan Frankrijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Noorden of Oosten? Damn, je moet wel wanhopig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |