Het is sowieso eenmalig zo veel terug, omdat de volgende termijn wel weer een jaar duurt en geen 1,5. En dan de rente; dat zou 12 euro op jaarbasis zijn, dus dat boeit ook niet zo ergquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je bedrag weer willen verhogen als je nu zoveel terug krijgt? Imho is het beter om een paar tientjes bij te moeten betalen dan 600 euro terug te krijgen, om de simpele reden dat jij daar in principe anderhalf jaar rente over had kunnen trekken en had je gewoon toegang gehad tot dat geld, nu is die rente naar je energiemaatschappij gegaan. Ik zou het bedrag niet drastisch verlagen (ivm mogelijk stijgende prijzen), maar iets verlagen is waarschijnlijk heel veilig. Je gaat heus niet zomaar heel veel meer gebruiken. Ik kreeg een jaar of 3 geleden ruim 300 euro terug, sindsdien ben ik ieder jaar minder gaan betalen en krijg ik ieder jaar nog steeds ietsjes terug (een paar euro na het aftrekken van het eerste voorschot). Dat vind ik prima zo, mijn maandelijkse lasten met ruim 25 euro verlaagd en toch niet hoeven bij betalen
die rechter heeft dus die desbetreffende claim afgewezen omdat de site geen kans heeft gehad om de foto te verwijderen en dat mocht niet van de rechter...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Paladijn het volgende:
Claimen kan altijd TF, de vraag is alleen of en hoeveel de rechter toewijst bij een eventuele rechtszaak
Ik ben vanmorgen op de terugweg nog een km of 10 met een Impreza aan het stoeien geweest, maar die houdt de Benz toch mooi niet bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:49 schreef PeuRac het volgende:
Dat klinkt wel lekker zo inderdaad. Ik heb helemaal niks gedaan, beetje koffie gedronken met een vriendin en de TR6 uitgelaten. Dat laatste was wel fris moet ik zeggen, zelfs met de verwarming hoog en een winddichte jas.
Nog eventjes met een 997 C2 gespeeldik kon em toch flink bijhouden met de Triumph
Kan ik met nog wel voorstellen, een turbo heeft nadelen tov inhoud. Ik verbaasde me oprecht, dat ik de Tr6 uit 1970 een nieuwe porsche bij kon houden. Daar zit toch 40jaar tussen. Overigens is de TR niet origineel, hij zou 130pk moeten hebben,als de carbs weer afgesteld zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen op de terugweg nog een km of 10 met een Impreza aan het stoeien geweest, maar die houdt de Benz toch mooi niet bijWat ik niet had verwacht overigens..
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die rechter heeft dus die desbetreffende claim afgewezen omdat de site geen kans heeft gehad om de foto te verwijderen en dat mocht niet van de rechter...
Mooie brommer gekocht ??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Ik heb weer veel te veel geld uitgegeven dit weekend.
Ik wilde eigenlijk niet eens vertellen wat hoorquote:
Vrouwen en kleding kopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet eens vertellen wat hoor.
Gewone boodschappen! Oké, en een vakantie(tje). En voor die vakantie weer een extra fietsdrager. Oh ja, en nieuwe kleren (wel besteld via internet hè, dus nog niet betaald) weer en nieuwe schoenen.
Zondequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef Paladijn het volgende:
step 1, add paper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
step 2, NLD-Japan
step 3, omgwtfpaintmeteenroller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen na het drogen nog 1-2 lagen, over 1-2 weken de stickers en reclame erop en onze Spijker is er klaar voor.
Van tevoren uiteraard wel even geschuurd en ontvet
En ter contrast, het origineel:
[ afbeelding ]
Kijk dan kan ik het nog waarderen.. Maar al die versierde auto's vanwege het WKquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:10 schreef Paladijn het volgende:
kan ik inkomen ja
Dat van ons is ook nog eens helemaal niet voetbal-georienteerd
Het moet zoiets worden, dus de S-vormen komen er over 1-2 weken op in de vorm van stickers (two-tone verven hadden we langer de ruimte voor nodig gehad):
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij inderdaad geen erg slecht ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Paladijn het volgende:
We hebben wel Duitse raamvlaggetjes, maar die gaan eraf als we in Polen rondrijden
Vergeet je kentekenbewijs niet aan te passen anders komen de staatscollectanten weer in actie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef Paladijn het volgende:
step 1, add paper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
step 2, NLD-Japan
step 3, omgwtfpaintmeteenroller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen na het drogen nog 1-2 lagen, over 1-2 weken de stickers en reclame erop en onze Spijker is er klaar voor.
Van tevoren uiteraard wel even geschuurd en ontvet
En ter contrast, het origineel:
[ afbeelding ]
Er kunnen niet genoeg oudjes gered worden van de sloopquote:Op zondag 20 juni 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik nog een Volvo 340 er bij kopen? Veel roest, flink project maar hij is belastingvrij en érg goedkoop. Duurt nog 3 maanden voor ik hem kan zien/er aan kan beginnen
Maargoed, wel een special edition in gave kleuren (rood interieur, zwarte buitenkant met rode pinstriping), oud DAF dashboard en erg zeldzaam.
Ach. Gewoon doen denk ik dan maar
Als ik nou ruimte had, dan stond er ook al een belasting vrij opknapwrak. Wel de vraag of het een forse Volvo, rally-Daf of Land Rover zou zijn gewordenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:01 schreef Barcaconia het volgende:
Tja, ik houd maar 1 auto uiteindelijk. 1 van de 2 zal dus uiteindelijk het onderspit delven. Ik denk er aan om de half-gerestaureerde 360 als donor voor deze te gebruikenEr zit in beide nog een flinke bult werk maar ik besteed mijn tijd liever aan een belastingvrije auto dan eentje die nooit meer belastingvrij wordt...
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd dat de auto verkocht is
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:07 schreef Barcaconia het volgende:
Thuis staan nu een Volvo, bijna een semi-Daf (ik heb een 343 uit '78 gekocht...) en een Land Rover.
Kom je bij mij wonen?
Ge wit nie wè ge mist!quote:Op zondag 20 juni 2010 04:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. Brabo toch? Dan moet ik toch vriendelijk afwijzen
..
Dan ga ik "mijn" Veluwe missenquote:
Noorden of Oosten? Damn, je moet wel wanhopig zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan ga ik "mijn" Veluwe missen.. Maar moet waarschijnlijk toch richting noorden of oosten voor mijn woonwensen
Als ik ver genoeg doorga dan kom ik in Scandinavië of Duitsland.. Dat liever dan Frankrijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Noorden of Oosten? Damn, je moet wel wanhopig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |