bwehehequote:Op zondag 20 juni 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
euhhh, nee? We staan niet eens op de hoofdpagina.
ik weet het echt niet meerquote:
moetje robin2310 er ook in zetten, die 5 minuten nadat hij PTAmod was (wat TF enik NIET wilden) geeninternt meer had, en maar op zwart werd gezet na 3 wekenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef Anne het volgende:
Pff, ik ga dat echt niet aanpassne. geen hond die er naar kijkt ook.
En deze niet vergeten: Welkom man_in_love, nieuwe mod van PTA!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moetje robin2310 er ook in zetten, die 5 minuten nadat hij PTAmod was (wat TF enik NIET wilden) geeninternt meer had, en maar op zwart werd gezet na 3 weken![]()
ik verdenk TF er nog steeds van dat hij die fapper zn internet heeft gesaboteerd
open gooien en kickenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
En deze niet vergeten: Welkom man_in_love, nieuwe mod van PTA!
quote:Wat is jouw favoriete topic in het algemeen?
De PTA-SC. Volgens mij is dat altijd een van de eerste topics die ik bekijk.
Ik mag daar niets over zeggen.quote:
Zitten siliconenstrips op geplakt om littekenvorming te voorkomen. Nog 5 weken en 4 dagen dan mag ik weer sleutelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik was de derdequote:Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom ben ik nooit user van de maand geweest?[/ego]
Als ik naar die handen kijk en die blote schouder onder dat vergiet zeg ik : vrouwquote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind dat truitje wat TF hier aan heeft best gay
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik naar die handen kijk en die blote schouder onder dat vergiet zeg ik : vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |