Hoe kom je daar nu eigenlijk ineens weer bij?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was prachtig weer
ik was zwaar depressief toen, net uit huis gezet en alles he?maskers ftw f zo dan maar?
Ik was iig ff een dagje weg uit de dagelijkse sleur, dat heeft me toen heel goed gedaan
Lyssa gaat Timber, een van mijn katten, als knuffel hakenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu eigenlijk ineens weer bij?
Geen ideequote:Op zondag 20 juni 2010 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoem
Ik heb nog enrom gezeik over jou notes gekregen geloof ikomdat je gebaeend was, en ik jeniet wildevrlinkenof zo?:')
PMquote:Op zondag 20 juni 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
Heb ik er nog meer dat je weet dan?
Ik kan me de namen niet meer herinneren, maar volgens mij had ik er nog een paar.
serieus?quote:
nee, die gozerheb ik irlgezien, hij is wie hijbeweert dat ie isquote:Op zondag 20 juni 2010 19:57 schreef Alfisti het volgende:
Zou Turq ook stiekem een kloon zijn van Anne?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:57 schreef Alfisti het volgende:
Zou Turq ook stiekem een kloon zijn van Anne?
Ja, ook de vraagtekens.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
serieus?ook de vraagtekens?
vraagteken betekent misshicen, uitroepteken betekent datik het zeker wist.
en ik heb één uit het rijtje weggehaalddie mag zichzlef bekend maken als hij/zij daar ooit behoefte aan heeft, is neit aanmij
de rest zijn toch maar ouwe koeien
in de PTA wikiquote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ook de vraagtekens.
En waar staat dat mod-lijstje dan?
damn, wat was jij vervelend dan toenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ook de vraagtekens.
En waar staat dat mod-lijstje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |